TTM_YUTA

402 20 16
                                    

Request by: lucas_nia
Written by:tikatikahhh
Title:good bye & i'm sorry(part2)
Character:nakamoto yuta & jeon minju

Hihihi sorry geng kalau anda semua idok ingat part1 cam mane rajin² kan lah diri menyekroll ye.  😅😅😅

-------------------------------------------

Ttm yuta

Munju pov

" Annyeong minju-ah..." this guy really make me crazy.
.
.
.
.
.
.
.
.
Flashback

Aku terus melangkah pantas merentasi lorong yang gelap tu. Aku bukan sengaja nak lalu sini lagipon ni jalan shortcut ke hostel universiti aku. But suddenly tangan aku ditarik.

" Lepaskan akulah! "

Oh man, macam mana nak menang kalau dua lawan satu.

" Lepaslah! "

" Amboi garangnya, I like. " kata lelaki yang bekepala botak tersebut.

" Hanat kau! Jangan kacau akulah! " nak termuntah aku dengar ayat pahit dia.

Lelaki yang kapala botak terus mengunci pergerakan aku dan lelaki yang berjambang ni pulak mengusap-usap pipiku yang mulus ini. Ehek.

" Jangan sentuh akulah! Lepaskan aku! " aku terus meronta-ronta apabila rasa ada tangan meliar di badan aku.

" Dont touch me! "

" Boleh tahan jugak budak ni." kata lelaki kepala botak kepada lelaki berjambang.

" Tolong! Tolong! Anyone! " dengan serta merta mulutku ditutup dengan kain.

" Bising ah budak ni. Kita angkut dia kat tempat lain lah."

Belum sempat kedua-dua lelaki tak guna ni nak angkut aku diorang dulu dah tersangkut kat dinding.

" Tak guna! Siapa kau hah! " kata lelaki yang berjambang tersebut.

" Tak payah sibuk nak tau. Baik korang bla sebelum bersepai gigi korang atas tanah." kata lelaki tersebut sambil menarik aku keluar dari lorong tersebut.

" Gwaenchana?"

" S..saya..oo..okay..kot.. Gomawoyo." aku menundukkan badan sebagai tanda terima kasih.

" Its okay lain kali jangan lalu sini sesorang, faham! "

" Okay. " jakkaman this guy look so fimiliar sape ek?

 " jakkaman this guy look so fimiliar sape ek?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Jeon minju, right? "

" Yeah... But how? "

End minju pov

Yuta pov

Jeon minju junior yang paling becok sekali sape je yang tak kenal.

" Just guess? " Comel jugak budak ni.

[O-G] Talk To Me // NCT Malay ImagineWhere stories live. Discover now