part 28

280 41 18
                                    

Third's pov
Ο τζιμιν έψαχνε ένα ολόκληρο απόγευμα για εγκλήματα που είχε κάνει εκείνος.
Ήταν πολλα μπορουσε να πει, αλλά δεν ήξερε αν εφταναν για να μην μπει μεσα ο ταε.
Είχε και έναν άλλον τρόπο στο μυαλό του, αλλά αν τον επιχειρούσε θα έπαιρνε μεγάλο ρισκο, οχι μονο για το αν θα μπει στην φυλακή αλλά αν ο ίδιος θα χάσει τη θέση του.
-Χμμ λοιπόν.
Έψαχνε πληροφοριες σε φακέλους και σε έγγραφα που είχαν στο αστυνομικό τμήμα με τα στοιχεία του καθενός ,που είχε προκαλεσει προβληματα.
-Να το.
Βρίσκει τον φάκελο του.
Ξεφυλλίζει τα χαρτιά.
Δυστυχώς για εκείνον δεν είχε πολλα.
Το μόνο βαρυ που θα μπορουσε να  δώσει άλλοθι στον tae ήταν ότι σκότωσε τη γιαγιά του.
Βγάζει το κινητό του και τραβάει φωτογραφία το χαρτί.
Σηκώνεται από την καρέκλα που καθόταν και βάζει τα πράγματα παλι πισω στη θέση τους.
Ο προισταμενος τον είχε καλέσει για να συζητήσουν τι θα γίνει.
Εφόσον ο son oh gong  δεν είχε γνωστους για να κάνουν μήνυση ή να τρέχουν στα δικαστήρια τον tae, η απόφαση που θα παρθεί απευθυνοταν σε αυτους.
[... ]
Συζητουσαν το θέμα αυτό.
Οι περισσότεροι γνωρίζοντας το θυμα προσωπικά εξαιτίας της άσχημης φήμης του, ήταν υπέρ του tae. Άλλοι όμως είχαν άλλες απόψεις.
Όποιος προκαλλει φόνο πρεπει να δέχεται και την κατάλληλη τιμωρία, σε αυτή τη περιπτωση να μπει ισόβια, ανεξαιρέτως το προσωπο που σκότωσε. Βρίσκονταν όμως και οι ιδιοι σε δίλλημα για το ποιος από τους δυο το έκανε.
Ο tae?
Η η αρια?
Στην ανάκριση και οι δυο τους φάνηκαν πραγματικά ότι ηξεραν τι συνέβη.
Οι αστυνομικοί δεν μπορουσαν να καταλάβουν ποιος από τους δυο τους το έκανε.
Ο τζιμιν άκουγε τις γνώμες τους.
Δεν είχε έρθει η σειρά του να μιλήσει.
Πάνω στην ώρα όμως που είχε προκληθεί φασαρία ανάμεσα τους για το ποιος το έκανε ο τζιμιν σηκώθηκε από την καρέκλα όπου καθόταν.
-μπορώ να μιλήσω?
Όλοι τον κοιτάνε καθώς ο τόνος της φωνής του είχε υψωθεί παραπάνω από το φυσιολογικο.
Ο προϊσταμενος του έδωσε την άδεια με μια απλη κίνηση του χεριου του.
-δεν σας φαίνεται περίεργο ότι και οι δυο ήταν μπροστά εκείνη τη στιγμή?
-ναι για αυτό αναρωτιόμαστε ποιος από τους δυο το έκανε.
Λέει ένας ψηλός με κόκκινα μαλλιά.
Φαινόταν πολυ γλυκός και χαρουμενος εξωτερικά αλλά πραγματικα μέσα του ήταν ο πιο σκληρός από όλους.
-δεν εννοώ αυτό.
Όλοι τον κοιτουσαν περίεργα τώρα.
-Τόσο καιρό που διερευναμε φονους, συνήθως το θυμα βρίσκεται μόνο του με τον θυτη. Έτσι έχει το ελευθερο να κάνει ότι έχει βάλει σκοπό, χωρις να τον σταματήσει κάποιος.
Το στόμα των ατόμων μέσα στο δωμάτιο άνοιξε και στο υφος τους φαινόταν ότι προσπαθουσαν να καταλάβουν τι έλεγε ο τζιμιν.
-Συμπέρασμα. Αν το έκανε κάποιος από τους δυο θα το εκανε ενώ βρισκόταν μόνοι τους, εκτός αν ήταν συνεννοημένοι να το κάνουν μαζί. Τότε όμως υπήρχαν περισσότερες πιθανότητες να καρφωθούν.
Κανεις τους δεν μιλουσε.
-Ωχου, απλά λέω ότι ο ένας τους ήταν ομηρος και ο άλλος προσπαθουσε να τον σώσει από τον son oh gong ,άρα εκείνος είναι αυτός που προκάλεσε τον ίδιο του τον θάνατο.
Τώρα όλα έβγαζαν νόημα για αυτους.
Σιγομουρμουριζαν μεταξυ τους και έκαναν μια βαβουρα να υπάρχει στο δωμάτιο.
-Σιωπή.
Φωνάζει το αφεντικό.
-Με βάση αυτά που είπες τζιμιν, έχεις δίκιο. Όμως και πάλι, το θυμα δολοφονήθηκε με ένα γυάλινο μπουκάλι. Δεν γινεται να υπάρχει τόσο μεγάλη κλίμακα βίας χωρίς να υπάρξει θέληση.
Το είχε ξεχάσει ότι είχαν ερευνησει την υπόθεση.
-Όπως είπατε.
Του λέει
-Το μπουκάλι ήταν άδειο. Άρα είδε καταναλωθει από τον ίδιο λίγη ώρα νωρίτερα προκαλωντας του, λογικά,μέθη. Δεν έλεγχε τις κινήσεις του και ο tae μπορεί να προσπάθησε να αμυνθεί πισω, αν εκείνος του είχε επιτεθεί, σκοτώνοντας τον άθελά του.
-χμ, πολυ πιθανο.
Ο τζιμιν τους κοιτουσε όλους με ενα μεγαλο χαμόγελο κάνοντας τα μάτια του δυο γραμμες.
-Δηλαδή λες οτι δεν ήταν εσκεμμενος ο θάνατος του
-αχα.
-ωραία λοιπόν.
-άρα θα τους αφήσετε να φυγουν?
...

Make Me Run.|kth|Where stories live. Discover now