Chapter 40

1K 49 2
                                    

POV Nils

'Yo bro, gaat ie wel?' ik zie dat Owen rode ogen heeft van het huilen. Als teken dat het "goed" gaat knikt hij & mompelt wat. Ik loop achter hem aan, iets verder de kleine hal in. 'Ze is boven, als het goed is slaapt ze' ik knik. 'wat wil je precies dat ik zeg ?' Ik zie dat hij zijn schouders ophaalt, 'ik weet niet gast, je bent haar beste vriend probeer gewoon los te krijgen wat er is' ik knik en krijg een bemoedigend schouderklopje.

Ik loop de trap op met een raar gevoel in mijn buik. Ik ga zo tegen mijn beste vriendin vertellen dat ik achter haar grootste geheim, waar niemand van weet, ben gekomen.

Ik loop langs Fay haar kamer en zie dat ze met haar poppen aan het spelen is. Ze hoorte me lopen en kijkt op 'Haaaai Nils' ze loopt op me af en knuffelt me 'kom je zo spelen met de popjes ?' ik grinnik en ga op mijn hurken zitten. 'Straks misschien Fay, ik moet eerst even iets heel belangrijks doen.' Ze knikt en huppelt weer terug haar kamer in. Ik sta op en loop naar de deur van Owens kamer, zucht een keer diep & duw dan de deur open. Ik zie Dominique vredig op Owens bed liggen te slapen, toch zal ik haar wakker moeten maken. Ik loop naar het bed en ga op de rand zitten en schud Dominique zachtjes door elkaar 'Do .... Do wakker worden' ik zie haar ogen langzaam open gaan 'Nils? wat doe jij hier' ze klinkt superverbaasd. Toch heeft ze een glimlach op haar gezicht 'ik heb je gemist' ze geeft me een knuffel 'ik jou ook Do.' Ik maak me los uit de knuffel en kijk haar met een serieuze blik aan, 'ik denk dat we even moeten gaan praten.' .....

everything I do is wrong {MainStreet}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu