Yoongi şaşırmıştı. Bu durum onu mutlu etse de Jimin'in ayağı engel olmuştu.
"Önce iyileş ufaklık."
Jimin yattığı yerden kalkarak büyüğünün kucağında yerini aldı. Yoongi ilk defa onun bu halini görüyordu. Bir Jimin istediği yerde, istediği kişi ile hatta istediği koşulda sevişirdi. Yoongi'nin kucağında ufak ufak kalçasını oynatıyor ve hafifçe zıplıyordu. Yoongi ne kadar itiraz etse de kendisini kaptırmıştı artık. Jimin biraz daha oyalandı, üzerinde ki poları çıkarttı. Ellerini Yoongi'nin pahalı olduğu kumaşından açıkça belli olan üst pijamasına soktu.
"Sanırım vücudum sizi etkiliyor, şimdiden sertleştiniz."
"Sadece uzun zamandır kimse ile birlikte olmadım. "
Küçüğü inanmasa da Yoongi doğru söylüyordu. Yadsınamaz derecede uzun zamandır kimse ile olmamıştı. Küçüğünün üstünlüğünü sona erdirecek şekilde, nazikçe onu altına aldı. Bir anda yer değişmeleri, Jimin'i etkilemeye yetmişti. Jimin'in dudaklarına eğildi, dudaklarını son kez ıslatarak Jimin'in ki ile buluşturdu. Dakikalar sonra dudaklarını boynuna yöneltti. Her şey o kadar nazik ve yavaş oluyordu ki, küçüğü çılgına dönmüştü. Aynı zamanda 'değer gördüğünü' hissetmişti. Ona sert davranmıyor ve canını hiç acıtmıyordu. Küçüğü hayranlıkla Yoongi'yi izliyordu. Sanki ilk defa gerçek anlamda biri ile birlikte oluyor gibi hissetmişti. Ön sevişme sonrası ikisi de çıplak kalmıştı. Küçüğü Yoongi'nin teninden çok hoşlanmış, kar gibi göründüğünü düşünmüştü. Yoongi küçüğünün canını yakmak istemezdi, onu iyice hazırlaması gerekiyordu. Parmaklarını küçüğünün ağzına götürdü. Küçüğü olayı anlamıştı fakat insanlar onu hazırlamak ile vakit kaybetmekten hoşlanmazdı, şaşırdı. Uzatılan parmakların geri gelmesi uzun sürdü. Sonunda parmağını küçüğünün pembe deliğine odakladı. İlk önce birini daha sonra ise diğerini yavaşça içeriye yolladı. Klasik makas hareketi yaparak, genişletmeye uğraştı. Parmaklarını çekti ve üyesi parmağın yerini aldı. Zevk noktasını bulması çok kısa sürmüştü. Diğer eli ile küçüğünün neredeyse patlayacak olan üyesini kavradı. Küçüğü öylesine zevk alıyordu ki, tarifi yoktu. Geceden sonra, sekse daha da bağımlı olmaktan korktu. Yoongi ise aşık olmaktan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little pervert | Yoonmin
أدب الهواةYoongi, Jimin'e fazlasıyla acıyan bir adam. Jimin ise küçük bir sapık.