"Phew.. letih betul balik kelas. Lecturer cakap apa pun aku dah tak faham.", keluh hati Rudy. Biasalah, budak baru masuk universiti mesti nak tunjuk rajin, kan? Haha.
Rudy bukanlah seorang remaja yang baru masuk universiti dari sekolah, tapi dia sudah berumur 27 tahun dan masih bekerja. Rudy masuk ke universiti di atas tanggungan bapanya yang juga majikannya, yang menghantar Rudy untuk mendapatkan ijazahnya supaya memudahkan proses kenaikan pangkat.
Hari ini dah hari kelima Rudy berada di universiti itu. Rudy ni boleh dikatakan rajin tetapi nakal juga di pejabatnya dulu. Kalau kawan-kawan kata dia playboy, dia lebih percaya dirinya sebagai seorang yang baik cuma nakal. Rudy tahu dia bukan berwajah tampan pun, badan pun bukan sado. Biasa-biasa saja cuma kelebihan Rudy yang pandai bermain ayat menjadikan dia disukai staf perempuan, dan dibenci staf lelaki.
Rudy melepaskan lelah diatas katilnya di biliknya, lalu merenung ke siling bilik. Rudy sangat bernasib baik sebab pada hari pendaftaran yang lepas, tiada kekosongan bilik hostel dalam kawasan kampus, lalu Rudy terpaksa menyewa bilik di sebuah apartment di luar kawasan universiti.
Apartment yang didiami Rudy agak luas dan sewanya lebih tinggi dari hostel di kampus, tapi masih mampu ditanggung Rudy. Selainnya Rudy diberi elaun oleh bapanya untuk tanggungan lain seperti makan dan minyak. Rudy sebenarnya sudah biasa hidup biasa-biasa kerana bapanya tak pernah memewahkan Rudy sejak dari kecil walaupun keluarga mereka boleh dikatakan berada. Rudy diajar untuk menyimpan duit sekolah sekiranya dia mahukan sesuatu, malah di syarikat bapanya juga Rudy bermula sebagai despatch.
"Rindu pulak aku kt Dahlia, Emma, Kate semua tu. Kalau diorang ada kan best.. tak ada la aku sunyi sangat. Nak kawan pun, budak muda je semua. Aku ni kira tua dah kalau nak campur budak-budak..", Rudy berbisik seorang diri. Dahlia, Emma dan Kate adalah di antara staf-staf wanita di pejabat bapa Rudy yang pernah Rudy keluar bersama tapi tak seorang pun yang tahu mereka semua keluar dengan lelaki yang sama. Bak kata orang, pandai makan pandai simpan la! Haha.
Rudy membelek-belek IPhone 6 nya..
"Hurm, bosan betul la", kata Rudy.
"On Wechat jap la, bukak people nearby.. mana tahu pasang umpan, kalau mengena cun jugak..", Rudy mula membuka aplikasi Wechat dalam IPhone nya.
"Hmm, boring.. biasa, biasa, bluehhh, bleehhh..", satu demi satu akaun yang di scroll oleh Rudy.
Tiba-tiba ibu jari kanan Rudy terhenti pada sebuah akaun yang bernama Aliya. Matanya bulat merenung gambar profile Aliya. Ditekan ibu jarinya untuk membesarkan lagi gambar itu..
"Pergh, ini yang aku cari. Aduuu lawanya.. ini mesti budak student tempat aku jugak ni. try add la, mana la tau.", kata Rudy berseorangan.
Selepas request untuk add, Rudy meletakkan Iphone nya ke tepi dan bingkas bangun untuk mandi. Rudy memilih untuk mandi dengan air sejuk sahaja. Ah, begitu segar terasa tubuh Rudy apabila air yang mengalir dari hujung rambut mengalir melalui muka, leher, dada, perut dan seterusnya ke bawah, bawah dan bawah sehingga ke lantai. Rudy mula menggosok lehernya dengan sabun, kemudian menggosok dadanya. Rudy adalah seorang yang agak pembersih dan sangat mementingkan bau tubuh yang enak, sebab itulah wanita-wanita di pejabat bapanya selalu memuji Rudy yang selalu berbau enak walaupun sudah hampir petang waktu habis kerja.
Apabila gosokan Rudy sampai ke bahagian sulitnya, tiba-tiba ia menegang. Rudy yang tadi tidak merasa apa-apa tiba-tiba saja merasa hairan mengapa senjata sulitnya menegang dan terpacak bagai tiang bendera. Rudy kaget sebentar. Dilemma akal Rudy merasakan untuk melupakan sahaja, tetapi hatinya terasa ingin benar tangannya membelai senjata kerasnya itu. Rudy cuba untuk membiarkan saja tapi makin lama tangannya sendiri mengusap-usap perlahan ketegangan senjata ampuh itu.
"Emmm. ahhh!", Rudy tak semena-mena mengeluarkan suara yang keghairahan. Matanya terpejam sambil mengenangkan saat-saat ia mandi bersama dengan bekas kekasihnya dulu. Terasa ingin sekali senjata Rudy itu dibelai-belai oleh kelembutan tapak tangan sang wanita. 5 jari menggenggam bulat sebatang senjata keras, padat dan agak tebal walaupun tidaklah ia panjang mana, dan terus maju mundur mengocok sambil dilicinkan oleh buih-buih sabun.
Rudy terbayangkan dirinya sedang tersandar di dinding bilik mandi sambil bekas kekasihnya itu melutut di hadapannya, lalu menjilat akan senjatanya.
"Slrrrppp.. slrrrppp", lidah sang kekasih berlegar-legar di kepala takuknya sambil meludah lagi di kepala kembang si tedung berbisa.
"Ahh sedapnya..", fikiran Rudy berkecamuk sekali di kala jari-jemari bekas kekasihnya melinkari lilitan batang senjatanya lalu mencium kepala takuk itu dan kemudian menyedut-nyedut hujung lubang kencingnya.
Tangan Rudy semakin lama, semakin laju mengocok tanpa disedari. Rudy cuma merasakan kenikmatan yang tiada tandingannya. Rudy tidak mampu tahan lagi.
"Arghh!", letusan demi letusan peluru-peluru senjatanya dimuntahkan ke dinding bilik air itu. Terlalu melekit pelurunya sehingga ia tidak meleleh langsung! Lutut Rudy terasa longgar dan tercangkung dia di bawah air shower yang masih setia mengalir membasahi tubuh Rudy. Entah berapa lama Rudy peram peluru-pelurunya sehingga begitu pekat sekali.
Rudy perlahan-lahan berdiri dan mencuci senjatanya dengan sebersih yang boleh. Walaupun masih longgar lututnya terasa tapi Rudy tetap gagahkan dirinya. Selesai siap mandi, Rudy mengelap tubuh dan memakai tuala di paras pinggangnya. Rudy segera masuk ke dalam biliknya dan memeriksa Iphone 6 nya.
"Eh, Aliya approve! Yes!", jerit Rudy dalam hati sambil senyum sinisnya terukir menzahirkan keseronokannya apabila si jelita menerima requestnya.
"Hai", Rudy menaip pendek.
"Hye", Aliya menjawab."Thank you approve yee.."
"Welcome, awak.. :)"
"Awak student kat U *** ke?
"Iye. Awak?"
"Sama laaa."
"Ohhh.. ok.."
"Saya baru lg kt sini, kwn pun xde"
"Iye ke? Sama la sy pn baru, tp kwn dh ade la. hehe"
"Untunglar awk.."
"Haha xde la, tmpt baru an kene la pndai cr kwn. nk hidup."
"Hehe. betul. sbb tu la sy add awk ne, bole la wt kwn bru"
"Hehe. ye ke? sy ok je.."
"Ok la awk, nnt kite chat lg ye. sy de keje nk wt ni.."
"Ok awkk.. wt keje leklok tauu."
"Ok.. bye.."
"Ok.. byee""Kerja la sangatt, aku nak tidur adalah. Letih bhaii terpancut tadi.. hehe", gelak kecil Rudy sambil mengangkat kedua2 bahunya. Rudy memakai boxer pendek dan menggantung tualanya di belakang pintu. Tingkap dibuka seluas-luasnya supaya angin masuk. Rudy terus baring di atas katilnya dan cuba memejamkan mata.
"Tinggg!", ada sebuah mesej masuk. Rudy membuka matanya dan mencapai Iphone nya di sebelah.
"Eh, Dahlia.. hmm. Nantilah..", Rudy menolak notification ke tepi. Baik tidur dulu lagi sedap dan penting..
YOU ARE READING
The Apartment
RomanceSebuah cerita yang sangat tak best. Sila jangan baca. AMARAN: Kisah ini mengandungi unsur-unsur dewasa. Pembaca mesti melebihi umur 18 tahun! 🔞. Kalau ada yang rasa diri tu suci bak kain putih, tak perlu nak baca atau report cerita aku ye, sedara...