Ik zie een foto van Owen en Mij, hand in hand en als ik nog iets verder scroll zie ik een kusfoto.
de mainiacs zijn er dus achter gekomen, de meesten kennen me wel omdat ik zelf eerst ook mainiac was maar er zijn best veel haters, ik verstijf en trek wit weg als ik een specefiek bericht zie.
Het valt Rein op 'Dominique wat is er, je ziet helemaal wit' nu ziet de rest het ook. ik wil het uitleggen maar krijg geen woord meer uit mijn mond, ik geef m'n mobiel aan Owen. 'vieze kuthoer, ik wens je alle mogelijke ziektes. je verdient Owen niet, hij is van mij. val dood of spring voor een trein, dan is iedereen gelukkig' leest hij hardop, ik barst in tranen uit, het doet zoveel pijn, al die haat.
Owen seint naar Rein dat we naar boven gaan en Rein knikt dat het goed is.
hij pakt mijn hand neemt me mee naar boven, als we op bed zitten begint Owen te praten 'Do alsjeblieft huil niet, ze is het je niet waard en ze gaat veelste ver' hij neemt me in een knuffel en wrijft over mijn rug, het stelt me gerust. ik maak me los uit de knuffel 'ik ben gewoon zo bang dat er nog meer haat komt, dat mensen me niet mogen en dat ze heel me leven verwoesten. al die berichtjes maken me zo onzeker', ik kijk naar mijn voeten zodat Owen m'n tranen niet ziet. hij tilt mijn kin omhoog en kijkt me recht in mn ogen aan, met zijn duimen veegt Owen mijn tranen weg en geef me een klein kusje op mijn mond, ik kan een klein lachje van geluk niet onderdrukken 'je bent veel mooier als je lacht' zegt Owen. 'blijf sterk schatje, ik help je erdoorheen!' ik geef hem een knuffel 'bedankt voor alles Owen, je bent het beste vriendje ooit. Zonder jou was ik hier niet meer, ik hou zoveel van je!'. Owen kijkt me aan en zegt niet, doet ie wel vaker, hij geeft me een kus op me voorhoofd en pakt dan mijn hand, we lopen de trap af en gaan weer op de bank zitten. Laura keert zich naar me toe ' ik het begin kreeg ik ook veel haat & dat was zonder dat ik maar een ding had gedaan of gezegd.
Rein heeft toen een tweet geplaatst dat ze moesten stoppen en een paar haters aangesproken, daarna stopte het' vertelt Laura. Owen besluit ook een zo'n soortgelijke tweet te posten.
"inderdaad is vanaf vanmiddag mijn meisje, ik hou van je @DoKanters <3"
ook tweet hij nog naar het meisje van de aller ergste haat dat ze echt te ver is gegaan, daarna knuffel ik Owen en geef ik hem het zoveelste kusje van vandaag 'dankjewel Owie, ik hou ook van jou!'
dit is een extra lang part omdat ik de laatste tijd niet echt veel gepost heb, hope u like it!
bij 10 Votes 1 nieuw part :)
JE LEEST
everything I do is wrong {MainStreet}
Novela Juvenilhey ik ben Dominique en ik ben 14 jaar. de meeste mensen noemen me Do, nou ja 'de meeste mensen'.. er wordt niet echt tegen me gepraat, iedereen hier die ik ken haat me zo'n beetje, waarom? geen idee! ik doe me wel voor alsof ik gelukkig ben maar...