part 32

326 42 13
                                    

Καταρχήν αυτό το κεφαλαιο έχει smut οπότε οποια δεν θέλει μπορεί να κάνει σκρολ νταουν και έτσι δεν θα υπάρξουν παρεξηγήσεις κλπ κλπ.
Δευτερον δε ξερω τι σκατά γράφω οπότε απλά μην με παρετε στα σοβαρά ,πρωτη φορα γράφω τέτοιου είδους κεφαλαιο.
Το τρίτο θα το γραψω κάτω..

Το τραγούδακι επάνω μην ξεχασετε..

Taehyung's pov
Δεν αρκεί όμως αυτό...
Δεν αρκει μόνο ένα φιλί αυτή τη φορά.
Την ήθελα. Ήταν δικιά μου θεωρητικά.
Η θεωρία όμως πρεπει να γίνεται πραξη.
-Σήκω.
Της λέω χωρίς παραπανω εξηγήσεις.
Εκείνη χωρίς ερωτήσεις σηκώθηκε.Της πήρα το χέρι και την οδήγησα στο απέναντι δωμάτιο.
Ήταν η κρεβατοκάμαρα. Δεν γινόταν να κάνω τίποτα στο δωμάτιο μου εφόσον βρισκόταν σε ένα απόλυτο χάος από σκουπίδια και μπουκάλια τριγυρω.
-Γιατί ήρθαμε εδώ?
Με ρωτάει.
Πολλές ερωτήσεις κάνει.
Πριν προλαβει να ξανά μιλήσει τα χείλη μου επιτίθενται βίαια πάνω στα δικά της.
Δεν ήθελα να είμαι υπερβολικά κτητικός απέναντι της, εξάλλου την αγαπουσα και δεν ήθελα να εχει τις αμφιβολίες της για αυτό.
Από την άλλη ομως, χρειαζόμουν και εγώ για μια φορά να κάνω κάτι παραπανω απο ενα απλό φιλί.
Οι γλώσσα μου μέσα στο στόμα της έπαιζε με τη δική της χωρίς σταματημό.
Εκείνη τοποθετήσε απαλά τα χέρια της γυρω απο τον λαιμό μου και με μια της κίνηση τυλίχτηκαν και τα ποδια της γυρω απο τη μέση μου.
Ήμουν αρκετά αδυναμος από την στιγμη που δεν έτρωγα τίποτα για μέρες, αλλά δεν με εμπόδισε τίποτα.
Κολλουσε όλο και περισσοτερο επάνω μου, σαν να ήθελε να μου αποδείξει ότι αυτη κυριαρχούσε στο παιχνιδι μεταξυ μας.
Και συνέχισε να το πιστευει καθώς ακουμπουσε πανω στον καβάλο μου κάτι που τον έκανε να ερεθιστει.
Εκείνη γελασε μεσα απο το φιλί.
Αρκετά χαρηκες άρια μου..
Σκέφτομαι.
Με μια μου κίνηση την ξαπλώνω στο κρεβάτι και πλεον βρίσκεται από κάτω μου.
Εκεί ακριβώς που την ήθελα.
Διακόπτω το φιλί μας και απομάκρυνω το κεφάλι μου από το πρόσωπο της έχοντας τα το βλέμμα της επάνω μου.
Με κοιτουσε μέσα στα μάτια, βαθιά. Το ήθελε. Το ήξερε καλά μέσα της και δεν φοβόταν να μου το δειξει, δινοντας μου ακόμα περισσοτερο θάρρος για να προχωρησω.
Της γελάω στραβά και ξανά πηγαινω προς τα χείλη της.
Σιγά σιγα πηγαινω προς τον λοβο του αυτιου της αφηνοντας πολλα υγρά φιλιά στο δέρμα της. Αφήνω και το σημάδι μου στο σημείο κάτω από το αυτί. Ήταν το σημείο της, της άρεσε εφόσον πρόσεξα ότι είχε κλειστά τα μάτια της.
Και εμένα μου άρεσε που το απολάμβανε.
Βάζω τα χέρια μου στην άκρη της μπλουζας της και χωρίς καθυστερησεις, της την έβγαλα.
Πρώτη φορά είχαμε φτάσει σε αυτό το σημείο.
Είχε πλουσιο στήθος και το ιδανικό σώμα για μια κοπελα σαν αυτή.
Πρόσεξε ότι την κοιτουσα επίμονα και με διακριτικές κινήσεις έβαλε τα χέρια της μπροστά απο το στήθος της καλυπτοντας τον μισο κορμο της..
Μα τι κανει, ειναι πανεμορφη.
-Μη.
Της λέω και βάζω τα χέρια της παλι στην αρχική τους θέση.
-Είσαι εσυ. Δεν θα σε αλλαζα ουτε με το ωραιότερο μοντέλο του κόσμου. Σε αγαπω για αυτό που είσαι. Πρέπει να αγαπας τον εαυτό σου για αυτό που είσαι.
Εκείνη με κοίταξε στα μάτια.
Διέκρινα την συγκίνηση μέσα τους αλλά ο ερεθισμος μου δεν έπαψε να υπάρχει.
Ξαναπήγα στο σημείο μεταξυ του λαιμου και του κορμου της και ξανα ξεκινησα να την πιπιλαω.
Δεν μιλουσε.
Ήταν ανυπομονη καθώς μου εβγαλε την μπλούζα με δική της πρωτοβουλια.
Κοίταξε με την σειρά της το σώμα μου.
Τα μάτια της σταματησαν στο σημείο του λαιμου μου.
Ήξερα τι κοιτουσε.
Με τα ακροδαχτυλα της περασε απαλά το σημείο από πανω χαιδευοντας το.
-Εκείνος σου το έκανε?
-Ναι.
Μιλουσε για την ουλή που είχα.
Ήταν τότε με το κάψιμο από τσιγάρο που μου είχε κάνει ο son oh gong.
Φυσικά και είχε μείνει σημάδι και φυσικά και δεν της είπα τίποτα για αυτό το θεμα, όποτε ήταν θεμα χρόνου για εκείνη να το παρατηρήσει.
-Γιατί δεν μου το είπες?
Ρώτησε
-Δεν θα άλλαζε κάτι.
Της λέω.
Έβαλε τα χέρια γυρω απο το κεφάλι μου και το έφερε πιο κοντά αφήνοντας ένα απαλό φιλί εκεί πάνω.
-Είμαι σίγουρος ότι τώρα δεν θα μείνει τίποτα.
Γέλασε γλυκά και με την σειρά της είπε.
-τώρα η σειρά σου να θεραπεψεις τις πληγες μου.
Λέει κάνοντας με να την κοιτάξω περίεργα..
-Και που είναι αυτές?
Ρωτάω.
-παντου.
Λέει περνώντας μου το υπονοουμενο να προχωρήσω..
Με βιαστικές κινησεις αφαιρεσα και το παντελονι της, αφήνοντας την μόνο με τα εσώρουχα.
Πέρασα το χέρι μου πανω απο το στήθος της και υστερα πανω απο την κοιλιά της και σταμάτησα στην άκρη του εσώρουχου της.
Ένας ηλεκτρισμός διαπέρασε το σώμα της καθώς έφερε τα ποδια της πιο πανω γυρω απο την μέση μου.
Δεν ξανά σταμάτησα.
Έβαλα το χέρι μου εκεί.
Ήταν υγρη. Υγρη για εμενα.
Έπρεπε να κάνω γρήγορα ώστε να μην πονεσει όταν μπω.
Έβαλα ένα δάχτυλο μέσα της και εκείνη τρανταχτηκε.
Γαμω έπρεπε να ανοίξει.
Ακολουθεί και άλλο ένα.
Έπρεπε να γίνει όλο αυτό.
Κουνούσα τα δάχτυλα μου ρυθμικά κοιτοντας την να δαγκώνει τα χείλη απο πονο και ευχαριστηση.
-T-tae.
Λέει προσπαθώντας να αρθρώσει σωστά το όνομα μου..
-Οχι τώρα μωρό μου.
Της λέω ήρεμα και την κοιτάω στα μάτια.
Έβγαλα τα δάχτυλα μου από μέσα της και με αργές κινησεις τα εγλυψα μπροστά της κάνοντας την να λυγισει.
Ξαναφιλησα τα χείλη της και κάνοντας μια απότομη κίνηση παω πιο πισω βγάζοντας το παντελονι μου.
Ήμουν με το μποξερακι πλεον.
Με κοιτουσε καρφωμένα.
Η βασικά, κοιτουσε καρφωμένα την στυση μου δαγκωνοντας τα χείλη της για ακόμα μια φορά.
Μόνο εγώ θα τα δαγκώνω αυτά τα χείλη.
Περίμενε να μπω μέσα της ,λογικά, αλλά εγώ στεκομουν στα γονατα στην άκρη του κρεβατιου περιμενοντας να καταλάβει τι την ήθελα .
Εκείνη με κοίταξε με απορία στο βλέμμα της.
-Δεν θέλεις να μείνεις έγκυος έτσι?
Της λέω δείχνοντας της ένα μπλε τετράγωνο σακουλάκι.
Κουνησε αρνητικά το κεφάλι της και ήρθε προς το μέρος μου.
Έπιασε το λάστιχο από το μποξερακι μου και το κατέβασε κάτω ,έχοντας εμπόδιο το πεος μου.
Ένα μικρό χαμόγελο δημιουργήθηκε στα χείλη μου όταν ανοίγοκλεισε ξαφνιασμενη τα μάτια της.
-Δεν δαγκώνει.
Λέω και της δίνω το προφυλακτικο.
Η άρια το σκίζει με τα δόντια της και μου το βάζει διστακτικά.
Εγώ σκύβω στο αυτί της και της ψιθυρίζω αισθησιακά.
-Είναι που οι Ασιάτες την έχουν μικρη.
Τα μάτια της με κοίταξαν φωνάζοντας ήδη το όνομα μου.
Το ηξερα οτι με ηθελε, όπως και εγώ αλλωστε..
Δεν μας σταματάει τίποτα τώρα.
Την σπρώχνω για αλλη μια φορά ,αυτή τη φορά τοποθετώντας ο ίδιος το σώμα μου αναμεσα από τα ποδια της.
Η απόσταση μεταξυ μας ελαχιστη, τόση που και μόνο στη σκέψη του αγγιγματος μας, μπορεί να σε κάνει να χυσεις.
Πήγα προς τα χείλη της αφήνοντας ένα πεταχτό φιλί.
-Είσαι δική μου.
Της λέω και μπαίνω μέσα της.
Δεν ήταν πρωτόγνωρο αίσθημα. Το ειχα ξανακάνει, αλλά η διαφορά αυτή τη φορά είναι ότι υπαρχει συναισθήμα.
Με αργές κινήσεις ξεκίνησα να μπαινοβγαίνω.
Ειναι πολυ στενή γαμωτο, τόσο που δεν ξέρω ποση ωρα θα μου παρει για να αφήσω ελευθερο τον εαυτό μου.
Ο ρυθμός άλλαζε και πλεον ο ήχος που ακουγόταν στο δωμάτιο ήταν αυτός από τα δυο σώματα να γίνονται ένα.
Άφηνε και μικρές κραυγές τις οποίες προσπαθουσε να τις καλυψει αλλά της ήταν δυσκολο.
Θέλω να σε ακουω.
Τα χέρια της ήταν πάνω στην πλατη μου χωρίς να με γρατζουνάει.
Δεν ήταν μια απλη κοπέλα.
Ήταν αυτή που μάθε άνδρας θα σκότωνε να την είχε γνωρίσει και να την είχε κοντά του.
Και για μια φορά αισθανόμουν τυχερός.
-Tae.
Μου λέει.
Είχε έρθει η ώρα.
-Μαζί.
Της λέω.
Τελειώσαμε μαζί φωνάζοντας τα ονόματα ο ένας του άλλου και έπεσα δίπλα της εξαντλημενος ,αφου πρωτα βγήκα από μέσα της.
Την πηρα αγκαλιά από πισω και την φιλησα στον λαιμό.
-Σε ευχαριστώ.
Της ψιθυρίζω στο αυτί κανοντας την να ανατριχιάσει.
Σε ευχαριστώ που με αγαπάς.


Uhhh cringarw ffuckk.Δεν ξέρω γιατί το έγραψα αυτό το κεφαλαιο απλά ελπίζω να άγγιξε έστω και λίγο το "καλο"-_-

Λοιπόν αυτό που ήθελα να πω (τριτο) είναι ότι η ιστορία τελειώνει σε μερικά/ένα  κεφαλαια/ο....
Και... ναι αυτό.
💜

Make Me Run.|kth|Where stories live. Discover now