Yoongi, parmağını Jimin'in çıplak sırtında gezdiyordu. Dün akşam Jimin ilk defa cinsel bir yaklaşımı geri çevirmişti. Bu durumun Yoongi'yi üzmesi beklenirken aksine sevindirmişti. O, küçüğünün iyileşmesini o kadar çok istiyordu ki gerekirse küçüğüne hiç dokunamamayı bile göze alabilirdi. Jimin rahatsız bir şekilde yerinde kıpırdadı ardından ise gözlerini yavaşça açtı. Eli ile gözlerini ovaladı ve çıplak olduğunu fark etti.
"Yine dayanamadım sanırım. Utanç verici."
"Jiminah gece çok ateşin çıktı. Duşa soktum ve kıyafetlerini ateşin çok yükseldiği için çıkarttım. Hatırlamıyor musun?"
"Ah. Hayır, yine başına iş açtık iyi mi.."
Küçüğü kendini "iş" olarak görse de büyük olan öyle düşünmüyordu. Gece çok endişelenmiş ve ateşi düşene kadar uyuyamamıştı. Yoongi biri için uykusuz kalacağını düşünmezdi. Eskiden olsa hastaneye götürür sonra da evde uyurdu. Fakat şimdi, doktor çağırmış olmasını yeterli görmeyip ateşini düşürmek için tüm gece uğraşmıştı.
"Haklısın. İş çıkarttın ama Jimin artık birlikte yaşıyoruz, aile olduk. Bu tür seyleri birbirimiz için yapmayacaksak aile olmanın ne önemi var?"
Küçüğünün saçlarına elini attı ve karıştırdı. Küçük olan düşünüyordu kendi kendine aralarında o kadar fazla bir yaş farkı olmamasına rağmen ona neden bebekmiş gibi davrandığını sonunda ise bunu dile getirdi.
"Aramızda çok fazla yaş farkı yok, tabi ki var ama büyük bir sayı değil. Neden bana bebekmişim gibi davranıyorsun?"
Yoongi cevabı düşündü. İnsanlar sevdiği kişilere böyle davranır, bir bebek büyütüyor gibi titizlikle yaklaşır, çocuk sever gibi nazik olurdu. Fakat bu gerçeği henüz kendisine dahi açıklamak için cesareti yoktu.
"Çünkü koca bir bebek gibisin Jiminah."
Jimin gülümsedi, yorgun gözlerini ovaladı ve daha fazla dayanamadı. Yeniden uykuya daldı.
...
"İşe gitmedin mi sen?"
"Yanında kalmak istedim."
"Kafam karışıyor Yoongi."
"Yoongi? Hasta olabilirsin ama senden büyük olduğumu unutma."
"Ahh. Saygı ekleri kullanıyorum, gerek yok diyorsun. Düz konuşuyorum, kızıyorsun. Hyung diyorum her duyduğunda, bu ne diyor der gibi bakıyorsun. Bir Yoongi dedik kızdın hemen. Ajussi diyeceğim artık ajussi."
"Ahahah. Jiminaah bana nasıl seslenmen gerektiğini buldum."
"Nasılmış ajussi."
"Mesela 'oppa' diyebilirsin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little pervert | Yoonmin
FanfictionYoongi, Jimin'e fazlasıyla acıyan bir adam. Jimin ise küçük bir sapık.