Selaaam fdgdf ben geldim :D Ya farkettim de ilk zamanlar daha çok vote varmış. Sizden rica ediyorum okuyunca hemen yandaki yıldıza tıklayın yeter pls. dfgfgfg :D
Medya= İdil
İyi okumalar!
****
Selim'den
Eski sevgilim İdil beni görmüş olmalı ki yanıma geldi. " Selam, Selim. Görüşmeyeli baya yakışıklı olmuşsun." Dedi ve sırıttı.
Çok fazla seksiydi. Etkilenmemek elde değildi. Ama hayır Selim kendine gel! O sürtük seni aldattı. Benden bir cevap bekliyordu. Tek kaşımı kaldırıp " Selam , İdil. Evet farkındayım ama aynı şeyi senin için söyleyemeyeceğim. " Dedim ve kahkaha atmamak için alt dudağımı ısırmaya başladım.
Ta ki görüş alanıma Pelin ve Melis'in öfkeli suratı girene kadar. Şimdi bittim. Melis oyun falan dinlemez Pelin'in yanında bağırmaya başlardı.
Gözlerim endişeyle Pelin ve Melis'e bakıyordu. Pelin bana ve İdil'e kısa bir bakış attıktan sonra Berk denen çocuğun yanına gitti.
Benim yanıma gelmek yerine onun yanına gitti! Hah! Kendini ne bok sanıyor bu aptal!? Kendi kendime düşünürken yanımdaki İdil'in inlemesiyle kendime geldim. Ne!? Melis ona vurmuş. 2 kız birbirlerine vurmaya devam edince gözlerim Pelin'e kaydı.
Kaşlarını çatmış gözlerinden adeta öfke fışkırıyordu ve üstelik o gözlerle benim gözüme bakıyordu. Eğer buraya gelirse Melis ve İdil'e cidden acırdım. Ve dediğim gibi oldu buraya doğru geliyordu fakat bana doğru onlara doğru değil!
Yanıma geldiğin de Kaşları ve gözleri yine aynıydı. Aynıydı dediğim kaşları yine aynı çatık gözlerinden yine öfke fışkırıyordu.
Evet Melis ve İdil'e kısa bir bakış attıktan sonra aynısı bana yaptı ve omzuma çarpıp gitti. Sanırım her şey bitti. Galiba.
Burada neden bekliyordum ki hemen koşarak Pelin'in peşinden gittim.
Pelin'den
Omzuna çarpıp gittikten sonra Sude'yi kantinde aramaya başladım.
" Pelin! Dur bekle!" diye seslenen Selim'e baktım.
Nefes nefese kalmıştı. Belli ki koşmuştu.
" Ne var!? "
" Konuşmamız gerek. Lütfen bekle!" Dedi.
Ben tamam anlamında başımı salladım. Ve beni arka bahçeye götürdü.
"O gördüğün siyah saçlı kız benim eski sevgilim. Onla konuşmuyorum. Sadece tesadüftü ve o benim yanıma geldi ben açıkça onla konuşmak istemediğimi söyledim ama işte olay ortada bizim konuştuğumuzu sandın ama hayır. Bne senden başka kızla konuşmam."
Gözlerine baktığım da pişmanlık vardı. Sanırım affedeceğim. Kafamı olumlu anlamda salladım ve hemen boynuna atlayıp sıkıca sarıldım.
Selim'den
Pelin'in gönlünü aldım şimdi sıra Melis'te. Melis'te de onun ki biraz zor olacak.Pelin'in olmadığı bir zaman hemen Melis'in gönlünü almalıyım. Pelin sınıfa girdiğin de Melis'i arka bahçeye götürürüm. Evet. Güzel fikir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dengesiz
RomanceO POPÜLER ÇOCUK OKULA YENİ GELEN BURSLU KIZLA OYUN OYNADI.. DALGA GEÇTİ.. AMA SONUNDA AŞIK OLDU....