sessizlik

922 30 1
                                    

Kahvaltı yerinden çıktıktan sonra arabadan inen kıza gözüm çarpmıştı. Ama bu eski sevgilim değil miydi? Bana bakmıştı uzun uzun ve yanıma gelip benle konuşucaktı sanırım. Ben arkadaşımla gözgöze gelmeye başladım. İkimizde eski sevgilimin ne kadar asi tuttuğunu koparan bir kız olduğunu biliyorduk. Ruhum bir yandan Selin'in gözlerine takılmıştı bir yandan onun bize doğru yaklaşması beni gergin bir hale koyuyordu.
" Hadi hayatım seni bekliyorum. Dışarı çıkmayacak mıyız?" deyip elimden tutmuştu. Yok artık ..böle bir şey beklemiyordum.
"Ben senin hayatın değilim. Unuttun mu? "  demiştim ona öfkeyle bakıp.
"Merhaba Selin "demişti eski sevgilim Selin'e elini uzatarak. Bir dakika nereden tanışıyorlar bunlar? Tokalaşmışlardı ve ben kafamdaki soru işaretleriyle ikisine bakıyordum.
"Bana bunu açıklayacak mısın? Ne demek hayatım? İkimizi birden mi yürütüyorsun?" demişti Selin sesi öfkeli ve kırgın çıkıyordu.
"O benim eski sevgilim. Ve şuan bizi kıskandığı için böyle yaptığını biliyorum. Senle seansa geldiğimde de ayrı olduğumu sölemiştim. Sevgili olduğumuzda söleseydim benden süphelenemekte haklı olurdun. " demiştim gergin bir halde. Arkadaşım hiç bir şey demiyor dışarıdan olanları izliyordu.
"Canım çok iyi rol yapıyorsun. Sen onu değil hala beni seviyorsun. Hem bu kız hakkında hiç bir şey bilmiyorsun? Söylememi ister misin nasıl biri olduğunu?" demişti eski sevgilim.
"Kes sesini artık. Benim sevgilim ne dediyse doğru.. hem ona başka şekilde yanaşıp bana da iftira atmana izin vermeyeceğim." demişti Selin sesini yükselterek.  Kolumdan tutup bana arabayı gösterdi. Selin neden bu kadar aşırı tepki göstermişti? Sakladığı bir şey mi vardı? Arabaya bindiğimizde eski sevgilimin arabasına binip gidişini izlemiştim.
"Siz nereden tanışıyorsunuz?"diye sormuştum Selin'e bakıp.
" Ortak arkadaşımız vardı."demişti Selin ve bu cevap her ne kadar tatmin etmesede kafaya takmamayı yeğliyordum.
Elimden sımsıkı tutmuştu ve yanağıma öpücük kondurmuştu. Her haliyle tatlıydı benim sevgilim.
"Benim eve bırakır mısın bizi? " demişti kuzenine Selin hafif bir  tebessümle.
"Olur"demişti kuzeni. Başbaşa kalmak istediğimizi anlamıştı ve bu yüzden yüzünde bir sırıtış belirdi. Arkadaşım yanında oturuyor ve nedense sessizdi. Eğer o böyle sessiz bir şekilde kenarı çekiliyorsa cok şey düşünüyor ve kuruyordur.
   Telefonuma bir mesaj geldi. Arkadaşım atmıştı ama işin ilginç tarafı da bu şekilde bana mesaj yollamasıydı. Şuan yanımda sevgilim olduğu için mesaja bakamamıştım. Telefonum genelde sessizde olur ve iyiki sevgilim mesaj geldiğini görmemişti. Selin'e bakıyordum dışarıyı izliyor ve dalgındı. Saçlarını sevmeye başladım o dışarıyı izlerken. Gece gibi simsiyah ve uzun saçları vardı. Bana bakıp gülümsemişti. Sanki bir durağanlık vardı hem arkadaşımda hem de Selin de. Bu sessizlik beni ürkütüyordu. Belki de kendimi daha kötü sonlara hazırlamam gerekiyordu. Selin ben düşüncelere dalmışken boynumdan hafifçe öpmesiyle o düşüncelerden sıyrılırım. Ellerini yüzümden boynuma doğru kaydırmıştı.
"Aşkıımmmmmm" demişti Selin kulağıma fısıldayarak ve kısım bir sesle. Etkilendiğimi biliyordu ama benle oynamak sanırım hoşuna gidiyordu. Selin hafifçe gülümsemişti.  Boynuma daha çok yaklaşıp defalarca öpmeye başlamıştı. Kendimden geçiyordum ama arabada birileri varken böyle tavır sergilemesi hoş değildi.
" Arabadayız " demiştim Selin'e.
"Ben böyle şeylere tepki göstermem " demişti kuzeni ve yine yüzünde bir sırıtış vardı.
Sevgilimin evine gelmiştik ve kuzenine teşekkür ettikten sonra eve girdik. Başbaşa kalmıştık sonunda.
"Lavaboya gidip geliyorum hemen " demişti ve bende hemen o sırada telefonumdaki mesaja baktım.
Sence az önce olanlar tuhaf değil miydi?
Ya gerçekten bir şeyler dönüyorsa?
Ya gerçekten sorunlu biriyse şu psikolog?
Diye mesaj atmıştı arkadaşım. Kafam daha çok karışmıştı. Ama eski sevgilimin yalancının teki olduğunu biliyordum.
Onun yalancı olduğunu biliyorsun. Neden mutlu olmamı istesin ki..
diyerek mesajını yanıtlamıştım.
Olabilir de olmayabilir de..
demişti arkadaşım ve kafamdaki soru işaretlerini düşünmek vakit kaybı gibi duruyor. Sonuçta yalancının biriydi eski sevgilim..
Selin lavabodan çıkmış bana bakıyordu.
" Hadi gel film izleyelim aşkım. "
demişti sevgilim ve ben ellerinden tutup koltuğa oturmuştum. O ise omzuma uzanmış bilgisayardan film açmıştı...
Kafamdaki soru işaretleri ise olduğu yerde durup yanıtlanmayı bekliyordu.  ..

Deniz Feneri    (g×g)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin