TTM_JAEMIN

685 52 20
                                    

Requested by: syakirah1v
By: eunnisa
Genre: nerdy, bully, Sweet
Title: Makeover ❤
Main cast: Na Jaemin and Ahn Hyemin

Sorry kalau pendek ke ade pape kekurangan Okay?

Jaemin's POV

Aku rasa bosan sangat sekarang ni.  Maklumlah, budak takde kawan memang macam ni. Forever alonelah katakan. Taulah aku nerd. Ish. Tak baik tau recist dengan bebudak nerd. Nanti aku dah hensem korang yang datang melutut. Huh.

Kelas pulak makin bising.  Aish ni yang aku menyampah dengan dorang ni. Aku pun blah pergi kelas sebelah. Nak jumpa kawan se nerd muahaha. Jurassic Park namanya.

"Oi." Aku panggil dia. Dia toleh dengan muka, 'the Hell kau ni?? '.

"Can you call me by my name? " Jisung bertanya. Aku ambil kerusi dan duduk depan dia. "Kau sejak bila arah mat sleh sangat ni? Geli siak. "

"Since aku tau yang salah satu perkataan daripada nama aku ada maksud. "









😑😑😑😑

Asal Bodo sangat kawan aku sekor ni?  Dah kalau dekat luar negara dieja macam tu. Kang kalau dieja pak kang, tak habis dorang sebut nama kau nanti. Tak jadi Jisung Pak, tapi jadi Jisung Pak Pak kepak kepak kepak gedebum gedebum gedebum.

(+j-jaemin.. Kau tau cemana nak main kompang ke? Atau kau pernah pergi keje kawen org Melayu?)

Tah tatau.

"Hahhh Jaemin! Kau tau tak ada budak dari China pindah sini. Perempuan. " Jisung eksaited tiba-tiba.

"Yang kau eksaited sangat ni apa hal? "

"Takdelah. Just... Yeah? Maybe nilah peluang kau nak dapat gelpren. Maklumlah. Kaukan noob.  Mana tau dia pun sama noob macam kau. An an an? "

Aku sepuk kepala dia.

"Tak sedar diri ek kau. Kau pun noob. Spek sebesar lubang jamban kalau boleh. Seluar aduhhhh sapu lantai. " Aku tepuk dahi sambil komplen Jisung yang noob ni.

"Abes tu kau tu? Rambut mangkuk. Bukan setakat mangkuk. Dah jadi pinggan agaknya. Tempurung pun ya. Kasut tengok kasut. Haaa! Apa bendalah kasut pun pakai kasut orang nak ballet ni?  Tali satu kat tengah. "

"Eh biarlah. Fesyen aku. "

"Ah dahlah kau ni.  Kewujudan kau ni kadang-kadang buat menyirap jugak ek? Maka sila blah aku nak sambung buat Home work. Entah apa-apa lahir formula fizik ni adoi. " Jisung tolak aku keluar dari kelas dia. Maka aku kembali keseorangan. Aku masukkan kelas balik.

Masa aku masuk kelas, semua pandang aku lain macam. Rupa-rupanya saem dah masuk kelas dengan... Budak perempuan? Ni ke yang Jisung kata tu? Lawa...

"Erma Nak Jaemin. Saya rasa awak dah boleh duduk di seat awak sekarang. " Tegur saem tiba-tiba. Lemek kantoilah aku duk tenung minah ni tadi. Aku mengangguk lalu terus duduk di seat aku. Sebelah tingkap dekat belakang kelas.

"Okay. Saya nak keluar dulu. Ada hal. Ha awak pelajar baru, awak boleh duduk di sebelah Jaemin rasanya. Boleh tak, Jaemin? " Saem bersuara membuatkan aku tersentak. Aku mengangguk sahaja tanda bersetuju.

Saem pun keluar. Budak pompuan tu berjalan ke arah meja sebelah aku. Dia duduk sebelah aku.

"Hai, saya Ahn Hyemin. Boleh panggil saya Hyemin. Awak? " Dia bagi intro.

"J-jaemin. Na Jaemin. " Bengong ah kau ni Jaemin. Tang-tang nilah kau nak gagap. Buat malu je.

"Oh, selamat berkenalan. Saya harap kita boleh berkawan dengan baik. " Kata Hyemin dengan senyuman yang manis sambil menghulurkan tangan untuk bersalam.

[O-G] Talk To Me // NCT Malay ImagineWhere stories live. Discover now