kelebek

647 23 2
                                    

Film izliyorduk..onun siyah saçları ellerimde kayıp gidiyordu..
Ama nedense gözlerine bakamıyordum...
Alnımdan öpmüştü kübra ve bu beni şaşırtmıştı. O kadar içten ve sevgi doluydu ki..
"Sen öpmeyecek misin alnımdan?" demişti Kübra.
"Vay şu film sahnesini çok beğendim.Bu oyuncu çok iyi rol yapıyor." demiştim sanırım geçiştirmeye çalışıyordum.
"Evet senin gibi güzel rol yapıyor." demişti Kübra ve yanımdan ayrılıp odaya gitmişti. Ne yapıyordum ben? Onu üzmemeliyim. O bunu hak etmiyor ve gerçekten içten seven biri.
"Dışarı çıkıyorum ben"diye ona seslenmiştim.
"Cehenneme git " demesi beni nedense güldürmüştü. Öldürcek beni biraz daha az kaldı.
Dışarı çıkmıştım ve ona sürpriz yapacaktım. Gönlünü almam lazım.
Gece eve varınca kapıyı açar açmaz karşımda onu ve üzgün yüz ifadesini görmem bir olmuştu.
"Neredesin sen? " diye hesap sormaya başlamıştı Kübra ve bu hali hoştu. 
Yüzünü iki elimle kavrayıp alnından öpmüştüm.
"Özür dilerim canım "demiştim. Ve yüzüne masum bir hanımefendi gülüşü oluşmuştu. Burnuna  öpücük kondurmuştum.
"Hadi uyuyalım artık."demiştim.
"Poşetin içinde ne var?"diye poşete doğru ilerlerken kolundan tutmuştum.
"Sonra göstercem" demiştim ve Kübra'nın saçlarını kibarca geriye atması gözlerimi ışıldatmıştı. Boynundan hafifçe öpmüştüm. Kokusunu kokladıkça burnum sızlıyor. Aklıma Selin'in teni ve kokusu geliyor kendimden geçiyordum.
Sabaha karşı gecenin koyuluğunun kendini aydınlığa bırakmaya hazır halinde Kübra'yı yavaşça uyandırmıştım.
Gözlerini kapatmıştım ve onu yavaşça balkona çıkarmıştım..
Gözlerini açtığında gökyüzünde dilej balonları süzülüyordu 4 tane..
BENİM EN GÜZEL DİLEĞİM OLUR MUSUN? 
Diye sormuştum kübraya.
" Selin evleniyor.." demişti bana ve bu yanıt beni acıtmıştı..
"O beni buraya yolladı...kalbinin temiz olduğunu ve seni güzel seveceğimi düşündü.." demişti kübra..
" En güzel dileğine sahip çıkamadın sen.." demişti tekrardan
....

Deniz Feneri    (g×g)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin