Azad'tan
Eve geldiğimde herkes beni bekliyorlardı hepsi hazırdı
"Rabia"
"Buyur ağam"
"Narin nerde Çocuklar nerde"
"Şey ağam bugün kız isteme olacak ya o yüzden Halil ağam onları babasının evine yoladı Diyarla"
"Iyi tamam"hemem odama çıkıp larcivert takımımı giyidim sonrada yola çıktık hep beraberDilan'dan
Kapı çalmıştı demeki geldiler ay çokta heycanlı kapıyı açar açmaz karşımda kahverengi saçlı kahverengi gözlü aşırı derece yakışıklı bir adam gördüm onunla göz göze geldiğim zamam başımı öne eyip kenara çekildim yol vermek için. bitane yaşlı adam Halil ağa olması lazım geçti bide yaşlı bir kadın oda Havva teyze olması lazım en sonda bi tane siyah saçlı mavi gözlü yakışıklı bir adam girdi bana çokta sinirli bakıyordu ne yaptım ki ben şimdi. hoş geldiniz dedim ters ters baktı bana, sanki yanliş birşey dedim neyse kapıyı arkalarından hemen kapatıp içeriye geçtim annem bana kaş göz işareti yapıyordu ne diye kafamı saladım yanıma gelip "Kız sabahtan beri kaş göz işareti yapıyorum kêr anlamadın mı beni de get Şilanı çağır misafifler geldi"(kêr eşek demek) gülerek "Tamam tamam ana" yukarıya koştum.
Azad'tan
Kapıyı bir genç kız açtı ne duruyor öyle çekilsinde geçeyim bunu mu alıcaz allah aşkına bide hoş geldiniz diyor pek hevesli benimle evlenmeye ona sert bir bakış atıp geçtim yanından avluya geldik selamlaştık eller öpüldü Rîzgar ağayla tanıştık hemen karşısına oturdum pekte memnunmuş gibi bakmadı herhalde çokta sikimde anasını satayım Kapıyı açan kızın ismide Dilan mış müstakbel Kaynanamla kaş göz işareti yapıyordu sonrada yukarıya koştu.
Şilan'dan
Dilan nefes nefese kalmış odaya göğüsünü tutarak girdi konuşmaya çalışıyordu "Abla misafirler ah geldiler an-anam dediki in aşağıya ha bide herhalde Damadın kardeşi çok yakışıklı be analar neler doğruyor be taş taş" Dilanın kapandı anlatığı Misafirleri Bejna da Merak etimiş "Kız hani e hadi Şilan ne duruyoruz inelim ayıp olur hadi" dedi telaşla
"Şeni gidi Dilan abla" dedi melek hepimiz ona da güldük korkuyordum hemde çok elim ayağım titriyordu mor şalımı taktım nefes alıp verdim sonrada Meleğe gülümsedim oda bana gülümsedi elimi tutu bende onunla birlikte aşağıya indin inmemle şok geçirdim parkta gördüyüm adam şimdi burda oturmuş ne işi vardı onun burda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuma - (Karmaşık Sevda)
RomanceBir varmış bir yokmuş sinirli sert bir ağa bozuntusu varmış karısıyla pek ilgilenmeyen bir adam adêtden dolayı ikinci bir evlilik yapmak zorundaymış bundan habersiz güzeller güzeli bir genç kız varmış evleneceği adamın zaten çocukların var oluşu...