Aria's pov
Είχαμε αρκετό καιρό να βρεθουμε. Με είχε ρωτήσει για να πάμε βόλτα μια φορά αλλά τον απέφυγα. Είχα και δουλειά αλλά ο κυρίως λόγος ήταν ότι χρειαζόμουν λίγο χρόνο μόνη μου.Βασικα σκεφτόμουν τι τρέχει μεταξυ μας. Είχα τις αμφιβολίες μου για τα αισθήματα του απέναντι μου. Ειρωνια ξέρω... Αυτή τη στιγμή να βρισκόμαστε ξαπλωμένοι στο ίδιο κρεβάτι, σαν ζευγάρι ξέρω εγώ... Και δεν τον ξέρω αρκετό καιρό.
Δεν είναι κακο. Μου αρέσει αυτό που γίνεται μεταξυ μας. Σαν παιχνιδι το βρίσκω, το έβρισκα δηλαδή. Τώρα τελευταία έχω αρχίσει να αναπτυσσω αισθήματα για αυτόν. I mean... Εχω δει πολλα ωραία αγόρια, όπως και τον ξάδερφο του. Και εκείνος κουκλος ήταν... Αλλά, αυτός μου κάνει το κλικ. Είχα βάλει στοίχημα με τον εαυτό μου να τον κάνω να με ερωτευτει. Δεν σκέφτηκα όμως ότι μπορεί να αποκτήσω αμοιβαία αισθήματα. Τι ηλίθια που είμαι. Το μόνο που μου λυπεί είναι ένα άλλο θέμα να ανυσηχω.
Λέω και γυρνάω να τον κοιτάω.
Πλέον είχα καρφωμένα τα μάτια μου επάνω του. Τα μαλλιά του έπεφταν στα μάτια του, τα οποία ήταν μεγάλα και κλειστά, γιατί κοιμόταν. Τα χείλη του. Τα χείλη του σχημάτιζαν μια κόκκινη καρδιά. Τα εχω φιλήσει αυτά τα χείλη και φιλάνε ωραία.
Ακουμπάω προσεκτικά το χέρι μου στο μάγουλο του και κάνω να τον ξαναφιλησω.
Τι κάνω.?
Γυρνάω ξανά από την άλλη τρομαγμένη από την πράξη που πηγα μολις να κάνω.
Ειχε πιει όταν με φιλησε. Άρα λογικά θα ήταν από το αλκοόλ όλο αυτό. Την προηγουμενη φορά όμως δεν είχε πιει...
Αλλάζω τη σκέψη μου και σηκώνομαι πηγαινοντας προς το μπάνιο.
Κοιτάζομαι στον καθρέφτη και άλλα τρομάζω αντικρίζοντας το θέαμα μπροστά μου.
Αχου έτσι ήμουν όταν με φιλησε ιουυυ.
Πιάνω τα μαλλιά μου έναν ψηλό κοτσο.
Έπρεπε να κοιμόμουν τώρα. Αλλά δεν έχω όρεξη. Ο tae κοιμάται, αφου ήταν κουρασμένος και δεν θέλω να τον ξυπνήσω. Ψάχνω το κινητό μου. Είχε σκοτάδι και δεν έβλεπα καλά.
Το βρίσκω και το ανοιγω.
Ένα μήνυμαΑπό αγνωστος αριθμος:
Ταε μουυυ έφυγες πριν και με άφησες μόνη να πραγματοποιησω τις ανάγκες μου. Θα μου το χρωστάς.
(Ξφνσβδξαδξσβ κριντζ)Τι σκατά?
Κοιτάζω καλυτερα το κινητό και...
Ουοου αυτό δεν είναι το δικό μου!
Του ταε είναι.
ΚΑΤΣΕ.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ?
Ξανακοιταζω καλυτερα.
Το μήνυμα του είχε σταλθει πριν μια ώρα, άρα περίπου την ώρα που είχε φτάσει εδώ. Ώστε ήταν με κοπέλα... Ήταν έξω και έπινε... Γιατί ήρθε σε εμένα όμως, ποτο είχε και γκομενα είχε...
Τότε μια σκεψη περασε απο το μυαλό μου. Αν ήταν με άλλη,εμένα γιατι με φιλησε? Εννοώ, δεν ήταν φιλί πάνω σε παιχνιδι. Και το έχει ξανακάνει. Παίζει μαζί μου...
Αυτό είναι.
Είναι ψευτης.
Με θυμό σφίγγω το κινητό στα χέρια μου και πληκτρολογω στον άγνωστο αριθμό που του έστειλε μήνυμα.
YOU ARE READING
Make Me Run.|kth|
FanfictionGreek fan fiction. ~Make me run more. Let my feet rip apart with wounds. At least I can smile when I see you. I run, run, run I can't stop. Run, run, run again ,I can't help it. This is all I can do anyway. All I know is how to love you. ~ !wa...