_TTM_JUNGWOO_

580 56 10
                                    

written by : athyrah_454

requested by: Mayuni03

title : love smell like this??

y/n pov

"ish!!tak guna betullah!aku tak pernah kacau hidup diorang pon!taulah aku busuk tapi takyah ah buat camni kat aku!" aku membebel sorang2 sambil bersihkan segala sisa sampah yg berair yang dituang oleh bdk2 perasan hot kat kelas aku tu sebelum balik tadi.pakai bedak dahlah tebal 3 cm.macam tepung gomak dah.aku uli jadi donat baru tau.erghh.

Aku memasuki lorong ke kawasan rumah aku yg terletak dekat kawasan pedalaman.lorong ni sunyi sikit so....agak berbahaya lah jugak sebenarnya..mcm2 boleh muncul kat sini.kalau nasib tak baik mmg perogol bersiri lah yang keluar.

"sst-sst-sst"

Aku dgr bunyi daun kering dipijak.aku berhentikan lgkh aku.aku tgk kaki aku tapi masalahnya aku tak pijak daun kering pon.

"sst-sst-sst"

Woi tak lawak woi.bunyi tu dtg dari belakang aku.baru je aku mention pasal perogol bersiri.takkan betul2 keluar kot??huhu.ok takpe ape kata kita cuba tgk blkg...

Tak ada orang pon.eiiik??

Perasaan aku je kot.well bdk busuk macam aku ni plus dgn smph2 yg berair ni lalat je nak dekat.lagipun org gila jelah yang bengong nak rogol org terang benderang camni.setahu aku,kawasan ni takde org gila so......nak risau ape kan??

Aku teruskan jalan sampai dekat paip air yang ade dkt tgh2 lorong ni.aku hidupkan air dan cuba tadah air kat tangan aku untuk cuci muka and bersihkan mana yang boleh.

"sst-sst-sst"

Bunyi tu lagi! Ishh aku baru sempat basuh muka.ah peduli ape.sekarang aku mmg tak sedap hati so bye aku nak balik.seriau dah ni.

Ready for the marathon?hana...deul....

"aaahhhh!!!"

Tak sempat aku nak lari,aku rasa ade sesuatu menerkam aku dari tepi smpi aku dah baring terlentang kat sini sambil tutup mata.aku rasa ade something atas aku..dia rasa macam....berbulu??and besar!aku tak pasti ni ape tapi aku mmg dah blank ni takleh nak fikir ape2.

Sekarang ni aku cuma dengar nafas makhluk ni yg kedengaran kasar.bunyi macam bukan manusia..tapi takkan anjing kot?besar kot benda ni.

Tiba2 aku rasa ade sesuatu yg lembap2 gitu menyentuh pipi aku.dia seolah2 sedang bau aku.taulah aku busuk eih dia ni.tapi curious ah.ni mcm hidung kucing pon ade rasa lembap2 dia ni.tapi aku ulangi sekali lagi..IANYA BESAR!!!!

Aku beranikan diri untuk bukak mata.aku kena tau ape yg jadi senanya sekarang ni.

Mata merah dan besar.badan penuh bulu.taring tajam.hidung hitam yg lembap2 masih kat pipi aku.wait wait what's this???mmg sumpah besar gila!cam serigala pon ade.tapi sejak bila tmpt ni ada serigala?

Dalam kebingungan aku tu,tanpa aku sedar dia mula menjilat rambut aku.

Aku cuba meronta tapi aku mmg tak boleh bergerak pon bawah serigala ni.eotokkae??nak suruh aku buat ape ni??aku dah nak kena makan ke??

"err...wahai encik serigala yg baik hati..t-tolonglah lepaskan saya..janganlah makan saya..saya ni tak sedap pon..dahlah keding..busuk plk tu..makanlah jiran saya.dia tu lagi sedap..dahlah berisi,malah comel lagi.."kata aku takut2 dgn mata yg tertutup.harap2 dia paham bahasa manusia.

Maaflah jiran sebelah..aku kena promote kau demi selamatkan diri aku sendiri.

"tapi kau pon comel."

[O-G] Talk To Me // NCT Malay ImagineWhere stories live. Discover now