20. Bölüm

235 19 6
                                    

Rüyadan sonrası...

'Onu hızla salona taşıdı ve usulca kanepeye yatırdı.

Dizleri üstüne çöktü. Bir elini kendi alnına boşta kalan diğer elini de Baekhyun'un alnına koyarak ateşini olup olmadığını anlamaya çalıştı.

Bunun faydasız olduğuna karar kıldı ve elini indirdi. Baekhyun'un yüzünü elleri arasına aldı.

"Neden böylesin?" diye seslendi endişeyle.

Chanyeol başını yüzünü rahat görebileceği kadar eğdi ve dudaklarını Baekhyun'un alnıyla buluşturdu.'

Baekhyun yüzünde hissettiği sıcak eller sayesinde bilinci yerine gelmişti. Fakat gözlerini açmayacak kadar yorgundu bu yüzden birkaç saniye beklemişti.

Chanyeol'un kadifemsi endişeli sesini duydu ve ardından alnını kaplayan dudakları hissetti.

Vücudundan bir elektrik akımı gelip geçti. Sersemleştiği için hareket edemiyordu.

Hiç beklemediği bir anda kapana kısılmış hissetmişti kendini. O kadar gerilmişti ki tutuğu soluğun kendisini nefessiz bıraktığının farkına varamamıştı.

Dudaklar onu serbest bıraktığında biraz olsun soluklanmış ve yavaşça gözlerini kırpıştırmıştı.

Gözlerini tamamen açtığında Chanyeol'un bakışları üzerinde buldu.

"İyi misin?"

Baekhyun onla göz temasın kurmamaya özen göstererek hızlıca oturur pozisyona geçmişti.

Chnayeol kanepenin tam karşısında bulunan masaya oturarak ellerini Baekhyun'un omuzlarına koydu.

"İyisin değil mi? Hastaneye gitmek ister misin?"

Baekhyun onu kendisinde uzaklaştırırken el hareketleriyle iyi olduğunu anlatmaya çalıştı. Aklı karışmıştı ve kendinde Chanyeol'un yüzüne bakacak cesareti bulamıyordu. Bu yüzden çareyi odayı terk etmekte buldu.


                                                                                                *****

Bir gün sonrası...

Baekhyun ne olduğunu anlayamadan Chanyeol ona sarılmıştı.

Şaşkınlıkla kaskatı kesildi. Chanyeol'un göğsü yüzünde, Hindistan cevizi ve Yaseminli kokusu her yerdeydi.Baekhyun'un yorgun kalbi işte şimdi ürpermişti. Sanırım düşünmekten korktuğu şey gerçekleşiyordu.

Yani bunun tek bir açıklaması olabilirdi.

Chanyeol kendisinden hoşlanıyordu....

Baekhyun keskin, sert bir tavırla onu kendinden uzaklaştırdı.

Ne kadar uzak durmaya çalışırsa çalışsın kendini yine bu durumda buluyordu. Öfkeden kurdurmak üzereydi. Delici bakışlarını şaşkınca bakan Chanyeol'a kaydırdı.

"Üzgünüm. Canını mı yaktım?" Chanyeol sorarken istemsizce Baekhyun'a dokunmuştu.

Baekhyun'un içinden çığlık atmak geliyordu. Artık sabrı taşmıştı ve öfkesini kontrol altında tutamıyordu. Chanyeol'u tüm kuvvetiyle itti. Chanyeol içkinin ve beklemedik anda gelen darbenin etkisiyle yere savruldu.

"Sorun ne?" dedi, Baekhyun'un kendisini ikinci defa itmesini anlamlandıramamıştı. Bakışlarını ona doğrulttuğunda ifadesinde farklı bir şey gördü. Sanki karşısında düşmanı varmış gibiydi bakışları.

Benim Suskun Sevgilim...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin