A nap további részében nem bántott nem is figyelt fel különösebben a jelenlétemre, csak néha-néha láttam hogy figyel. Az előttem ülő lány, eddig, egész nap mosolygott rám. Miután készek lettek az óráim elindultam a buszállomáshoz majd tíz perces séta után oda is értem. Várnom kellett rá fél órát és mivel éhes voltam elmentem a legközelebbi pékségbe. Hazaérés után anyum a konyhában ügyeskedett, apám még nem ért haza a munkából.
-Kincsem, milyen volt az első nap?- ölelt meg anyu jó szorosan. Elmeséltem neki a napom de azt a YoonGis dolgot kihagytam. Ettünk kettesben mert apu este ér csak haza, ez után felmentem a szobámba. Megcsináltam a házit, majd ledőltem pihenni.
Elaludtam. Álmodtam.YoonGi ne csikizz! Hagyd abba! Ááá! Segítséég! Na moost! - ráugrottam mindent beleadva had csikizzem agyon. A hasán ültem a földön voltunk majd ő hírtelen megfordította a helyzetünket és elkomolyodott. Közeledett, az ajkam nézte majd megnyalta az arcom. Hé! -Néztem rá mérgesen. Majd mégegyszer megnyalt.
Ron! Ne nyalogass! Rossz vagy! Miért álmodtam ilyen marhaságot? Mindegy, csak egy érdekesen fura álom.
Másnap miután a suliba értem azonnal az osztályba vettem az irányt és rohantam, mert ma késett a busz, viszont beleütköztem valakibe az osztálytermünk előtt mikor fordultam be. Mind a ketten a földön landoltunk.
-Jaj nagyon sajnálom! Nem figyeltem, nem akartam! - álltam fel majd meghajoltam kétszer is és végül rá néztem a tulajdonosra akit fellöktem. Csak nézett. Komor arccal szemeimbe melyeket úgy vonzott sajátjába mint a porszívó a koszt.
-Máskor jobban figyelj. - mondta ismét közelhajolva arcomhoz kicsit oldalra dőlt fejjel, melytől meglepődtem és automatikusan hátra húztam a fejem.
-Ha lesz máskor. -néztem rá komolyan majd elmosolyodtam reakcióján ugyanis kissé meglepődött, de ismét elmosolyodott majd továbbállt. Miért megy ki az osztályból ha kevesebb mint egy perc múlva becsengetnek?
Az osztályba beérve csak az előttem lévő padban ülő lányt láttam. Holvan mindenki?
-Évnyitó van HongNan, ilyenkor az igazgatóur szokott beszédet tartani az aulában. Gyere.
-Nem tudtam, köszi az értesítést.- nevettem fel, majd leraktam a táskám a székemre. - Hogy hívnak? -mosolyogtam rá.
-Park Yi Yeon. -mosolygott vissza. -Gyere! Lekéssük, aztán meg még kapunk a fejünkre. -nevet fel jóízűen, majd én is. Futottunk végig a folyósón és épp időben leültünk a szabad két helyre, mikor a helységbe értünk. Elkezdődött, az igazgatóúr köszöntött mindenkit, mesélt egy-két dolgot az iskoláról és sok szerencsét kívánt a tanévi teljesítésünkhöz.
Megtapsoltuk majd indultunk is kifele, mindenki a saját osztályába.
Elmentem WC-re. Láttam a lány osztálytársaim akik gúnnyal a szemükben néztek rajtam végig majd kicsit meglökve engem elhaladtak mellettem. Igyekeztem nem foglalkozni velük ilyen helyzetben. Az osztályba visszatérve helyet foglaltam és igyekeztem figyelni az órára. Aztán hírtelen hátra bicsaklott a fejem, mert YoonGi meghúzta a hajam. Megfordultam hogy rá nézzek, de úgy csinált mintha semmi sem történt volna, hagytam is. Nem érdemes vele foglalkozni. Majd megint. Most nem néztem hátra. Aztán ismét. Teljes testtel megfordultam, már amennyire a szék engedte;
-Miért húzgálod a hajam?-kérdeztem halkabban nehogy a tanár meg hallja, hogy beszélgetést kezdeményeztem.
-Ki? -néz rám ártatlanul.
-Na ki?
-Én tudjam? - hajol előrébb az asztalán és megérzem erős parfűm illatát, amit úgy megszerettem. Erre csak megráztam a fejem és visszafordultam. Megint meghúzta a hajam, de ezt még jobban úgyhogy lassan fordultam meg, gyilkos tekintetemmel az övéit keresve.
-Yo..
-Tanár úr! YoonGi és Hong Nan flörtölnek órán! -közbevágva mondatomba néz ránk elégedetten az aki meglökött a mosdóban. Miért kell ezt csinálnia?
YoonGi mégjobban mosolygott majd hátradőlt, én meg előre fordultam a tábla fele.
-Hagyjtok abba és koncentráljatok a feladatra! YoonGi tudod-e mit mondtam utoljára?
-Hagyjátok abba és koncentráljatok a feladatra.-mondta a tanárra pillantva unott tekintettel.
-Ne játsza az eszét, mert rossz következmények lesznek!
-Megkaptad! - röhögte ki az egyik fiú.
-Aissh, halgass már, ki szólt hozzád? -szólt vissza neki ő.
-Na elég legyen! Második nap az iskolában,ne kezdjétek már ideje korán!- csengettek. -Menyjetek szünetre, következő órán folytatjuk. Viszontlátásra! - majd elhagyta drága angol tanárunk az osztályt.
-HongNan, ne is foglalkozz vele, Lee Da Hye csak a figyelem központjában akar lenni.- ölel meg Yi Yeon közvetlenül a szünetben.
-Oké, köszi - húztam el a szám majd visszaöleltem.
ESTÁS LEYENDO
Megtörtént? - Min YoonGi ff. [SZÜNETEL]
FanficKim HongNan főszereplőnőnk szüleivel Söulba költözik. Gyerekkori emlékei halványak, de a történetben felidéz néhányat egyes személyekkel és ezzel érthetőbb lesz minden. Tervei vannak a jövőt illeti, de valószinű hogy útközben azok is személyiségével...