26.9.2018.
Reggel korán keltem, hogy bemenjek a kávézóba, aztán buszra.
Hope is már elment, korán kezd mindig ő is.
-Jó reggelt! - köszöntem amikor beléptem. Jungkook is már ott volt és mondhatom, nagyon megörültem neki.
-Szia HongNan! - jött oda majd ölelésbe vont.
- Szia Kook. Hogy vagy? - elbeszélgettünk még egy kicsit miután a kávémat is kihozta és azt mondja minden rendben vele. Hope jobb kedvében volt mint tegnap este. De ma megyünk suli után a temetőbe.Miután megérkeztem a suliba Yi Yeon köszöntött majd együtt sétáltunk be az osztályba. Az ikrek néha néha beszélgetnek velünk amióta nincs itt DaHye, de ritkán. Valami módon kerülik a temát ha kérdezzük hogy mi van vele meg hogy van. Valahogy mindíg igyekeznek elterelni a témát róla.
-Hallod, Jiminnel most szombaton költözünk be a koliba. Biztos nem jössz?
-Örülök neki, de biztos hogy nem. - küldtem felé egy amolyan "sajnálom" mosolyt.
- De hogy-hogy?
- Személyes ügy YiYeon. De semmi baj, majd itt a suliban találkozunk. Meg figyelj, elmehetünk kávéra is egész nyugodtan. - kacsintottam.
- Igaz! Jaj ne... gyütt a tantóbá. - fordult vissza helyére ahogy bejött a fizika tanárunk. Kezdem azt érezni, hogy nem biztos a jövőm ha ezt így folytatom. Nem 100% hogy egyetemre szeretnék menni, de még nagyon kell ezen gondolkodnom. Anyuval ma mindenképp kell beszélnem már vagy két napja nem láttam. Ez így nem jó, ideges is vagyok. Már gyomor idegem is kezd lenni.YoonGi megérkezett az óra utolsó 15 percében. Ki lett faggatva, hogy miért késett, ő meg mondta hogy az igazgatóval volt megbeszélni valója.
- Ne hülyéskedj fiam.
- Tanárúr ha akarja elmegyek magával és leellenőrizhetjük együtt.
-Nem szükséges. Ülj le, és figyelj ide. Szünetbe meg pótold be amiről lemaradtál. Még egyszer pedig meg ne próbálj késni mert bajok lesznek. Tudod hogy nem szeretem ha késnek!
-Hát persze tanárúr, bepótolom 😊. - megfordult elindult a padja felé, majd rám nézett és megforgatta a szemeit a tanárra 🙄. Mosolyogtam egy picit majd kacsintott. Mikor leült, köszönt halkan hogy szia, majd én is.
- Tényleg az igazgatónál voltál?
- Igen. - gondoltam megkérdem hogy miért, de semmi közöm hozzá, inkább csak értetlen fejet vágtam amivel kifejeztem hogy nem értem minek.
- Személyes ügy, de nem keveredtem bajba.
- Oké, ha te mondod.
- Csakis.-Van mára terved? - kérdezte egy idő után.
- Ami azt illeti igen. - fordultam hára hozzá, egyben húztam el a szám a válaszra.
- És holnap?
- Holnap csütörtök, és dolgozni megyek. 😕 Meg szombaton is de akkor még túlórázok is.
-Akkor mikor lesz jóóó má'? 😭Amint megláttam ezt a pofát kitörtem a nevetésbe. Még jó hogy csengettek 😂.
-Ez nem vicces. 😔
-Egyelek meg, nem az.. 😶😂
-Mosmá'... örülök hogy nevetsz. 😃
-Köszi hogy megnevettettél 😁. Amúgy pénteken jó vagy hetfőtől.
-Akkor majd hétfőn ha ráérsz, menjünk el valahova. Ebédelni?
- Hmm jó ötlet 😋. -eggyeztem bele.
- Ott a nyelve. Leharapom! - azonnal behúztam ahogy így áthajolt a padon közel a pofikámhoz. - Pedig megtettem volna 😔.
-Tudom! -vágtam rá azonnal. Nevetett egyet majd szemeimbe nézett. - Kaphatok egy puszit? -kérdezte kutyus szemekkel. Nem válaszoltam csak adtam ajkára egy puszit. -Még egyet. - mosolygott csukott szemmel, a padján még mindíg áthajolva. Becsengettek. De adtam neki még egyet, amikor is megfogta mind két kezével arcom és elmélyítette a csókot. Élveztem. Mikor vége lett de nem akartuk, visszaültünk a helyünkre. Azaz én visszafordultam.
Az egész osztály minket nézett.Hát nem gondoltam volna. Ujjongott mindenki még a fiuk is akiket nem ismertem. Tae és Jimin le voltak fagyva, YiYeon is, de ők is ujjongtak. Vicces volt és rettentően kellemetlen.
- GRATULÁLUUUNK!
- MIKOR LESZ ESKÜVŐ?
- Mióta vagytok együtt??
- Aztaaa! - Mintha általánosban lennénk komolyan >●<. Bezsongott az osztály, de amikor nem válaszoltunk, csak mosolyogtunk abba hagyták. Három személy kivételével. Mivel még nem jött a tanár így történt, hogy YiYeon létre hozott egy csoportot messengeren amiben benne volt Tae, Jimin, ő, YoonGi és én. 😊Park YiYeon elnevezte a csoportot "Gyerkök 🤩"-nek
Aztán mindenkinek beállított egy becenevet 🤦♀️
Kim HongNan - Menyasszony 💖👰
Min YoonGi - Vőlegény 💖👨💼
Park Jimin - Fuckboy 1 😎✌
Kim TaeHyung - Fuckboy 2 😎✌
Park YiYeon - Szüzecske 👸👊Na innentől Fuckboy 2 😎✌ elbeszélgetett Szüzecskével 👸👊 a becenevét illetően. 🤦♀️ Ez aztán a csoport. Milyen nevek ezek?? 😆
F.boy 2 😎✌(Tae): YiYeon te tényleg szűz vagy még?
F.boy 1 😎✌(Jimin): Most komolyan a húgomat igy kifaggatod a csoportba? - majd felnézett a telefonból és tarkón vágta a mellette ülő Taet.
F.boy2 😎✌: Szüzecske menjünk privátba 😏
Szüzecske 👸👊: Miért is ne? 😎
Vőlegény 💖🤵: Emberek, ti mi a faszt csináltok??
Jimin ekkor felemelte a fejét a telefonból és hangosan elordította YiYeon nevét mire az egész osztályba csend lett és mindenki behúzott nyakkal nézett hogy ez meg mi a fene volt? Majd csak mi öten törtünk ki nevetésbe akik értették a jelenetet. 😂
Bejött a fizika tanár, nem tudjuk miért késett legalább 5 percet. MINDIG csengetéskor lép be. Mintha az ajtó előtt várna a hangra. Mindenki eltette a telefonját majd figyeltünk a 2. fizika órán.
Suli után YoonGi elkísért a buszra, s egy szenvedélyes csókkal váltak el útjaink.
Miután hazaértem HoSeok még nem volt otthon, de végre hallottam anyut a konyhában.
ESTÁS LEYENDO
Megtörtént? - Min YoonGi ff. [SZÜNETEL]
FanficKim HongNan főszereplőnőnk szüleivel Söulba költözik. Gyerekkori emlékei halványak, de a történetben felidéz néhányat egyes személyekkel és ezzel érthetőbb lesz minden. Tervei vannak a jövőt illeti, de valószinű hogy útközben azok is személyiségével...