TTM_Yuta

582 43 24
                                    

Request by: lucas_nia
Written by:tikatikahhh
Title:good bye & i'm sorry
Character:nakamoto yuta & jeon minju

Minju pov

200 m male, ready.
Get set
Go!!! (Priiittt)
Splash~~

Cepat yuta aku tau kau boleh laju lagi....

100m lagi. Aku nampak yuta dah speed. Tolong lah aku nak sangat kau menang.

50m lagi. Wait? What? Macam mana boleh kene potong? Yuta, what wrong with you? Aku terus turun dari seat penonton untuk mencari yuta.

End pov

Yuta pov

No.3 nasib baik tak teruk sangat. Aku pergi ke arah beg aku dan mencapai sehelai tuala kecil. Pada masa yang sama aku ditegur seseorang.

'Yuta kau okey tak?'

'Eh, Jungwoo?'

'Kau asal hah tadi?' kata jungwoo dengan nada yang tak puas hati.

'I m just fine...lagipon. Tahniah la jadi wakil negara.

'Wae? Asal kau bagi aku menang sedang kan kau boleh speed lagi laju dari aku.'

Sebab aku taknak speed lah bangang.

'Yuta, beb tak logik tau tak best swimmer no.3 paling-paling tak pon seri or no.2.'

'Aku rasa logik je....'

'Ke kau memang tak nak pergi?'

'Atas sebab apa kau cakap aku macam ni.'

'Sebab Minju? Betul tak?'

'Asal minah tu pulak? Dah lah daripada aku layan kau baik aku balik dorm and rest.'

Jungwoo...Jungwoo...nasib baik aku ni penyabar orangnya kalau tak dah senget muka kau tu. Serabut lah hari-hari macam ni. Ni belum bertembung dengan Minju lagi kalau terserempak ni.....

'Woi, Yuta!' baru je sebut dah datang dah minah ni...

Aku buat bodoh je. Kang tak pasal-pasal aku marah minah ni pulak.

Minju pov

'Yuta! Wait! Aku panggil kau ni, tak dengar ke? Yahh! Yuta! Aku-

Tak sempat aku nak habiskan ayat yuta peluk dan tutup mulut aku. Means like sebelah tangan dia kat pinggang aku sebelah lagi kat mulut aku. So, pandai- pandailah bayangkan.

'Kau ni, kalau sehari tak memekak tak boleh ek? Aku penat sekarang ni. Jadi kalau kau nak apape malam ni kita jumpa kat tempat biasa kol 9:00 p.m. Faham.'

Aku hanya mengangguk. Otak aku tak dapat nak berfikir bila muka yuta dekat sangat ngan muka aku. Beberapa inchi je hidung aku nak sentuh hidung dia.

'Yuta...' kataku dengan mulut yang masih ditekup dek yuta.

'What?'

Aku menunjuk-nunjuk tangannya yang berada di pinggangku. Nanti geli aku sampai tahap maksimum, patah tangan baru tau.

'Ops, sorry. Aku tak sengaja.' dengan pantasnya yuta menjauh kan tangannya dari aku .

'Janji malam ni kau explain segalanya kat aku.'

'Ya, Minju aku janji.'

'Kalau tak.....'

'Kalau tak?'

'Kalau tak...siap kau.'

Yuta pon terus berlalu pergi. Kenapa dengan dia hari ni? Selalunya ada je benda dia nak kacau aku.

[O-G] Talk To Me // NCT Malay ImagineWhere stories live. Discover now