fourteen

3.9K 300 48
                                    

"Neden bu kadar çabuk gitti?"

"Gitmesi gerekiyordu?"

"Yanlış anladım galiba ama beni kıskandım mı?"

"Hah. Hiçte bile. Bir kere seviştik diye seni bana ait olarak görecek değilim. "

"O yönden düşünmemiştim. Yani sonuçta dinlediğimiz şarkıları dahi zaman zaman kıskanıyoruz. Neyse, ne tür bir film izlemek istersin?"

"Hm gerilim?"

"Animasyon?"

"Madem istediğin bir şey var ne diye soruyorsun ki?"

"Yeterince gerginlik hissettim, üzerine  birde gerilim filmi izlemeyelim."

"Haklısın."

Yoongi uzun zaman sonra çocuklar için yapılmış bir tür izliyordu. Küçüğü ona tuhaf geliyordu. Sanki dün gece sevişmemiş gibi oturup fnormal bir şekilde film izliyordu. Yoongi için bunlar yeni şeylerdi. Filmin başından sonuna kadar pür dikkat izlemişti  küçük olan. Yoongi ise bunu fırsat olarak görerek film boyunca küçüğünü izlemişti. Yüzünü bu şekilde incelediği zaman kusur görmesi gerekirken daha da güzel ayrıntıları fark etmişti.

"Beğendin mi? Ben kötü karaktere sinir oldum, nasıl imdb puanı bu kadar yüksek anlamış değilim....."

"Ahh.. ben filme pek odaklanamadım. Yorumsuz kalacağım."

"Neden? Aklına takılan şeyler mi var?"

"Öyle denebilir. Bir şey sormak istiyorum sana."

"Tabi ki."

"Namjoon hakkında ne düşünüyorsun?"

"Zeki biri olduğunu ve çok karizmatik göründüğünü. İyi biri olsa gerek."

Yoongi duyduğu bunca olumlu sözden sonra adeta yıkılmış gibi hissediyordu. Morali bozulmuş ve resmen iki dakikada çökmüştü. Fakat küçüğü devam etti,

"Doktor Jin bey ile sanırım eskiden birliktelermiş. Diyorum ki, yeniden birlikte olmalarına yardım mı etsen?"

Duyduğu cümleler Yoonginin uzun zamandır hissetmediği duyguları gün yüzüne çıkartmıştı. Sevinç olarak gözükse de bu gizli hisler içinde çok fazla umut barındırıyordu. Jimin için eskiden göründüğünden fazlası olduğunu tahmin ediyordu fakat şimdi iyice görmüştü. Jimin hayata her ne kadar sinsi olduğunu kanıtlamaya çalışsa da özünde kalbi saf biriydi. Namjoon ile birlikte olup hayatını kurtarmak varken o, aşk acısı çeken Jin'i düşünmüştü. Yoongi için küçüğü gittikçe daha değerli oluyordu. Büyük olanın ilk işi Jin işini halletmek ve Namjoon tehdidini ortadan kaldırmak olacaktı.

 Little pervert | YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin