TTM_WINWIN

539 32 20
                                    

Request by:syaross
Written by :blueite259 & tikatikahhh
Title : Mess up with you
Main characters: Winwin & Im sujin
------------------------------------------------------
Sujin pov

"Kau cakap aku apa tadi? Kau ulang balik?!"

"Dahlah pendek bodoh sombong pulak tu."

Pergh pergh pergh....bukan nak rasa serba salah ni siap mintak makan pelempang siot mamat shin chan ni.

"Kau tu dahlah galah bajet handsome pulak tu!"

"Dah memang fakta yang aku ni handsome nak buat macam mana?"

Winwin tinggalkan aku dengan muka bajet dia. Ergh... Nak muntah aku tengok muka dia tu tau tak.

"Dong Sicheng! Aku benci kau!!!!!"

"Sssshhhhhh!!!!!!! This is library okay bukan tempat luahkan perasaan. So, please get out now."

Shin chan tak guna. Takpe² aku akan balas dendam nanti. It's okay aku kene marah ngan pustakawan gemok ni. Lepas ni aku akan pastikan dia marah kau jugak.

"Woi Sujin..... Kau gila ke apa? Meh sini ikut aku."

Yangyang terus menarik aku keluar daripada library tersebut.

"Ish sakitlah. Jangan main kasar."

Yangyang terus mengetuk kepala aku bila kitorang dah keluar daripada library.

"Kau gila eh. Nak gaduh jangan kat dalam library. And lagi satu dia kan senior kita. Kalau kau kene kecam dengan fans dia macam mana?"

Aku terus ketawa berdekah-dekah kalau boleh nak guling² atas lantai nasib baik aku waras lagi.

"Asal gelak?" Tanya Yangyang

"Kau kata dia ada fans? Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!"

Amik kau memang dah takleh nak cover lagi dah lantak ah kalau orang nampak sekalipun.

"Im Sujin! I'm serious right now!"

"Okay, okay~ sorry dok. Meh sini aku nak tanya kau. Sejak bila si Sicheng tu ada fans? Hhhhhmmmmm......."

"What shin chan?"

Muka Yangyang yang blur tu buat aku kembali gelak. Aku tak taulah aku salah cakap or aku cakap laju sangat sampai perkataan 'Shin chan' tu terkeluar dari mulut dia.

"Takde papelah Yangyang jom ah masuk kelas."

Aku pulak yang tarik tangan Yangyang untuk ke kelas. Soalan Yangyang aku abaikan. Aku lupa pulak orang yang betul² rapat ngan Winwin je tau nama betul dia apa.

Winwin pov

"Dong Sicheng! Aku benci kau!!!!!"

Ceh. Kita tengok sampai mana kau bencikan aku. Aku terus melangkah keluar daripada library tersebut dan menuju ke kelas.

"Winwin! Winwin!" 😒 Minah ni lagi.

"Winwin awak okay tak? Junior senget tu kacau awak lagi ke?" Kau yang senget sekarang ni tau tak.

"Winwin say something. Awak jangan buat saya risau. Nak kene perempuan senget tu. Siap kau."

Eh eh dia nak buat apa ni hah? Nak lawan Sujin ? Aku terus merentap tangan Seowoo daripada terus memegang lengan aku.

"Kalau kau sentuh Sujin jangan harap untuk dekat dengan aku lagi."

No one pov

Apabila tangan Seowoo dilepaskan dia terus berlari keluar daripada kelas.

[O-G] Talk To Me // NCT Malay ImagineWhere stories live. Discover now