Taehuyng's pov
Είχε έρθει η ώρα. Ήμουν στο παρκο και τον περίμενα, αλλά δεν είχε εμφανιστεί ακόμα.
Ποιος ξέρει μάλλον φοβήθηκε και αποφάσισε να μην έρθει.
Πήγα σε ένα περιπτερο και αγόρασα ένα πακετο τσιγαρα.
Είχα άγχος για το τι θα συμβεί.Ειχα βάλει στόχο να τον αποτελειωσω όμως αυτό δεν γίνεται δημόσια. Έπρεπε να έβρισκα ένα μέρος πιο κλειστό.
Έκατσα σε ένα παγκάκι και περιμενα. Κοίταξα μπροστά μου και είδα ένα ζευγάρι.Το αγόρι της προσεφερε ένα λουλουδι και εκείνη το πήρε και το μυρισε. Αμέσως τον αγκάλιασε και μετά έφυγαν προς μια κατευθυνση πιασμένοι χέρι χέρι.
Γελάω.
Πήρα ένα τσιγάρο και το τοποθέτησα στην άκρη των χειλιών μου, έπειτα το αναψα ρουφωντας μια τζουρα.
Ο καπνός μέσα μου με έκανε να ξεχαστω.
Κοιτάω πιο δεξιά και βλέπω έναν πατέρα με τον γιο του να τον κάνει κουνια. Το χαμόγελο εξαφανίστηκε από τα χείλη μου, καθώς αναμνήσεις ήρθαν στον μυαλό μου.Flashback
-μπαμπά, παμε να κάνουμε κουνια.
Είπα ενθουσιασμένος με το καινουριο παρκο που άνοιξε στην γειτονιά μου.
Η μαμά είχε φυγει για ένα επαγγελματικό ταξίδι και εμείς είχαμε μείνει σε αυτόν.
-μπαμπαααα.
Του φωνάζω με την κλαψιάρικη παιδικη φωνή μου γιατι δεν μου απάντησε πριν.
-Τι θες γαμωτο?
Μου φωναζει
-μα, σου ειπα πάμε να κάνουμε κουνια. Να παρουμε και την ae ra μαζί μας.
-δεν έχω όρεξη τώρα φυγε.
-ΜΠΑΜΠΑΑΑΑ ΕΛΑ ΣΟΥ ΛΕΩ.
Παραπονιεμαι.
-ΣΚΑΣΕ σου ειπα!
Μου φωναζει και μου δίνει ένα χαστουκι.
Δάκρυα άρχισαν να κυλάνε από το προσωπο μου καθώς επιασα με το χέρι μου εκείνο το σημείο. Έκαιγε σαν φωτιά και το χέρι μου επάνω του έτρεμε.
Έκλαιγα δυνατά πλεον.
-Αστον πια!! Τι δεν καταλαβαίνεις ότι τον πονας με αυτόν τον τρόπο.
Πετάγεται η αδερφη μου.
H ae ra 3χρονια μεγαλυτερη απο εμενα. Πάντα παιρνει το μέρος μου σε τέτοιου είδους καταστάσεις.
Ο πατέρας τότε σηκώνεται και με μίσος στο βλέμμα του, αφήνει το μπουκαλι αλκοόλ που κρατάει και παει προς αυτήν.Την πιανει από τους ώμους.
-μην τολμήσεις και μου ξαναμιλησεις ετσι!
Της λέει με χαμηλή φωνή, αλλά έντονο υφος.
Εκείνη τον φτυνει μέσα στα μουτρα κάνοντας τα γυαλιά του να έχουν σταγονες σαλιου επανω τους.
Γελαει λοξά και τότε χωρίς καμία προειδοποίηση την σηκώνει ψηλά και την πετάει στον τοίχο.
- AE RAAA
Φωνάζω ,πλέον ξεσπωντας σε κλάματα.
Εκείνος γυρνάει προς το μέρος μου και έρχεται κατά πάνω μου με ένα απειλητικό υφος.
-εσυ μπάσταρδο βουλωσε το μην πάθεις τα ίδια?
Μπάσταρδο?
Γιατί?
Με κλωτσάει στα ποδια και πλεον έχοντας πέσει στο πάτωμα σε εμβρυακή στάση, με κλωτσάει στα πλευρα, μην εχοντας την αίσθηση του πόνου που μου προκαλουσε.
Εγώ ουρλιαζω, ώσπου σταμάτησα γιατί το σώμα μου έπρεπε να ξεκουραστεί και νομίζω λιποθυμησα.
[... ]
Όταν ξυπνησα, ησυχία επικρατούσε στο δωμάτιο.
Όλα τα γεγονότα της προηγουνενης ώρας ηρθαν στο μυαλό μου.
Σηκώνομαι γρήγορα αλλά ζαλίστηκα και ξαναεπεσα κάτω.
Κανω άλλη μια προσπάθεια να σηκωθώ, βάζοντας περισσότερη δυναμη να σταθεροποιηθω.
Το μπουκάλι αλκοόλ που είχε αφήσει πριν εκεί, έλειπε από την θέση του.
Βλέπω την ae ra που ήταν πεσμενη στο πάτωμα και τρέχω προς αυτήν.
-ae raa
Την σκουντάω.
-ae raa που είναι ο μπαμπάς;εφυγε?
Αναρωτιέμαι, εκείνη όμως δεν μου απαντάει.
-ae ra... Είσαι καλά?
Ρωτάω έχοντας αρχίσει να ανησυχώ.
Την γυρνάω ανάσκελα και εκείνη είχε τα μάτια της ερμητικά κλειστά.
Χωρίς να το πολυσκεφτω βάζω το κεφάλι μου στο στήθος της.
Και εκείνη τη στιγμή ένα δάκρυ ακόμα κυλάει από τα μάτια μου.
Η καρδουλα της δεν χτυπουσε πια.
Συνειδητοποιησα.
Άλλο ένα δάκρυ κάνει την εμφανίση του. Και άλλο ένα. Και αλλο.
Ξαπλώνω δίπλα της και την αγκαλιάζω σφιχτά.
Μετανιώνω που την άφησα να εναντιωθεί σε αυτόν τον αδιάντροπο ανθρωπο.
Την κρατουσα σφιχτά στην αγκαλιά μου, ενώ ευχόμουν να την ξαναδώ να μου μιλάει συντομα.
End of flashback
YOU ARE READING
Make Me Run.|kth|
FanfictionGreek fan fiction. ~Make me run more. Let my feet rip apart with wounds. At least I can smile when I see you. I run, run, run I can't stop. Run, run, run again ,I can't help it. This is all I can do anyway. All I know is how to love you. ~ !wa...