Chapter twenty seven - a great idea

1.5K 45 0
                                    

POV Rein

"Jongens, nikki heeft gelijk ; het is echt 'Seunt' van de fanbase. We moeten echt iets tegen doen want dit is niet leuk."

De anderen kijken me aan en knikken 'maarja wat doe je tegen zoiets?' zegt Owen.

'We kunnen misschien een liedje schrijven' zegt daan, 'goed idee gast'. ik haal pen en papier en schrijft het op, 'nog meer ideetjes?'. 'Misschien kunnen we gewoon op twitter zetten dat we merken dat het de laatste tijd niet meer altijd even gezellig meer is en dat we dat jammer vinden.' zegt  Nils. 'Goed idee Niels' zegt Dominique grinnikend, met de nadruk op de E.

Nils loopt dreigend op haar af, hoewel hij zijn lach bijna niet in kan houden, ook Dominique vindt het grappig want zij is ondertussen in lachen uitgebarsten.

'Do nog een keer en je krijgt de kieteldood' zegt Nils.

'Is goed Niels, is goed' weet ze uit te brengen tussen het lachen door.

Nils begint Dominique te kietelen, waar ze duidelijk niet tegen kan want ze begint om zich heen te trappelen en slaan. Ik kijk naar Owen, hij kan er wel om lachen, die gast is niet snel jaloers.

Ik kijk naar Nikki en ze zit er een beetje ongemakkelijk bij, ze kijkt niet naar Do en Nils maar totaal de andere kant. Als ze terug kijkt zie ik dat haar ogen wat sip staan, volgensmij vindt ze Nils echt mega leuk. Ik besluit Nikki te helpen 'zijn we klaar met elkaar afslachten?' vraag ik sarcastisch 'ja hoor' zegt Nils heel rustig en hij loopt terug naar de bank waar Nikki zit en ploft ernaast neer. Ik zie een glimlach op Nikki haar gezicht verschijnen, ze kijkt me dankbaar aan. 'Iemand nog een idee?', ik zie Nikki twijfelen, ik geef haar een bemoedigend knikje. 'ik heb misschien wel een goed idee' zegt ze voorzichtig 'wat nou als jullie op twitter een account aanmaken? dan niet zeggen dat jullie het zijn maar jullie doen alsof je gewoon een mainiac bent. ik denk dat je zo echt het allerbeste ziet hoe het eraan toegaat en hoe de mainiacs tegen elkaar doen.'

'Dit is nou wat je noemt, een mega goed idee!' roept Owen, ik knik 'inderdaad!'.

'Laten we het account morgen aanmaken en nu eerst gaan chillen' zegt Nils. Iedereen stemt in en we maken er een vet gezellige avond van.

everything I do is wrong {MainStreet}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu