Chapter 36

1.2K 46 0
                                    

POV Owen

ik kijk op de klok 'fuck', mam kijkt boos mijn kant op 'let een beetje op je taalgebruik, ik wil niet dat Fay jou woorden overneemt'. Ik rol met mijn ogen, dat gezeik altijd.

Ik heb nog 5 minuten om in de stad te komen, ik denk wel dat ik het haal als ik het gaspedaalnflink indruk.

Ik zoek de sleutel, stap op mijn scooter en scheur naar het station. Als ik op de grote stationsklok kijk zie ik dat nog 1 minuutje heb. Ik geef mezelf een schouderklopje 'good job Owen' zegt een stem in mijn hoofd.

POV Dominique

Ik kijk om me heen, het zou me niets verbazen als Owen te laat zou komen. Dat gebeurt hem altijd, vraag me niet hoe of waarom, maar het gebeurt.

Net als ik mijn mobiel wil pakken, om te kijken hoelaat het is en Owen te bellen, voel ik twee armen om me heen. 'Hey schoonheid' ik voel een warme adem in mijn nek. Als ik me omdraai kijk ik recht in Owens gezicht en ik begroet hem 'hey lieverd'. Ik geef hem een kus op zijn lippen en voel alle vlinders door m'n buik heen vliegen, ik ben zo verliefd wauw ! Maar stel dat Owen me niet leuk meer vindt, wat ik me best voor kan stelled, wat dan? Dan heb ik helemaal niemand meer, mama is altijd weg en als ze een keer thuis is dan werkt ze. Papa heb ik nooit gekend, hij is weggegaan vlak voor mij geboorte en vrienden? Die heb ik niet. Wat moet ik zonder Owen, zonder Owen ben ik niets.

'Joehoe Do, hoor je me wel?!' Owens handen zwaaien voor mijn gezicht, ik schrik op uit mijn gedachten. ' uhh... sorry ik lette even niet op', Owen kijkt me onderzoekend en ietwat bezorgd aan. 'Do het gaat niet goed met je hè?', ik haal mijn schouders op 'ik zou niet weten wat er aan de hand zou moeten zijn?'. Ik wil niet dat Owen iets doorkrijgt ...

everything I do is wrong {MainStreet}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu