Miután vasárnap HoSeokkal átrendeztük a szobám apám szekrényeit felhasználva, bepakoltuk a cuccait és lepihentünk.
-Figyelj Nan, én majd elmegyek egy kicsit, de estig szerintem haza jövök.
-Megkérdezhetem, hogy hova mész? Mármint tudom, nincs közöm hozzá, de aggódom.
-Megértelek és köszönöm, de van valami elintézni valóm. -nézett rám titokzatosan majd felállt, megsimogatta a fejem és elment a mosdóba. Mi az, hogy SZERINTE haza jön??Remélem nem csinál semmi hülyeséget és vigyáz magára. Lehet megint azokkal a fiúkkal megy találkozni. Várjunk csak!
YiYeon azt mondta több ilyen kis maffia csoport van. Jimin, Tae, YoonGi ugyan abban - de ők megjelentek a temetésen azzal a NamJoonnal meg SeokJinnel.... akkor... ő velük van??...Beszédet hallottam a fürdőből, de hát nem kutathatok utána és nem igazságos ilyet csinálni, így inkább kimentem a konyhába. Ittam vizet figyelem elterelésnek majd elgondolkodtam. HoSeok is ezt csinálná mint ők? Ő is gyilkol? Csal? Lop? Félnem kéne tőle? Drogot árul és használ? Dehát annyira szüksége lenne most valakire.
-Mentem! -szólt, majd elhagyta a házat.
Mi volna ha utánna mennék? Neeem!
Felmentem a szobámba és törtem a fejem azon hogy mit csinálhatnék. Nézzek filmet? De nincs kedvem.
Ültem az ágyamon és untam a fejem, ami nem szokásom.
Elővettem a fizikát és tanulni kezdtem. Nem sokára elkezd minket feleltetni azt mondta.Most jut eszembe, hát én kitöltettem anyámmal a papírt hogy beköltözhessek a kollégiumba! De most ami történt és Hope is itt van velünk, nem megyek el.
Írtam e-mailt az osztályfőnöknek, hogy visszavonom, mert mégsem költözöm be. Nem sokkal később szólt, hogy kedden menjek és keressem meg a tanáriba, a papirok elrendezése miatt, mert már be lettem jelentve.
Elütöttem az időt azzal, hogy megnéztem "A hét nővér" című filmet ami most nem rég jött ki és hát.. khmm... sírtam közben.
Már este fél tíz volt és még mindig nem jött haza. Hol vagy már?? Elmentem letusoltam, hajat mostam, pizsibe átöltöztem aztán lefeküdtem aludni. De csend volt a házban. Anya átment az eggyik barátnőjéhez valami fontos megbeszélésre, ez a gyerek meg még mindig nem jött haza! Ahh!
Elaludtam, másnap viszont a kávézóban nem láttam Jungkookot sem. Pedig ott van minden nap.
Az iskolában megint nem jött sem YoonGi, sem Jimin, sem Tae. Mi a szar?
-YiYeon! Hol vannak ezek?
-Nem tudom. Tegnap délután Jimin csak azt mondta majd jön és elment. Azóta nem ért haza. Hívtam de nem vette fel. -Ajjaj. Ez nem jó, nagyon nem jó.
-Mindjárt jövök. -mondtam majd elmentem a mosdóba. Felhívtam JHopet de nem jelentkezett. Ki volt kapcsolva a telefonja. Mi a franc történik?
-...DaHye azt mondta hogy muszály lesz.. ha elbasszák mindenki lebukik és mennek a sittre....- nem mertem megmozdulni.
-Igen... Nem itt nincs olyan hogy nem csinálják meg... Igen... Igen... -Valaki telefonált. De ez nem Honey meg a testvére? Megvártam még elbúcsúztak attól a valakitől, letették a telefont majd kimentek. Ez mi volt?? Már rég megy az 5. óra én meg itt nem merek kimenni. Láttam ahogy az osztályba bekopogtak aztán besétáltak, én még vártam pár percet aztán mentem be, hogy ne legyen túl feltünő. Szuper! Beírt minket a földrajz tanárnő. Hát ez király. Majd valahogy igazolva lesz.Otthon miután eltöltöttem három óra hosszát tanulással elmentem a kávézóba, hátha Hope oda ment.
De semmi. Nem volt ott, még Jungkook sem.
-YiYeon, Jimin hazaért már??
-Szia, még nem.. HongNan nagyon aggódok..
-Én is - kezdtem kétségbe esni miközben haladtam a már sötét utcán hazafelé telefonnal a kezembe. - Ha van valami, hazaér vagy bármi történik kérlek szólj, hogy tudjam mi van az unokatestvéremmel.
-Az unokatestvéreddel?
-Azt hiszem ő is benne van ebben az egészben, de nem tudom biztosra, csak sejtem. Mert tegnap ő is úgy ment el otthonról, mint Jimin. - nem fogom neki elmondani hogy még a temetésre is eljött Taehyunggal meg YoonGival. Tényleg vele is mi lehet?
-Hogy hívják? - kérdezte halkan.
-Miért?
-Csak kérdem..
-Tudsz valamit igaz?
-Mi én?.. Nem! É..én nem tudok semmiit. Izé, tényleg nem.
-YiYeon, rosszul hazudsz. Kérlek mond meg. Csak hogy tudjam mi van vele. - közben beértem a házba, kulcsokat letettem a cipős szekrényre és anyám megint sehol.
-Nem sokat tudok na, csak hogy.. izé valahova házhoz el kellett szállítaniuk a drogot és fegyverrel mentek minden esetre, ha valami félreértés történne.
-Hogy mi van?! Mit tudsz még?
-Mi volna ha inkább élőben beszélnénk meg?
-Igazad van, ezt nem így kéne, holnap beszélünk. Jó éjt, és köszi. -köszöntem el tőle.
-Szia - és már le is tette a telefont. Ez a lány is fura. Egyszer olyan aranyos meg vicces máskor meg hazudni akar és nem megy neki meg olyan titokzatos.-Anyaaa!! -mentem be a konyhába.
-Hol vaagy?? - szólogattam még, de semmi. A hütőszekrényen találtam egy cetlit mire ráírta hogy megint a barátnőjéhez ment. Remélem jól van. Ma miután hazaértem, együtt ebédeltünk kérdezte Hope merre van de csak azt mondtam neki, hogy biztosan elment a haverjaival. Közben meg jaj te jó ég mi is történhet szegény gyerekkel..?
Főztem ki levest majd elmentem fel letusolni aztán aludni.
Nem értem ezt az egészet. Rémálmaimban sem gondoltam volna, hogy ilyenbe keveredik és hogy ilyen dolgok a közelembe kerülnek. Mi van ha csak én reagálom túl? Már nem tudom, túl fáradt vagyok hozzá...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Megtörtént? - Min YoonGi ff. [SZÜNETEL]
Hayran KurguKim HongNan főszereplőnőnk szüleivel Söulba költözik. Gyerekkori emlékei halványak, de a történetben felidéz néhányat egyes személyekkel és ezzel érthetőbb lesz minden. Tervei vannak a jövőt illeti, de valószinű hogy útközben azok is személyiségével...