-21-

5.6K 258 64
                                    

Eveet dhgh alın bakalım size yeni bölüm :D

*****

HATIRLATMA

"Pelin... Ben seni seviyorum. Gerçekten seviyorum. Sana aşık oldum. Gerçekten bu bir oyun değil. Ben sana gerçekten aşık oldum ve bu yüzden Melis'le ayrıldım. Bana 1 şans verir misin?

Evet sordum işte başardım şimdi vereceği cevaba ya üzüleceğim ya da sevineceğim...

Pelin'den

Söylediği cümle karşısında donup kaldım. Ne diyeceğimi bilmiyordum. Evet onu sevmesem teklifini kabul etmezdim. Ama O'nu bende seviyorum. Ama o gün çıkma teklifi ettiği gün o kadar gerçekçiydi ki inanmıştım. Ama sonunda yıkılmıştım. Şimdi ise aynı şeyi yapıyor. İnansam mı inanmasam mı bilemiyorum.

Ya birdaha yıkılırsam. O'nun benimle oyun oynadığı aklıma geldikçe daha da çok yıkılıyorum. Sanırım ona olan güvenimi kaybettim. Yitirdim. Vereceğim cevap her ne kadar içten olmasada... 

"Senin benimle oyun oynadığını öğrendiğimde yıkıldım. Paramparça oldum. Yerin dibine girmek istedim. Evet bende seni seviyorum. Hala da seviyorum. Ama.. Üzgünüm Selim. Ben bir oyuncak değilim. Kalbimi bir oyuncak gibi kırıp tekrar yapıştıramazsın. Sen o gün artık hakkını kaybettin. Bir şey diyeyim mi?  Sen bana oyun oynamasaydın şu an belki böyle değilde sevgili olacaktık.

Ama sen o hatayı yaptın. Benim artık sana olan güvenim yok. Kalmadı. Yeni bir oyuna hazır değilim. Üzgünüm. Seni sevdiğim için. Senin gibi birine aşık olduğum için. Aslında şu an kendine kızman gerek. Öyle bir aptallık mallık yaptığın için! Aptalsın. Hemde çok. Aptalsın." dedim hıçkırıklarımın arasından.

Koşar adımlarla dışarı çıkıp ağaçlık bir bölgeye geldim ve düşünmeye başladım..

*****

Selim'den

Dedikleri hala beynimde yankılanıyordu. Aslında şu an kendine kızman gerek dedi evet şu an kendime fazlasıyla kızıyorum. Aptalım. Hemde çok. Aptalım. Hiç olmadığı kadar. O'na oyun oynamasaydım şu an belki böyle değilde sevgili olacaktık. Çok haklısın prensesim.

Ama sen bana her ne kadar güvenmesende seni başka hiç bir erkeğe bırakmam. Bunu bil. 

******

Sabah olduğunda Pelin yoktu. Dün o söylediklerinden sonra gitmişti. Sonra da gelmemişti. Dışarı çıktığımda herkez hazırlanmıştı. Doğru bugün gidecektik. 

******

Pelin'den

 Eşyalarımı topladıktan sonra gitmeye hazırdık. 

"Pelin! Neredesin ya bende seni arıyordum." diye seslenen Sude'ye dikkatimi verdim.

"Buradayım noldu?"

"Bir şey sormam gerek."

"Tamam."

Bir kaç dakika yürüyüp kimsenin olmadığı bir yere geldiğimize Sude hemen lafa atladı "Dün gece noldu çabuk anlat?"

"Ne? Ne noldu?"

Sude tam ağzını açıp bir şey diyecekken gelen 2 erkek sesi yüzünden ağzını kapattı. Ne onlar ne de biz onları görebiliyorduk ama seslerini duyuyorduk. Ve dinlemeye başladık.

DengesizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin