Selamm duyuruyu dikkate almayın arkadar. Yb her gün yazmaya devam edeceğim. Pc den yazamazsam telefondan yazacagım... Bugün 2 bölüm paylasmayacagım bu arada :d..
İyi okumalar! :*
Merve geldiğin de yanında ki çocuğu görünce hayal mi diye kendi kolumu cimcikledim. Acımıştı. Ama hayal değildi. B..Bu. buçocuk geçen gün eve gittiğim de o kızla öpüşen çocuktu. Hayır yani bu çocuk Merve'yi kim bilir başka hangi kızlarla aldatmıştır. Buna izin veremem.
" Kızlar bu benim erkek arkadaşım Burak." Dedi neşeli sesiyle. Mutluydu.
Erkek arkadaşına bakılırsa beni hatırlamış gibiydi. Gözlerini şaşırarak açmış bana bakıyordu. Ben ise kaşlarımı çatmış halde ona bakıyordum.
"Merhaba ben Sude. " Dedi gülümseyerek.
Ben ise sadece tebessüm etmiştim.
Burak'tan
Ya Merve'ye söylerse benim başka bir kızı öptüğümü. Eve gidince onu takip etmeliyim ve uyarmalıyım öyle bir şey yapmasın diye. Ben onlara bakınca bana bakıyorlardı. Merve'ye dönünce bana gülümsüyordu.
Ben de zar zor gülümsedim. Ondan ayrılmamalıydım.
Merve'den
Bu çocuğu çok seviyordum. Ama Pelin'in Burak'a sinirli ve öfkeli bakışları beni garip hissettirmişti. Pelin bana bakıp konuşmamız gerek bakışları attı. Burak bunu görmeli ve anlamalı ki kolumdan tutup arka bahçeye doğru götürdü.
Hayır... Hayır.. Kesinlikle Pelin be Burak'ın arasında bir şey olmadı değil mi?
" Pelin'le a...ar...aranız da bir şey mi oldu? " Diye sordum titrek ve korkak sesimle.
" Hayır tabi ki! Nereden çıkartıyorsun böyle şeyleri!? Sakın böyle şeyler düşünme benim için bir tek sen varsın.." Dedi sesini yükselterek.
Başımı tamam anlamın da salladım ve derin bir nefes aldım. Her ne kadar rahatlasam da içim de kötü bir his var. Bunu Pelin'e de sormam lazımdı. O zaman anlarım.
Biraz daha yürüdükten sonra durduk.
" Seni Seviyorum Merve." deyip dudaklarıma yapıştı.
Çok hızlıydı. Belimden tutup kendine daha çok bastırdı. Ben de karşılık veriyordum. Ellerimi onun ensesine bastırıyorudm. Dudaklarımı öpmeyi bırakıp boynumu yavas ve hafifçe öpmeye başladı. Dudaklarımdan hafif bir inilti çıkmıştı ki bu onun hoşuna gitmişti. Gülümsedi. Gülümsedim.
" Okuldayız bu kadar yeter. " Dedim ki bitmesini istemiyordum.
O da bir şey demeden kafasını tamam anlamın da salladı.
Sude'den
" Çok yakışıyorlar değil mi? " Diye sordum Pelin'e.
Ama o bir yerlere dalmış gitmiş yine ne düşünüyordu acaba. Acabaa. Ben Pelin'in omuzlarından tutup salladım bana
" Ne yapıyorsun?" Diye sordu şaşkınlıkla.
" Sana bir şey dedim değil mi Pelin hanım! Dalmışsın gitmişsin maşallah. Artık nereye gitmişsen!" Dedim sinirle.
" Ha evet ne dedin peki? " diye sordu.
Gerçekten sinirimi bozuyordu. Bilerek mi yapıyordu. Hayır bilerek yapmamıştı çünkü çok önemli bir şey düşününce böyle dalıp giderdi.
" Dedim kii! Burak'la Merve çok yakışıyor dimi??" Diye sordum son heceyi uzatarak.
" Yakışıyorlar da ama Burak ona göre değil Merve daha iyilerine laik. Sana bir şey diyeceğim ve sakın Merve'ye söylemeben ona çıkışta söyleyeceğim. Şimdi söyleyecektim de yanında ki erkek orospusu yüzünden söyleyemedim.
" Her neyse. Ben 1 2 gün önce giderken bir çift gördüm. Öpüşüyorlardı. Ve erkek olan Merve'nin sevgilisiydi. Bunlar 1 haftadır çıkıyorlar yani Allah bilir Merve'yi başka hangi kızlarla aldatmıştır. Neler yapmıştır. " Dedi sinirle.
" Kaç gündür çıkıyorlar peki? " Dedim endişeyle.
" Sude.. Sen sağır mısın? "
" Ha? Hayır. Neden? "
" Hiç.. 1 haftadır çıkıyorlar Merve'ye söylemeli miyim acaba?"
" Bence evet.. İzin veremeyiz Merve'yi aldatmasına... "
Ben tamam anlamın da başımı salladım sadece.
" O zaman şimdi gidip söyleyelim çıkışta bana gelirsiniz bizim ev de konuşuruz ya da kafeye gideriz? Ha? " Diye sordu Pelin.
" Kafe daha iyi. " dedim.
Pelin tamam anlamın da başını salladı.
..............................
.............................
Pelin'den
Çıkış saati geldiğin de Merve'nin yanına gidecektik. Merve'yle aynı sınıftaolduğum için aramaya gerek yoktu Sude'ye mesaj attım.
* Okul kapısının orada bekliyoruz... *
Kısa süre sonra Sude'de geldiğin de yürümeye başladık. Nasıl söyleyecektim acaba. Üzüleceği kesin bir şey ama....
Kendi kendime düşünürken kafeye kadar gelmişiz. Cam kenarının orada bir masaya oturduktan sonra boğazımı temizledim.
Evet işte başlıyordum....
Yb için sınır +35 okuyucu +20 vote...
Medya = Pelin
Pelin i deistirdim bu arada :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dengesiz
RomanceO POPÜLER ÇOCUK OKULA YENİ GELEN BURSLU KIZLA OYUN OYNADI.. DALGA GEÇTİ.. AMA SONUNDA AŞIK OLDU....