44. Bölüm

196 12 15
                                    

Baekhyun yatağında oturur pozisyona geldi. Odada olmadığını bilmesine rağmen istemsizce etrafına bakındı.

Sabaha karşı uykuya dalmadan kısa bir süre önce bu sabahın farklı olacağına inandırmıştı kendini. Şimdiyse bunun hiç bir yararı olmadığını anlıyordu.Kimse yoktu ve bundan sonra da olmayacaktı.

Chanyeol sıcaklığını da alıp kendisiyle birlikte götürmüştü sanki.

Temiz bir sayfa açması gerekliydi ama bunu nasıl yapacağına dair en ufak bir fikri yoktu.Chanyeol'u tamamen yitirdiğini biliyordu ve gerçeğe alışmalıydı.

Ona ait ne varsa atmalıydı aklından ama yapamıyordu.Tüm gece boyunca onu düşünüp durdu. Kabus gördüğünde onunla kim ilginecekti?

' Meğer seni ne çok yaralamışım.Bunca zaman nasıl farkına varamadığımı anlamıyorum.Bana ulaşmak ne zordu kimbilir.

Bilmeyerek de olsa seni kırdım ve kendi bataklığıma sürükledim. Lanet olsun! Seni öpmemem gerekirdi.

Tutarsız bencil herifin tekiyim.

Ne hissettiğini fark etmiş olsaydım herşey çok daha farklı olurdu belki de. En azından canın bu kadar yanmazdı.

Seni göz ardı etmemem gerekirdi.Ne hissettiğini anlama zahmetine katlanmış olsaydım eğer bu noktaya gelmezdik.

Başına buyruk, pisliğin tekiyim.

Sen daima yanımdaydın,bunun için sana fazlasıyla minnettar olmam gerekirken seni karmakarışık bir yola sürükleyip yaraladım.

Kalbimde özel bir yere sahipsin ve aramızda derin bir bağ var.Anlamlandıramadığım bir şey... Beni delirtiyor, ismini koyamıyorum. Beni korkuttuğu içindir belki de.

Düşündüm ki sende benim seni gördüğüm gibi görüyorsun.

Sana karşı daha iyi olmak istedim.Tıpkı senin bana davrandığın gibi ve bundan daha fazlasını düşünebileceğin aklımın ucundan dahi geçmedi.

Kimse beni duymazken, sen duydun.

Puslu zihnimin berraklığa kavuşması varlığın sayesinde gerçekleşti. Hayatımı zehirleyen düğümleri ve beni engelleyen barikatları teker teker yıktım.Tüm iyiliklerine karşılık yaptığım tek şey seni hırpalamaktı.

Sadece bilmiyorum. Lanet olsun! Ne yapacağımı bilmiyorum.

Bildiğim tek şey benim hatam olduğu.

Yanlış fikirlere kapılmanı sağlayan o adımı atmamam gerekiyordu.

O an ne düşünüyordum bilmiyorum. Sadece.... sadece o geceki öpüşmemiz den sonra bunu tekrarladığımda ne hissedeceğimi merak ettim. Geri dönmeyeceğini bile bile seni durdurmadım, bunun için ve geri kalan her şey için üzgünüm.'

Baekhyun kumsaldaki tezgaha doğru giderken Kai oradaydı ve bu demek oluyordu ki Chanyeol bugün de işe gelmeyecekti.

"Selam."

Baekhyun zoraki bir gülümsemeyle yanına gitti.

Kai alaycı bir şekilde "Çok iyi görünüyorsun. Tüm müşterilerin içki almak için kapıda kuyruk olacağına eminim." dedi ve Baekhyun'un omzuna elini koydu.

Baekhyun ifadesizce yanına gitti. Geriye kalan işleri hallederken Kai oluşan sessizliğe son vermek istedi.

"Bak aranızda ne geçti bilmiyorum ama onunla barışmalısın. Onu hiç bu kadar ciddi görmemiştim, ilk adımı atana kadar da döneceğini sanmıyorum."

Benim Suskun Sevgilim...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin