Yoongi duraksadı, yutkundu. Var olan gerginliğini küçüğünün fark etmesini istemiyordu. Sadece gülümseyerek oturduğu yerden kalktı ve odasına gitti. Kalbinin bu denli hızlı atıyor olması onu şaşırtmıştı. Merdivenleri hızlı mı çıkmıştı? Ya da kalp çarpıntısına sebep olacak yağlı şeyler mi yemişti? Yoongi cevabı gayet iyi biliyordu. Gerçeği kendisine söylemek onun için hep zor olmuştu. Soğuk tavırları ile bu yaşına kadar gelmişti. Peki şimdi neden öyle kalamıyordu? İnsanlara acıyan bir tip olmadığını biliyordu fakat neden Jimin'e dayanamıyordu? Sorulardan kendini çekip kurtarıp zar zor uykuya daldı. Aşağı kattan gelen rahatsız edici sese uyandı. Standart Yoongi uykusunu bölen kişiye bağırır ve son derece huysuz olurdu fakat şuan ise tek düşündüğü şey küçüğünün canı olmuştu. Hızla aşağı indiği zaman yerde dizine sarılmış ağlayan Jimin'e rastladı. Küçüğü çok telaşlıydı. Bir yandan sıyırdığı eşofmanını indiriyor bir yandan ise özür diliyordu. Uyandırmak istememişti.
"Kusura bakma. Ben şey gerçekten isteyerek olmadı."
"Sen kendini suçlu hissederken sana kızamıyorum bile. Ne yapacağız biz seninle? Çok endişelendim aptal. Dikkat edemez misin? Aşağı nasıl indiğimi hatırlamıyorum bile."
"Özür dilerim. Bir şeye zarar gelmedi sadece merdivenlerden düştüm. "
"Bir şey? Sence sorun bu mu? Kendini değersiz görmeyi kes artık! Burada önemli olan 'eşya' kısmından ziyade senin canın!"
Büyüğü bileği incilmiş Jimin'i kucağına alarak koltuğa götürdü. Giderken ise huysuz bir ihtiyar gibi söylenmeyi ihmal etmedi. Yoongi küçüğünü yavaşça bırakarak lavaboya ilk yardım malzemeleri için hızla giderek geri döndü. Diz kapağında ki yara çok kötü görünüyordu. Yarasını temizledikten sonra her ne kadar Jimin istemese de doktor çağırarak emin olmak istedi. Küçüğünün canı çok kıymetliydi fakat parası olmayan insanlar ne kadar narin olsalar da acıya alışkın hale gelirler. Jimin ise çok acı çekmiş olmasına rağmen yine de hâlâ en ufak sıyrık dahi canını çok yakıyordu.
..
"Yani bir kaç gün yataktan çıkmaması gerekiyor."
"Hastane de çekilen röntgen eminim daha net cevap olacaktır fakat ayak bileği açıkça hasar görmüş. Sargı dursun ve tek başına kalmamaya özen göstersin. Pekii kim bu çocuk Yoongi??
..
Yoongi gerçekten merak ediyorum. Dostum seni tanıyorum bu endişe sana ait olamaz.""Ailem. Evet o benim ailem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little pervert | Yoonmin
FanfictionYoongi, Jimin'e fazlasıyla acıyan bir adam. Jimin ise küçük bir sapık.