Iyi okumalarrrr 🌃
Narinin sorduğu soruyla dona kaldı Şilan "ne-ne nerden çıktı bu?" Sesi biraz sinirli çıkmış ve Narinden böyle bi soru beklemiyordu. "Doktora gittin mi hiç yada Adet günün geç geldi mi?" Narin yine sakinliğini koruyup nazikce soru vermişti. Şilan elindeki oklavayı tepsiye bırakıp Narine yaklaşmış "Doktora gitmedim ve sırf geldiğimden beri Çocuğum olmuyor diye de Kısır olunmuyor Narin " sesi ilk başta sakin çıksada sona doğru biraz yüksek çıkmıştı. Narin istifini bozmadan "Emin misin istersen beraber hastaneye gidebilirsin seni bi Muane edebilirler tedbir amaçlı kötü bi niyetim yok" Şilan Unlu ellerini birbirine vurup tozu sirkelemişti "Benim iyiliğim için he Narin bu yüzden mi bana kısırsın dedirtmeye çalışıyorsun bu nasıl bir iyilik ya" diye bağırıp Terasdan ayrılmıştı Narinin ona söyledikleri zoruna gitmişti.
Narin elindeki Nane seleyi Yağlayıp çevirdi "Bana bağırma Şilan" Şilanın çoktan gitmesine rağmen sanki kendisine cevap veriyormuş gibi Şilana söyleniyordi Narin kendi duyacak bi sesle.Havalarda ısınmaya başlamış Midaytın güneşi Ilkbahar olmasına rağmen kavruluyordu Tülbentiyle Anlındaki teri silip Bitmiş olan Nane seleleri büyük gümüş tepsiye koyup üstünü de Mutfak beziyle örtmüştü bayatlmasınlar gün içerisinde diye.
Etrafı da toplayıp yerleri bi güzel Pas Pas edip Mutfağa indi Narin."Gerizekhali kendini ne zanediyor seviyoruz diye saygı duyuyoruz diye benimle böyle konuşmaz yok kısırmısın sana mı kaldı bunu düşünmeye kısır mış" Oda da Sinirle Volta atarak kendisiyle konuşur soru sorar ve kendisi cevaplıyordu Şilan.
"Yok ya ben seni Ağama Şikayet etmezsem" Narinin Şilana söyledikleri Şilanın zoruna gitmişti, Evet belki Bir Seneden beri çocuğu olmaya bilir ama bu demek olmuyordu ki hemen kısır olasın."Ana lütfen lütfen parka gideyim ya" diye mızmızlanıyor Derya Annesine
Narin Deryanın taytını giyidiriyordu "Hayır Kızım tek başına gidemezsin" uyarıyordu Kızını ve kızının tişörtünü başından geçirdi Annesinin yanaklarını çekiştirip yalvarıyordu dudağını büzerek "Nolursun Anaa "
"Derya bak Dedeni çağırırım ha hayır dedim bişey olur şimdi dikat etmezsin sen düşersin bi yerini acıtırsın olmaz"
Ah bu çocuklar Narini çok yoruyordu sürekli onların peşinden koşup duruyordu Azad ağa ise sadece zamanı olduğunda ilgileniyordu çocuklarına düşkündü evet ama onlara fazla vakit ayırmıyordu bütün yük Narindeyi bi nevi. Bundan şikayetci değildi asla Narin sadece keşke biraz daha ilgilenebilse diye burukca gülümsedi kızına saçını da güzelce tarayıp gelişi güzel topladı.
Aklına güzel bir fikir gelmişti "Gel bakalım babanla gitmek istermisin parka" Derya çığlık atıp sevinçle yerinde zıplıyordu "eveeeet ana hadi ara hadi " telefonu hopörlere alıp "tamam ama sen konuşacan babanla al bakim" Derya başını tamam mağnasında sallayıp telefonun çalma sesini dinledi iki üç çalıştan sonra meşgula attı bu duruma sinirlenen Narin kızın suratını astığını gördü.
"Açmadı işte " kollarını birbirine bağlayıp başını eğimiş dudağını sarkıtmış çok heveslenmişti Babasıyla parka gidebilmek için. Kızının üzüldüğünü gören Narin kendi kendine söylendi Meşgulun batsın aramışım kırk yılda bir seni beyfendi bunu da önemsemiyorsun belki bişey oldu bize tabi onun için varsa yoksa Şilan Xanıme. "Gel kızım beraber gidecez" Elinden tutup Odadan çıkmıştılar beraber "Oleyy " diye sevinmişti Lorinin yeni uyanmış paytak paytak Annesigile doğru yürüyordu. Annesinin hazırlandığını görünce uyku mahmurluğuyla birlikte ağlamaya başlamıştı Lorini gören Narin Kucağına alıp kızın başını okşadı onunda ayakkabılarını giyidirip hazırlamıştı. Kendisini de hazırlıktan sonra Yadeye parka gideceklerini haber vermiş Yade de Hozanın Evde kalmasını istemişti Küçük torunuyla biraz vakit geçirmek isteyip Hemde o kadar çocuk Narinin yük olmasını istememişti.Sokakta yürürken bi kucağında Lorin diğer elinde de Derya vardı. Derya elini sallaya sallaya yürüyor Annesine parkla ilgili soru soruyordu "Ana pamuk şeker de yiyelim?" Narin Gülümseyip onaylamıştı. Parka Nihayet varınca Derya Annesinin elini bırakıp kaydıraklara doğru koşmuş "Derya dikkat et kizim koşma" diye uyarmış bi banka oturup kızını izliyordu gülümseyerek. Lorin kucağından inmiyor oynayan çocuklara bakmayı daha çok tercih ediyordu parmağı ağzında Annesinin Omuzundan tutunuyordu. "Hadi kızım sende git bakim ablanın yanına" Lorin başını hayır anlamda salladı Narin kızının yanaklarını öpüp saçını okşadı "çıma keçam?" Diye sormuştu Lorin mızmızlanarak "naa" diye çemkirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuma - (Karmaşık Sevda)
RomantizmBir varmış bir yokmuş sinirli sert bir ağa bozuntusu varmış karısıyla pek ilgilenmeyen bir adam adêtden dolayı ikinci bir evlilik yapmak zorundaymış bundan habersiz güzeller güzeli bir genç kız varmış evleneceği adamın zaten çocukların var oluşu...