Biadap Jasmin. (X)

43.2K 228 31
                                    

"Mcuupp.. mcuuuppp", berdecap-decup bibir Aliya dan Jasmin berlaga-laga. Lidah mereka juga saling menjilat di antara satu sama lain. Tangan Jasmin meliar pada leher dan bahu Aliya yang terdedah kerana hanya memakai tube hitam. Jasmin kemudiannya menjilat pipi kanan Aliya sementara Aliya tersenyum dalam pejam mata kerana kegelian bercampur keghairahan.

Rudy hanya berdiri di hadapan mereka berdua yang sedang semakin hanyut dalam gelora jiwa masing-masing. Rudy tidak menyangka bahawa bukan dia saja yang meratah Aliya, tetapi Jasmin juga! Cuma nasibnya baik Jasmin tidak mempunyai batang sepertinya. Jika ada, 99.8% peluang Rudy memiliki dara Aliya pasti hilang. Ah! Persetankan semua itu. Adengan ranjang yang sedang berlaku di hadapan mata Rudy ini menguasai segalanya.

Rudy hanya menggosok-gosok perlahan bibir dan dagunya sambil memerhatikan perbuatan jalang kedua-dua makhluk sejenis itu di depan matanya. Tangan kanan Jasmin kini berlabuh pada payudara kiri Aliya, dan meramas-ramas lembut manakala Aliya pula masih melekapkan tangan kirinya pada leher Jasmin.Mereka terus menerus bercumbuan tanpa mempedulikan kehadiran Rudy yang hanya beberapa hasta dari mereka.

Jasmin melepaskan cumbuan Aliya, dan menoleh kepada Rudy. Dengan satu pandangan yang cukup menggoda, Jasmin bersuara..

"Now, I bet you can't handle it, right you loser?", kata Jasmin kepada Rudy sambil terus menerus meramas payudara Aliya dari luar tubenya.

"Heh! Loser kau panggil aku? Sial punya betina, datang apartment aku buat onar..", getus hati Rudy.

Rudy berdiam diri dan terus bersandar pada dinding. Wajahnya begitu jengkel sekali melihat 'kebiadapan' Jasmin terhadapnya. Di apartmentnya sendiri, seorang wanita yang entah datang dari mana memanggilnya 'loser'. Biadap kau Jasmin!

"Baby, come here. I want you here too..", rayu Aliya yang semakin gelisah.

Rudy menolak badannya dari dinding dan dalam beberapa langkah, dia duduk di sebelah Aliya. Aliya kini berada di tengah, manakala di depannya adalah Jasmin dan Rudy di belakangnya.

"Now, you show me what you can do, loser! Aliya kata you power sangat, I nak tengok sejauh mana hebat you.. heh", sindir Jasmin.

"Celaka betul bitch ni, cabar-cabar aku..", kata Rudy dalam hati. Matanya tepat memandang tajam ke arah Jasmin sambil bibirnya perlahan-lahan melabuh pada leher Aliya di sebelah kiri.

"Slurrr.. slurrr.. slurr", lidahnya kini menggesel pada kulit leher Aliya.

"Ahhh, babyyyy.. oohhh, geliiii", Aliya menikmati permainan lidah Rudy pada lehernya dan menyilangkan kedua tangannya ke belakang memaut kepala Rudy. Begitu erat pautannya sehingga lidah Rudy tertekan kuat ke leher Aliya. Setiap jilatan daripada Rudy disertakan pandangan tajam pada Jasmin.

Tangan kiri Rudy 'mencekik' leher Aliya. Kini lidahnya dialurkan pada bahu kiri Aliya naik perlahan-lahan ke leher, rahang dan seterusnya telinga Aliya, lalu digigit-gigit kecil cuping telinga kiri Aliya itu. Muka Aliya yang cantik itu semakin hilang cerahnya dan diganti dengan kemerah-merahan

"Ahhhhhh.." melintuk-liuk tubuh Aliya dikerjakan lidah Rudy. Rudy semakin panas dalam keghairahan. Jilatan demi jilatan dilakukan pada wajah Aliya. Tiba-tiba, tangan kirinya melepaskan leher Aliya dan berpaut pada tube Aliya. Tube itu disentap dengan sekuat hati, sekuat kejengkelannya pada Jasmin sambil matanya tak lepas dari melihat Jasmin. Dengan sentapan itu, maka terdedahlah sepasang payudara Aliya yang tegang dan mengeras. Rudy terus saja meramas-ramas kedua-dua payudara Aliya dengan lembut dan kasar berselang-seli.

"Wow!", sentak Jasmin yang terkejut dengan perbuatan Rudy. Rudy sempat mengirimkan satu senyuman sinis pada Jasmin.

"Ahhh, babyyy.. oowwwhh I nak dick youu now!!", Aliya tak mampu lagi mengawal keenakan dibelai sebegitu rupa. Rudy terus saja bangun dan berdiri di hadapan Aliya. Aliya membuka seluar trek Rudy, selari dengan boxernya sekali. Batang Rudy yang sudah sedia tegang itu terpacul keluar seperti spring di hadapan wajah Aliya. Aliya dengan kasarnya meludah pada batang Rudy dan mula mengocok-ngocok pantas.

The ApartmentWhere stories live. Discover now