part 16

286 45 11
                                    

Taehyung's pov
Έχει περασει σχεδόν μια εβδομαδα από τότε που βρέθηκα με την άρια. Δεν έτυχε να ξαναβρεθουμε. Της είχα στείλει ένα μήνυμα, θυμάμαι πριν δυο μερες για να βγουμε αλλά μου είπε ότι έχει δουλειά και ετσι το παράτησα.
Μετά από την συζήτηση που κάναμε είμαι σε σκέψεις μέρα νυχτα.
Μου αρέσει πραγματικα?
Δεν ξέρω, και φοβάμαι πως αν προσπαθησω να κάνω κάτι παραπάνω και, τελικά, τα αισθήματα μου αποδειχτουν λανθασμένα, τότε θα πληγωθει, και δεν το θέλω αυτό.
Το άλλο θέμα με τον son oh gong. Δεν ξέρω και εδώ τι να κάνω. Ίσως αφήσω το θέμα για λίγο. Εξάλλου, δεν θα τολμήσει να με πειραξει.
Σωστά??
Και δεν θέλω να διακίνδυνευσω και την άρια. Εγώ μπορώ να προφυλαχτω, αυτή όμως. Είναι μικρή και ,όσο να ναι, δεν μπορεί να προστατεψει τον εαυτό της.

Σταμάτησα να σκέφτομαι όλα τα προβληματα μου και αποφασισα να χαζέψω λίγο το  Facebook μιας και έχω κάτι χρόνια να μπω εκεί...
Χμ...
Μου είχαν στείλει κάποιες κοπέλες.Δεν θα τις απαντησω. Ουτως η αλλως δεν ενδιαφέρομαι για αυτές αυτή τη στιγμή.
Κλείνω το κινητό μου και ξαπλωνω και τότε χτυπάει η πορτα.
-ναι?
Λέω και η πόρτα ανοίγει εισχωρωντας μέσα ένας jungkook.

-τι λεει ξαδερφεεε
Μου λέει με χαρωπο υφακι.
-όλα καλά.
Του λέω με κατεβασμένη την διάθεση μου.
-τι έγινε πάλι?
-σε εμένα μιλάς?
Του απαντάω κοιτώντας τον καθώς πριν είχα γυρίσει το κεφάλι μου προς το ταβανι.
-ναι, βλέπεις κανέναν άλλον εδώ?
-τίποτα, γιατί?
-αστα τα τίποτα σε εμένα ταε, το ίδιο αίμα εχουμε. Λεγε δεν σου έκατσε η γκομενα?
-ποια γκομενα?
-αυτή η.. Πως την λένε να δεις.. Η άρια!
-γαμωτο δεν είναι γκομενα.
-ναι οκευ, λεγε τι έγινε τώρα.
-την φιλησα... Αυτό έγινε.
-αχαχαχ και για αυτό είσαι ετσι? Πρόσεξε μην χάσεις την παρθενιά σου ρε μαλακα, ξέρεις πόσες έχω φιλήσει εγώ?
Μου λέει με υπερήφανο υφακι και εγώ ρολλαρω τα μάτια μου.
-δεν είναι αυτο.Ειναι οτι το εκανα γιατί το ήθελα... Οχι το ήθελα απλά... Το ήθελα ρε συ...
-αχα ώστε την δαγκωσες την λαμαρινα εε?
-δεν ξέρω. Απλά κάθε φορά που την κοιτάει άλλος, ζηλευω, κάθε φορά κοιτάω το σώμα της και την ίδια και απλά σκέφτομαι χίλιους γαμημενους τρόπους να την βάλω από κάτω μου... Θέλω να την έχω αγκαλιά.
Λέω και ξανακοιταω το πολυαγαπημενο μου ταβανι.
Ο jungkook δεν απάντησε.
Τον κοιτάω
-τι?
Του λέω.
-Ταε...?
-ναι?
Ένα βλέμμα απορίας δημιουργείται στο προσωπο μου.
-δεν νομίζω να δαγκωσες τη λαμαρινα.
-λες ε? Ε απλά καψουρα θα είναι...
-οχι, οχι δεν εννοώ αυτό...
-τότε τι?
-ξαδερφε, νομίζω είσαι ερωτευμένος μαζί της...
-τ-τι??
-αυτό που άκουσες. Η επίδραση που έχει πάνω σου είναι σημάδια ότι αισθάνεσαι κάτι παραπάνω για αυτήν. Άκου με εγώ ξέρω απο αυτα.
-μα, δεν, δεν νομίζω.
-τεσταρε τον εαυτό σου!
Ξαφνικά πετάει.
Τι εννοεί?
-πως να το κάνω αυτό?
-χμμ
Λεει και σκέφτεται. Τότε ένα χαμόγελο εμφανίζεται στο πρόσωπο του.
-το βρήκα!!!
-ωχ..
-λοιπόν... Άνοιξε ένα καινουριο κλαμπ εδώ κοντά, και ηθελα να πάω ουτως η αλλως. Τι θα έλεγες να έρθεις και εσυ μαζί? Ωραιος εισαι θα σου κάτσει καμία... Κάνε κάτι μαζί της και συγκρινε, πως αισθάνεσαι με αυτή και πως με την αρια.
Από ποτε αυτός είναι τόσο έξυπνος...
Μωρέ μπράβο ιδεα.
Αλλά... Θα τα καταφέρω?
-εμ... καλά.
-αλήθεια? Τέλεια. Θα πάω κατά τις 11 να είσαι έτοιμος.

Make Me Run.|kth|Where stories live. Discover now