Selam :d ben geldim benden bıktınız dimi ghfh neyse bu bölümü yazıp gidiyorum sonraki bölümde yine gelcem ama benden kurtuluş yok S.fd:G
İyi okumalar!
Pelin'in yanına geldiğimde beni bekliyordu. Ona bunu nasıl söylesem bilemiyorum. Bugünümüzüde mahvetmek istemiyorum. Çünkü biliyorum Pelin'e söylersem hiç bir şey demeden çekip gider ve 1 hafta boyunca okula gelmez.
Ona en iyisi hafta sonu söylemek. Evet kesinlikle daha iyi.
Pelin'in yanına gittiğimde hala beni görmemişti. Sude bizi sevgili olmamız için tanıştırmıştı ama Pelin benimle sevgili olmadı neden acaba? Bende eksik olan ne vardı ki? Sude bizi tanıştırdığından beri Pelin'i seviyordum.
Ama o farkında bile değildi. Eh yani! Kızla hiç ilgilenmedim ki. Sanırım bundan sonra daha çok ilgileneceğim artık aşkımın farkına varsın. Ne de olsa o kaydettiğim videoyu izleyince ayrılacak. Acaba Selim'i gerçekten seviyor mu?
Onu kendime aşık edebilecek miyim? Ben Berk'sem evet.
" Berk! Sana diyorum!" ne ne dedi ki bana?
" Ne? Ne dedin?"
" Duymuyor musun beni!? 10 dakikadır sana sesleniyorum ama sen dalmışsın gitmişsin. Ne düşünüyorsun bakalım?"
" Hayır. H-Hiç bir şey düşünmüyorum. Hadi gidelim." Dedikten sonra derin bir nefes alıp verdim.
Ne kadar süredir düşünüyordum ki acaba? Her neyse.
*****
Pelin'den
Kafe'ye geldiğimizde derin bir nefes aldım ve sesli bir seste verdim. Burası çok güzel kokuyordu. Etrafdaki çiçeklerin kokusu ve görüntüsü bu kafeye ayrı bir güzellik katıyordu. Muhteşem.
Bu kafeye bir kez daha gelmiştim. Sude ve Merve ile. Sanırım şu anda vicdan azabı çekiyorum. Burak piçi Merve'yi aldatıyor. Bunu biliyorum ama Merve'ye söylemiyorum. Niye? Çünkü Burak beni tehdit etti. Suçluluk duygusu yaşıyorum.
Madem Merve'yi seviyorsun niye aldatıyorsun be gerizekalı adam. Düşüncelerimden kurtulmak için kafamı iki yana salladım ve Berk'in olduğu masaya doğru yürümeye başladım.
Berk tam ağzını açıp bir şey diyecekken yanımıza garson geldi. Buna garson demek diğer garsonlara ayıp olur bence. Tam bir sürtük. Siyah saçları ve giydiği kıyafet sürtük olduğu düşüncesi yaratır yani.
Kim olsa benim gibi düşünür değil mi? Beni düşüncelerimden ayıran kızın sesi oldu.
" Ne istersiniz efendim?" Saçını başını yolmak canım.
" Çay yeterli."
Şunun suratına bak. Bana somurtup Berk'e de gülümseyip gitti. Seni şurada becermediğime şükret kızım.
*****
Çayımı içtikten sonra Berk konuşmak için boğazını temizledi. Yani öksürdü bir kaç defa.
"Pelin şimdi sana bir şey diyeceğim." Meraktan çatlıyacağım hadi ama.
Tamam anlamında başımı yukarı aşşağı salladım.
"Ama şimdi da değil. Hafta sonu." Dediği şeye kaşlarımı çattım.
Ne yani ben şimdi 3 gün boyunca cumartesi gününü mü bekliyeceğim? Hey! Bir dakika o zaman biz öğrencileri kampa götüreceklerdi. Okul götürecekti.
" Hayır , Berk. Hafta sonu kamp var. Ben hafta sonu oraya gideceğim. Ya şimdi söyle yada pazartesi." Dedim. Tabi sesimin yumuşak çıkmasına özen göstererek.
" Tamam o zaman. Pazartesi günü söylerim." Dedi ve gülümsedi.
Karşılık olarak bende ona gülümsedim.
Tam yine bir şey diyeceği sırada ağzını açmıştı ki benim telefonumun sesi buan engel oldu. Selim yazısını görünce yüzümde kocaman bir gülümseme oluştuğuna emin olabilirim.
" Alo?"
" Selam , bebeğim. Nasılsın?"
" İyiyim, Selim sen?"
" İyiyim, neredesin?"
" Berk'le bir kafede otu-"
-Seliiiim!
Bu kız sesi? Melis'in. Peki onun orada ne işi var?
" Selim! Melis'in orada ne işi var!?"
" Şey.. Mm.. Anneleriz çok yakın arkadaş ve bize geldiler. Sanırım Melis'te yemeğe beni çağırıyor." İnandığımı mı sanıyorsun peki?
" Peki. İnandım öyle olsun neyse kapatıyorum GÖRÜŞMEK üzere!." Hayır inanmadım.
Telefonu kapattıktan sonra Berk'in beni dinlediğini anladım. Gergin ve endişeli gözüküyordu.
"Berk? İyi misin?"
" Hmm. Evet. Hani sana haftasonu bir şey diyecektim ya. Kamp olduğu için Pazartesi gününe kaldı."
" Evet?"
" İşte o zamana kadar Selim'den uzak dur. Söyleyeceğim şey onlarla ilgili."
Onlarla? Selim yine ne karıştırıyorsun acaba çok merak ettim.
*******
Evettttt fghggf bölüm sonuğğğğ çuk sevindiniz dime gidiyom diye a:SDd:g neyse bidaki yb de yine gelcem asqwlarım by bys dfghf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dengesiz
RomanceO POPÜLER ÇOCUK OKULA YENİ GELEN BURSLU KIZLA OYUN OYNADI.. DALGA GEÇTİ.. AMA SONUNDA AŞIK OLDU....