Chapter sixteen - let me kiss you

1.7K 44 4
                                    

We lopen de bioscoop weer uit, het was echt een vet mooie film. Owen stelt voor om met z'n allen naar zijn huis te gaan omdat daar niemand is "kunnen we daar nog wat chillen" zei hij. iedereen stemt in dus,de jongens halen hun fietsen. ondertussen wachten Anne en ik op de hoek, als Owen en Rein aan komen rijden nemen we plaats op de bagagedragers.

het is ongeveer een kwartiertje fietsen naar Owen, het kan wel sneller maar dat gaat hem niet worden op dit tempo. ik sla mijn armen om Owen heen en leg mijn hoofd op zijn rug, hij ruikt zo lekker!

als Owen afremt zie ik dat we al bij zijn huis zijn, ik stap af en zie dat Reins veter los zit 'Rein je veter zit lo-' Rein zet een stap en valt, iedereen lacht het zag er vet grappig uit hahaha!

we zijn bij Owen thuis. Anne en Rein zitten te kleffen op de bank en ik sta met Owen in de keuken om chips en drinken te pakken.

Ik kijk naar Owen 'schatje waar ligt de chips?' hij geeft me geen antwoord, z'n hoofd komt dichterbij en ik voel zijn zachte lippen op de mijne. hij legt zijn armen om mijn middel en ik leg de mijne om Owens nek, ik ben zo verliefd. we zitten midden in onze zoen als we Rein vanuit de woonkamer horen roepen  'BRO WAAR BLIJFT DE CHIPS?'. ik moet keihard lachen, echt iets voor Rein om dat zo te zeggen haha. 'komt eraan man' roept Owen terug.

als we de kamer weer inkomen zien we Anne en Rein elkaar zowat opfreten 'Calm down' zegt Owen op de meest sarcastische manier die je maar kunt bedenken, ze ronden hun kus af en gaan dan weer normaal zitten. We zetten de tv aan en kijken naar MTV, ik zit naast Owen en hij heeft z'n arm om me heen geslagen, ook Laura en Rein zitten zo.

Owen heeft me net de wifi code gegeven maar ik heb nog geen tijd besteed aan te kijken wat ik allemaal binnenkreeg. maar nu mijn mobiel continu trilt besluit ik toch even te gaan kijken. ik open twitter en zie 629 vermeldingen, dat zijn er wel een stuk meer dan normaal, ik klik verder en dan schrik ik me kapot ...

everything I do is wrong {MainStreet}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu