Alışveriş merkezine çıkmıştık ve ben sebepsizce arkama bakıyordum.
"Neden sürekli arkana bakıyorsun?" diye sormuştu Kübra tuhaf bir şekilde. Ben dediğini duymamış gibi yaparak yanıt vermedim. Sanırım o da bir daha sormak istemedi.
Parfüm mağazasına girdiğimizde sağa sola bakınıyor ve gözüne ilk çarpan parfümü alıp bileğine hafifçe sıkıyor.
"Sence nasıl kokuyor? " demişti ve bileğini bana doğru uzatmıştı. Kokusu gerçekten güzeldi. Fiyatı kokusundan daha güzeldi tabii.Başka bir parfüme bakmıştı bunun fiyatı daha da şıktı.
Kokusunu hafif koklamıştı.
"Ben bunu alacağım" demişti Kübra sanırım benden intikam almak için bana yüksek fiyatlı parfüm ödemesi yaptırıcaktı. Kadın olduğum için onun dilinden anlıyordum. Ve sanırsam daha bu başlangıç..
Kıyafet mağazasına girdiğimizde saatlerce kıyafet seçmişti ve denemişti.
Mağaza çalışanları soyunma odasından uzaklaştığı anda onla birlikte aynı odaya girdim.
"Sen kıyafet denemiyorsun. Bana engel olmak için mi geldin?" demişti Kübra.
Önümde soyunup aldığı yeni kıyafetleri tam deneyecekken benim kıpkırmızı olan yüzüme bakıp gülümsedi. Dudaklarıma yaklaşmıştı ve aniden öpmeye başlamıştı. Gözlerimi hafif aralayınca tuhaf bir şey görüp onu ittirmem bir olmuştu.
"Senin neyin var? Nedir bu garip hareketlerinin sebebi?" diye sormuştu sinirle Kübra.
"Bilmiyorum" diye yanıt verince üstünü hızla ve öfkeyle giyinmesi benim sinirlerimi bozmuştu.
Alışveriş merkezinden çıktıktan sonra arabaya doğru ilerlerken benim yüzüme bile bakmadığını farketmiştim. Arabanın anahtarını bana uzatmıştı.
"Sen kullan ben iyi değilim " demişti Kübra.
Arabayı sürerken kafamdan milyonlarca şey geçiyordu. İyi değilmiş hanımefendi. Kimse bize sen iyi misin diye sormuyor. Nereye gittiğimi bilmeden arabayı sürüyordum.
"Neyin var senin? Nedir bu aptal halin?" diye sormuştu Kübra sesini yükseltrek.
"Kes sesini " diye bağırmıştım bir yandan direksiyona sinirle vurmuştum.
"Ben inmek istiyorum arabadan.Sen iyi değilsin." demişti Kübra ve gözlerindeki korkuyu görmüştüm.
"Sen iyi değilsin bilmem ne...kimse bana sen iyi misin diye sormuyor " demiştim bağırarak. Ve yanlış gittiğim yoldan geri dönüp evin yolunu tutmuştum.
" Sen bu değilsin. Sen yumuşak kalbe sahip birisin " demişti Kübra ve ağlamaya başlamıştı.
"Aptal kadınların her zaman ki ağlama seansı "demiştim ve bana sert bir bakış fırlatmıştı.
Eve vardığımızda bana garip ve korkmuş gibi bakıyordu. Benim sabrımı çok zorlamıştı .Onun yüzünden nefsimi kontrol edemedim.
Odama geçmiştim direk. Gözlerim kararmaya başlamıştı ardından başım dönmeye...
En son hatırladığım Kübra'nın odaya girip cığlık atışıydı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Feneri (g×g)
Roman d'amourBen gökyüzü sen ise papatyamsın.Maviliğime seni dağıttım.Biliyormusun? En sevimsiz yenı uyanmış halimle, gozlerım kapalı seni izliyorum? Nasıl mı? hissederek.