Günaydın şekerlerimm gghgh :D ben geldim ehehe neyse fazla uzatmıycam fdgfg.
İyi Okumalar! :D
*****
Sabah olduğunda Sude'nin yanında olduğumu farkettim. Dün gece Sude'ye gelmiştim. Evet Sude'de gece burada kalmam için rica etmişti. Veya sümüklü böcek gibi yapışmıştı gitmemem için. 2. seçenek daha doğru olur.
Sude'yi uyurken 3. görüşüm. 12 yaşımda yine beraber uyumuştuk. Karanlıktan korktuğumuz için. Sude'nin eli gözüme yumruk atmasıyla düşüncelerimden ayrıldım.
Gözüm! Ah! İşte Sude yatarken melek gibi fakat haraketleri mmm. Ona şu an birşey bulamadım. Neyse bunu daha sonra düşünürüm. Şu anda gözümün kızardığına eminim. Yaşlar dolmaya başladı bile.
Sude bunu intikamını alacağım. Diye söylendim kendi kendime aptal aptal sırıtırken. Ama nasıl? Derken dudağımı yukarı doğru büzdüm. Mmm... Evet! Sude hep yatmadan önce su da getirir. Yataktan kalkmak için ilk önce ayaklarımı sarkıttım sonrada bedenimi.
Ve pat! Yere yapıştım. Hey! Uykulu olduğum için sadece tamam mı? Her neyse. Ayağa kalktığımda Paranormal Activity Tokyo Gecesi'nde ki kız gibi yürümeye çalıştım. Şu an ciddi anlamda kafayı yemiş durumundayım.
Çok fazla saçmaladım. Tamam. Sude suyu yüzüne dökünce acaba tepkin ne olacak?
Elime sürahiyi aldığımda Sude'nin yüzüne dökmeye başladım. Şu an gerçekten sadistim. Aptal aptal sırıtırken tek seferde sürahiyi Sude'nin yüzüne döktüm. Zaten fazla yokmuş. Sude gece fil gibi içerse tabii.
Kendi kendime düşünürken Sude'nin aniden sıçraması ve çığlık atması bir oldu. Ben onun bu haline gülerken o bana sinirli bakışlar yolluyordu.
" Sude.." Derken yerde kıvranıyordum. Gülmekten.
" Ayh! Sude çok komiktin görülmeye değer bir surat ifaden vardı." dedim ve tekrar gülmeye başladım.
" Ih! Çok komik Pelin. Hıh. "
" Ödeştik en azından." Dedim gülmemi bastırarak.
" Ya ben ne yaptım sana! Kızım sen cidden kafayı yemişsin."
" Tabi ya. Uyurken gözüme elinle yumruk attın." Dedim ağzının içine girip parmağımla gözümü gösterirken.
" Oha! Uyuyordum ne yapabilirim yani?"
" Neyse. Bugün birini dövecektik hatırladın mı?"
Sude 32 dişini gösterip sırıtırken kafasınıda evet anlamında sallıyordu.
Bende ona eşlik ettim. Evet size katılıyorum şu an cidden aptal gibi göründüğümüzü kabul ediyorum.
******
" Sude. Benim giyecek kıyafetim yok. Hepsi evimde."
" Dert ettiğin şeye bak al benimkinlerden giy o zaman."
Kafamı tamam anlamında sallayıp Sude'nin dolabının karşısına geçtim. Oha! E normal bir şey sonuçta. Kız zengin. Dudağımın bir kenarını ısırırken ne giysem diye düşünüyordum. Sanki defileye katılacaksın Pelin. Sen sus.
İç sesime lanet olsun. Her zaman doğruyu söylemek zorunda değildi ya!
Dolaba biraz daha baktıktan sonra Sude'nin beyaz şortunu ve üstüne göbeği açık mavi tişortunu giydikten sonra hazırdım. Kıyafet konusunda tabi.
Sude'nin odasından çıktığımda ıslık çalarak bana geldiğini gördüm.
" Sude. Serserileşmeyi bırak."
" Peliin. Yakışıklıyım, param var , ne ararsan var. Diğer erkekleri bırak bana gel yavrum." Dedikten sonra ikimizde kahkahalarla gülmeye başladık.
" Off. Hadi yeter. Okula gidelim. "
Sude tamam anlamında başını salladıktan sonra Sude'nin ayakkabılarına bakmaya başladım. Sırıtarak mavi vanslarını aldım ve kapının önünde giydim.
*****
Sude geldiğinde bende onun gibi ıslık çalmaya başladım. Bu yaptığım şey üzerine kıkırdadı.
" Ee? Yürüyerek mi yoksa taksiyle mi gidelim?" Diye sordu Sude.
" Yürüyerek nede olsa ilk derse girmeyeceğiz sonrada Melis'i tamamladıktan sonra okulda durmayız?" Diye soru haline çevirdim.
Sude tamam anlamında başını salladıktan sonra gülümsedim. Melis bizden kaçış yok. Okuldan atılacağımı bile bile bunu yapacağım. Hey bir dakika! O zaman annemle babam hayal kırıklığına uğrar ve ben böyle bir şeyi istemem.
O zaman okul çıkışına kadar beklemek ve Melis'i kimsenin olmadığı yere götürmek.
Bunları Sude'ye anlattığımda bana " Haklısın aslında. Hem daha iyi olur." Dedi ve pis pis sırıtmaya başladı.
Bir gün düşünseydim birini döveceğimi hiç aklıma gelmezdi. Ama işte insanı mecbur bırakıyorlar. Ve ben okul çıkışında Melis'e hakkettiğini vereceğim.
*****
Bölüm sonu ghghgf umarım begenmişsinizdir. Yorum ve vote larınızı bekliyorum cnmlar ghgjhgjgh :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dengesiz
RomanceO POPÜLER ÇOCUK OKULA YENİ GELEN BURSLU KIZLA OYUN OYNADI.. DALGA GEÇTİ.. AMA SONUNDA AŞIK OLDU....