Bana Sarılır mısın?

3K 57 3
                                    

"Hayır ben bara gitmeyi düşünmüyorum Aslı."  demiştim yüzümde kocaman bir memnuniyetsizlik ifadesiyle.Bana bakmıştı olumlu yanıt bekliyordu. "Yakın arkadaş olabiliriz ama bu senle bara gitmem gerektiğini göstermez." demiştim ve sanırım şuan sinir  bozucu bir şeyler sölemiştim.Ama ne yapabilirim? Sırf sevgisilisiyle ilk görüşmesi diye beni yanında istiyordu.Benden destek alacakmış sanki daha önce hiç ilişki buluşmasına gitmemiş gibi bir hali vardı." Simge'yi görür görmez faklı hissettim biliyorsun.Ayrı bir heyecan var üstümde.Sadece yanımda olmanı istedim."demişti Aslı biraz kırılmış ve dalgındı sanki."Aşık mı oldun ona?"Diye sordum biraz meraklanmıştım sanki."Evet"demişti. Aslı 'nın gözlerindeki parıltı gece de parlayan yıldızları hatırlatıyordu bana." Nasıl bir şey senin için?" diye sormuştum ve ellerim buz kesmişti. yıllar olmustu hiç sevgilim olmayalı." Çok güzel yaşayınca anlayacaksın.Kelimelere sığdıramıyorum."demişti elleri ve ayakları birbirine dolanmıştı.Onun enerjisi soğuk ellerimin yalnız oluşunu hatırlatıyordu bana.Ama kimseye güvenemiyorum ve nedense hiç bir bayanın bana ait olamayacağına ( hepsinin kalbimi tıklatıp gidecegine) inanmiştım.Bir an Aslı karşımda eğilip gülümsedi.Bana beni anlayan tek insanmış gibi bakıyordu şuan."Artık kabuğundan cıkmalısın bence.Sevilmek istedin diye mi üzülüyorsun? Sence de saçma değil mi? "Demişti o kadar yalın ve kalpten konuşuyordu ki bir an düşüncelerim duvara toslamıştı onun karşısında." Tamam "demiştim en azından aklım birine kapı açabilir diye düşünmüştüm.İçimde birden fazla cinayet yattığı halde..

Deniz Feneri    (g×g)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin