Third's pov
Ο ταε λιπόθυμος στο έδαφος πλεον, είχε μείνει στο έλεος του son oh gong.
Εκείνος χαιρεκακος, δίνει εντολές στα τσιρακια του αφου σκουπιζει τα χέρια του, από το υγρό που είχε το πανι, πανω στην μπλουζα του.
-βάλτε τον μέσα.
Διατάζει
Οι άλλοι χωρίς να έχουν άλλη επιλογή, αφου ελέγξουν αν υπαρχει κανεις τριγυρω,παιρνουν τον αναίσθητο tae από τα χέρια ο ένας και από τα ποδια ο άλλος και τον μεταφέρουν σε ένα άσπρο βανακι.
Ανοίγουν την πισω πορτα και τον βάζουν καθιστό στη γωνια.
Παίρνουν χοντρά σχοινιά και δενουν τα χέρια του σε ένα κοντινό σίδερο ώστε και να ξυπνήσει να μην μπορει να ξεφυγει.Του βάζουν και μια ταινια στο στόμα για να μην μπορει να μιλήσει.Καθονται και εκείνοι δίπλα του κλείνοντας τις πορτες του βαν.
Ο son oh gong τους βλέπει να κάνουν την δουλειά που τους επέβαλε και όταν ολοκλήρωσαν πηγε στην θέση του οδηγου. Έβαλε τα κλειδια στη μηχανή και ξεκίνησε προς άγνωστη κατευθυνση.
[... ]
Μετά από λίγη ώρα το βανακι σταματησε και οι τυποι ξεδεσαν τον ταε, που ακόμα δεν είχε ξυπνήσει, και τον μετέφεραν για ακόμα μια φορά μέσα στο κτίριο που αντίκρισαν μπροστά τους.
Ήταν ένα ψηλό λευκό κτίριο που φαινόταν ότι είχε πολλα χρονια να ανακαινιστεί. Ησυχία επικρατουσε παντου, καθώς η περιοχη τριγυρω ήταν απομονωμένη.
Τον πηγαν σε μια άδεια, σκοτεινή αίθουσα και τον έβαλαν επανω σε μια καρέκλα. Μετά ξανά έδεσαν τα χέρια του για να μην μπορεί να αποδράσει.
-τελείωσατε.
Ο son oh gong είχε μόλις καθαρίσει και περιποιηθει τις πληγες που του ανοίξε ο ταε.Οταν εκείνοι τελείωσαν,τους επέτρεψε να φυγουν.Ολα είχαν πάει βάση σχεδίου. Σκέφτηκε. Προχώρησε προς τον tae και έψαξε το μπουφάν του. Βρήκε το κινητό του. Το άνοιξε και για καλή του τυχη δεν είχε κωδικό. Πήγε στη συλλογή φωτογραφιών και προσεξε κάτι φωτογραφίες με γκράφιτι και μια κοπέλα με σπρέι. Την έκανε ζουμ και παρατηρησε ποσο ομορφη ήταν. Αυτή πρεπει να ήταν. Για αυτή θα μιλουσε ο tae πριν σκεφτόταν.
Έψαξε και άλλες φωτογραφίες αλλά δεν βρήκε τίποτα σπουδαίο. Μπήκε στα social media και έψαξε την κοπέλα. Πήρε όσες πληροφορίες χρειαζοταν για αυτή, μη παραλειποντας τον αριθμό τηλεφώνου της.
Άφησε το κινητό σε ένα τραπεζι εκεί κοντά. Ήρθε η ώρα για λίγη διασκέδαση, σκέφτηκε.
Προσπάθησε να ξυπνήσει τον ταε, κάτι που το κατάφερε.Taehyung's pov
Ένας ενοχλητικός ήχος και ένα άγγιγμα με έφερε και παλι πισω. Προσπάθησα να ανοίξω τα μάτια μου αλλα στην αρχή ήταν μισόκλειστα και τα έβλεπα όλα θολά. Όταν κατάφερε η όραση μου να επανέλθει στο φυσιολογικο, τον είδα μπροστά μου για ακόμα μια φορά.
YOU ARE READING
Make Me Run.|kth|
FanfictionGreek fan fiction. ~Make me run more. Let my feet rip apart with wounds. At least I can smile when I see you. I run, run, run I can't stop. Run, run, run again ,I can't help it. This is all I can do anyway. All I know is how to love you. ~ !wa...