Rudy sedang duduk di kerusi belajarnya sambil menghadap ke luar jendela biliknya. Dipandang jauh sehingga ke bukit di hujung jarak penglihatannya. Penangan Eyka petang tadi menerjah terus ke ingatan Rudy tentang kemesraan mereka suatu ketika dulu, ketika Eyka masih kekasih hatinya. Kini Aisyah pula berada di hati Rudy.
"Kenapa kau muncul balik waktu aku dah ada yang lain?", bisik hati Rudy.
Perasaan bersalahnya terhadap Aisyah kian menebal walaupun apa yang berlaku tadi, bukanlah dari permintaannya sendiri. Rudy tahu dirinya seorang yang setia apabila mempunyai seseorang untuk dicintai dan seseorang yang turut mencintainya kembali. Begitulah juga keadaannya waktu bersama Eyka dulu. Rudy telah setia seharusnya, tetapi Eyka meninggalkan Rudy atas sebab yang Rudy sendiri tidak mengerti.
Bercelaru sekali fikiran Rudy senja itu, senja yang semakin menghampiri gelap malam. Walaupun dia telah 'bermain sabun' tapi ia tidak memuaskan kerana air maninya sekadar meleleh dan tidak memancut jauh.
"Arghhhh!!!", Rudy mengeram geramnya dan menggosok-gosok mukanya sendiri. Harapannya untuk menelaah malam itu, musnah sama sekali! Rambut Rudy yang selalunya tersikat kemas, sudah berserabut kerana gosokan kasar tangannya. Rudy tak pasti! Tak pasti samada dia harus ke apartment Eyka atau tidak. Mahunya dia Eyka menamatkan 'kerjanya', tapi tidak mahu dia berlaku curang terhadap kepercayaan Aisyah padanya. Apa perasaan Aisyah sekiranya tahu Rudy melakukan perkara yang seharusnya dilakukan pada dirinya, dan bukannya orang lain?"I'm sorry, Aisyah. Sekali ini saja..", getus hati Rudy.
Rudy mengangkat punggungnya dari kerusi, dan berjalan menuju ke almari..
**********************************************************************
"Knock knock!", pintu apartment Eyka diketuk lembut oleh Rudy. Pintu apartment Eyka dibuka oleh Eyka, sambil tersenyum.
"I ingat you tak datang?", kata Eyka.
"I datang bukan sebab I suka kat you, remember that!", jawab Rudy selamba.
"What ever, just come in..", jemput Eyka.
Rudy melangkah masuk ke dalam apartment Eyka yang pernah dimasukinya sebelum ini. Eyka kelihatan begitu anggun sekali dengan kebaya nyonya berwarna kuning cair yang agak ketat, dan berkain batik. Tudungnya dililit kemas melepasi bahagian dada.
Rudy duduk diatas sofa merah milik Eyka sambil menghadap ke arah TV dan menonton berita yang sedang ke udara."You know, it's not proper for me to come while hubby you tak ada..", Rudy cuba mengingatkan Eyka.
"Is it?? Then yang dulu you masuk bilik I masa parents I tak ada tu, kira elok la?", balas Eyka.
"Itu you tak kahwin lagi, sekarang you dah kahwin..", Rudy menjawab.
"So? I cuma bertukar orang yang bertanggungjawab ke atas I. Dulu my parents, now my husband. That's all.. but it's just the same..", kata Eyka sambil melabuhkan punggungnya di atas sofa bersebelahan Rudy.
"Apa-apalah Eyka, you dari dulu sampai sekarang memang kerja nak menjawab je. You memang tak pernah nak kalah, kan? So, where's the dinner you promise me?", kata Rudy sambil menoleh pada Eyka.
"Dinner? You tak nampak atas meja tu ada apa?", tanya Eyka.
"Tak ada apa-apa pun..", jawab Rudy.
"Memanglah tak ada, sebab dinner you bukan kat situ..", senyum sinis Eyka mula kelihatan. Pandangan tajam diberikan pada mata Rudy.
"I lapar kot.. you ni tipu I! Dulu cakap buat makan-makan, pastu order pizza. Ini apa pun tak ada..", kata Rudy sambil cuba untuk bangun.
Eyka tidak membenarkan Rudy bangun dan menyentap semula tangan Rudy sehingga Rudy terhempas ke atas sofa dan kepalanya pada riba Eyka.
"You nak tahu? I'm your dinner, you son-of-a-bitch!", kata Eyka sambil menunduk memandang mata Rudy dengan tepat.
Eyka segera mengucup-ngucup pipi kanan Rudy, kemudian beralih ke pipi kiri. Rudy cuba mengelak-elakkan mukanya daripada dikucup. Eyka menguatkan pegangannya pada wajah Rudy dan menjilat-jilat muka Rudy.
"Erghhh!", erang Rudy kegelian.
Tangan kiri Eyka mula menyelinap ke bawah baju Rudy dan meraba-raba perut Rudy. Tangan kanannya pula menampar pipi kanan Rudy sambil meludah-ludah ke dalam mulut Rudy. Mulut Rudy semakin bertakung dengan air liur Eyka, sedang sebahagian daripadanya mula meleleh keluar dari sisi bibir Rudy.
"Telan la, bangsat!", arah Eyka sambil menampar pipi Rudy lagi.
"Gulpp!", Rudy mula menelan air liur Eyka. Entah apa rasanya, Rudy tiba-tiba menyukai permainan Eyka yang mendominasi dirinya. Rudy lupa akan dirinya yang telah berpunya. Begitu lembut usapan Eyka pada perut Rudy, dan semakin naik ke dadanya mengusap-usap bahagian yang berbulu halus pada dadanya.
"Mccuupp.. mmccuupp.. mccuupp", Eyka meneruskan kucupan pada bibir Rudy. Rudy semakin tenggelam dalam nikmat belaian ganas tapi lembut Eyka. Rudy semakin menerima kemunculan Eyka dalam semula, akan tetapi.. bercinta semula? Tidak mungkin berlaku!
Keputusan telah dicapai Rudy. Rudy mahukan Eyka semula, akan tetapi hanya sekadar pelepas nafsunya. Apa pun, biar malam ini Rudy puas dan dipuaskan Eyka, kekasih lamanya. Rudy menarik kepala Eyka dan mencumbui bibir Eyka yang sebenarnya amat Rudy rindui. Rudy mula dirasuk nafsu gila dan takkan sesekali membiarkan dirinya tewas pada seorang wanita.
Rudy membangunkan dirinya dan menanggalkan baju yang sedang dipakai. Rudy menolak Eyka untuk berbaring di atas sofa merah itu. Eyka yang terkejut dengan perubahan menggila Rudy, semakin teruja apabila permainannya kini dimainkan oleh Rudy. Iya, saat yang ditunggu Eyka kini semakin hampir tiba.
Rudy menindih tubuh Eyka dan mula menjilat-jilat leher Eyka dengan rakus. Eyka kemudiannya diterbalikkan meniarap di atas sofa. Tudung Eyka ditanggalkan dan digunakan sebagai pengikat kedua-dua tangan Eyka dari belakang.
"Ahh, sayanggg.. ganasnya you main ikat-ikat..", desah Eyka.
"Shut up.. you yang nak sangat, kan? You ingat I nak lepaskan you lepas apa you buat petang tadi kat I??", bisik Rudy di telinga Eyka.
Rudy berdiri tegak dan menggosok bibirnya, kali ini Rudy pasti Eyka tidak boleh bergerak kemana-mana lagi. Rudy berjalan tanpa baju masuk ke bilik Eyka dan mengambil sehelai tudung hitam Eyka, lalu dibawa ke sofa. Rudy mengikat mata Eyka.
"Hey, kenapa ikat mata I?", tanya Eyka kekeliruan.
"Shut up!", jawab Rudy.
Rudy membuat isyarat di hadapan wajah Eyka, Eyka hanya menggeleng-geleng ke kiri dan kanan. Rudy pasti Eyka tidak lagi mampu melihat. Rudy menurunkan seluarnya, dan mengeluarkan batang pelir yang telah sekian lama ketegangan. Batang pelir itu disua ke bibir Eyka.
"Hisap sekarang!", arah Rudy.
Eyka membuka mulutnya lalu mengemam batang pelir Rudy yang tebal walaupun pendek.
"Ahhhh.. uhhhhhh.." Rudy perlahan-lahan menyorong tarik batang pelirnya ke dalam mulut Eyka dan membuat facefuck secara sensual. Lidah Eyka ligat berputar dan bermain di sekeliling batang pelir Rudy. Rudy melihat akan batang pelirnya yang sedang giat keluar masuk pada mulut Eyka yang sedang 'buta'.
"Glukkk.. glukkkk.. glukkkk", meleleh-leleh air liur Eyka yang semakin tidak cukup nafas apabila batang pelir Rudy menerjah-nerjah pada tekaknya.
Rudy menggenggam kemas rambut Eyka dari bahagian belakang, dan melajukan tempo deepthroat nya sehingga pipi Eyka mula menimbulkan warna kemerah-merahan akibat tidak cukup oksigen. Rudy menekan sedalam mungkin..
"Arrrghhhh.. haaaaaaaa haa..", tercungap-cungap Eyka mencari udara apabila Rudy menarik keluar batang pelirnya yang terlalu basah dengan air liur Eyka. Nafas Eyka sudah berterabur, ada panjang, ada pendek.
"You suka, kan? Huh? You nak, kan?", tanya Rudy dalam nada yang amat bernafsu.
"Hoouugghh yeaaahh.. I want more! I want more!", balas Eyka yang tak tertahan lagi keinginan nafsunya.
"Kita ingin mendesak kerajaan agar mempertimbangkan blablabla..", satu suara yang amat dikenali terdengar dari arah TV.
"Sayang, switch off the TV! I tak nak dengar suara tu.. I nak dengar suara you mengerang kesedapan membalun body I..", kata Eyka.
Mana tidaknya, kalau suara abang Halim si ahli politik penunggang agama sedang diwawancara di kaca TV pada waktu itu, sedang isterinya sedang ditiarapkan oleh seorang lelaki lain pada waktu dia berada di skrin TV.
Rudy tidak mempedulikan permintaan Eyka, lalu terus melutut di belakang Eyka. Rudy mengangkat Eyka di bahagian pinggang dan menonggengkannya lalu meleraikan kain batik yang dipakai Eyka. Eyka terasa berangin di bahagian punggungnya sehingga ke hujung jari kakinya. Eyka sedar bahawa hanya kebayanya saja yang belum ditanggalkan lagi oleh Rudy.
"I nak biar TV on.. you imagine hubby you tengah tengok apa kita buat sekarang.. hehe", kata Rudy.
"Oh my God, my wildest imagination!", balas Eyka.
Rudy menyembamkan mukanya ke arah pussy Eyka dan mula menjilat-jilat bibir pussy yang telah sekian lama tidak dilihatnya. Pussy Eyka mempunyai bibir yang agak tembam dan sedikit ternganga, tidak seperti pussy Aisyah yang rapat-serapatnya seperti tiada laluan masuk bagi batang pelir Rudy. Pussy Aliya juga hampir seperti Eyka, cuma lebih sempit bukaannya. Jasmin? Dah berbunga pun. Biasalah bagi perempuan yang aktif seks.
"Slurrpp.. slurrppp.. slurrpp..", Rudy semakin rakus menjilat seperti unta kekeringan di padang pasir.
"Ahhhhh! Sayanggg.. ahhhh huhhh huhhh.. jilat lagi.. owhhhh", raung Eyka kegersangan.
Rudy meneruskan jilatan demi jilatan. Sesekali disedut-sedut bibir pussy itu dan mengemam-ngemam biji kelentit Eyka.
"Ahhhh! I nak sampai sayanngg.. don't stop!", desah Eyka.
Rudy menghentikan perbuatan menjilat dan menghisap pussy Eyka. Dibiarkan Eyka menggigil dan menggeletar. Pussy Eyka terkemut-kemut memohon batang pelir Rudy menerokanya sejak sekian lama.
"Why... ahh.. you stt--topp?", tersangkut-sangkut nafas Eyka.
Rudy membuat bodoh saja. Dia hanya tersenyum membiarkan pussy Eyka terkemut-kemut dalam keadaan menonggeng itu.
"Padan muka kau Eyka, bangsat sungguh permainan kau petang tadi, kan? Sekarang masa aku pulak mainkan kau!", bisik hati Rudy.
Rudy menanggalkan seluar sepenuhnya dan terhunuslah batang pelir pendek tetapi gagah itu. Batangnya disua-sua ke arah pussy Eyka yang semakin perlahan kemutannya.
"Ahh, Rudy.. sayang, you kat mana?", tanya Eyka.
Rudy mendiamkan diri sambil menggesel-gesel kepala pelirnya pada bukaan bibir pussy Eyka.
"Rudy! Stop playing with me! Get inside me.. now!", nada Eyka semakin keras. Rudy sengaja memekakkan telinganya. Batang pelirnya terus saja digesel-gesel pada pintu pussy Eyka.
"Ahhh.. shitt fuckk! Ahh.. stop playingg.. please, inside meee.. ahh", rayu Eyka.
Rudy menggeleng-geleng kepala sambil menahan ketawanya melihat Eyka yang tidak lagi terkawal.
"Gersang sungguh ex aku ni, mesti abang Halim tak power atau level chokia sangat. Kenal sangat aku dengan kau, Eyka. Kau takkan sangap macam ni kalau laki kau power.. haha", bisik hati Rudy.
"Rudddd~ arrrghhhh akhhhh", terdongak kepala Eyka sambil ternganga bibirnya tatkala Rudy dengan selamba menolak masuk batang pelirnya tanpa amaran. Rudy membenamkan batang pelirnya sedalam-dalamnya untuk merasa kesedapan pussy Eyka.
"Wow.. boleh tahan ketat. Konek abang Halim jarang pakai ni.. hehe", bisik hati Rudy.
"Pappp! Pappp! Papppp! Pappp! Pappp!", Rudy mula menghentak sedalam-dalamnya sehingga kepala batang pelirnya mencecah ke lubang serviks Eyka. Ternyata Eyka yang bertubuh lebih kecil, laluan farajnya pasti lebih cetek. Rudy sendiri memang gian dengan pussy Eyka sewaktu bercinta dahulu. Entah berapa kali mereka melakukan seks sepanjang berpasangan. Dara Eyka juga milik Rudy.
"Arrkkhh.. arrrkkhh.. sayanggg~ ahhh.. sedap.. nyaaa.. your cock!", erang Eyka.
"Hurghh hurggghhh hurgghh!", begitu bersemangat sekali Rudy memompa pussy sempit Eyka. Peluh menitik-nitik di tubuh mereka setelah 'bertarung' selama 1 jam..
"Arghhh! I'm cumming!", desah Eyka.
Rudy melajukan lagi tempo henjutannya secara doggie di belakang Eyka. Kebaya Eyka tersingkap dan hanya menutupi payudaranya sahaja.
"I wanna cum!!!", kemutan Eyka semakin mencengkam batang pelir Rudy. Rudy tahu Eyka akan sampai bila-bila masa saja dari sekarang.
Rudy menarik keluar batang pelirnya sekali lagi dan membiarkan pussy itu mengemut-ngemut kesepian.
"Fuckk! Why you keluarkan?? ahhhhh", marah Eyka.
"Shut up!", jawab Rudy selamba.
"Hahaha! Padan muka kau, Eyka. Tadi untuk perbuatan kau petang tadi, yang ini sebab tinggalkan aku! Hahahahaha!", gelak besar hati Rudy apabila berjaya membantutkan klimaks Eyka..
Rudy segera meninggalkan pussy Eyka, dan berdiri di depan muka Eyka. Eyka yang sangat kecewa dengan perbuatan Rudy tidak tahu dan nampak dimana Rudy sekarang. Rudy perlahan-lahan melancapkan batang pelirnya di hadapan Eyka."Chuupp.. chuuupp.. chuppp", jari lima Rudy semakin laju memukul adik botaknya. Isi adiknya kini semakin sampai ke hujung hampir dimuntahkan..
"Tadi kau buat aku lancap sorang-sorang, sekarang biar aku ending lancap jugak tapi kat muka kau, Eyka! Hahahaha", kenakalan hati Rudy bersuara.
"Arghhh! Arghhh! Arrrrrrrrggghhh fucckkk yeahhhh yeahhh!", pancutan-pancutan padu dilepaskan dari empangan pelir Rudy. Sempat juga Rudy menarik kain tudung yang mengikat mata Eyka. Eyka yang baru sempat membuka matanya terkejut apabila mukanya dihujani cecair likat dan pekat dari hujung lubang kencing Rudy.
"Ahhhh.. ahhhhh.. hehehe ahhh", puas Rudy mengerjakan Eyka.
Eyka tampak kecewa dengan perbuatan Rudy. Mukanya yang diliputi air mani Rudy kelihatan sugul.
"Kenapa you tak puaskan I macam dulu? Kenapa you stop bila I nak cum?", tanya Eyka dalam nada kesedihan.
Rudy tidak menjawab. Rudy bangun dan mengelap batang pelirnya dengan kertas tisu. Rudy memakai semula pakaian dan seluarnya. Perlahan-lahan, Rudy menghampiri Eyka dan membuka ikatan tangannya.
"2 kali I buat. Satu sebab I bengang you buat apa yang you buat petang tadi, I tak puas. Kedua, sebab you tinggalkan I..", balas Rudy sambil matanya masih tertumpu kepada simpulan ikatan pada tangan Eyka.
"Janganlah buat macam tu lagi, I betul-betul rindu nak you setubuhi I. Abang Halim tak buat macam you, Abang Halim pentingkan sedap dia sorang..", kata Eyka dalam linangan air mata.
Rudy tiba-tiba berasa amat kasihan pada Eyka. Runtunan jiwanya terasa di kala mendengar luahan Eyka.
"Baiklah, I sedia puaskan you, tapi I'm not getting back with you.. you understand me?", kata Rudy.
"Ya, I just nak you puaskan I macam dulu je sayang, I janji I takkan minta relationship dengan you lagi.", balas Eyka.
"Hmm okay, now clean up yourself. I nak balik apartment I.. I'll see you later.", kata Rudy sambil meninggalkan apartment Eyka. Eyka menuruti langkah Rudy dan mengunci semula gril pintu dan mengunci pintu utama apartmentnya.
Eyka hanya menunduk memandang dirinya. Kepuasannya harus dicapai seorang diri malam ini.. sekali lagi. Hampir tiap-tiap malam dia memuaskan dirinya sendiri akibat diabai suami. Eyka melangkah perlahan-lahan ke dalam biliknya, berbaring di katil dan mula.. ehem..
YOU ARE READING
The Apartment
RomanceSebuah cerita yang sangat tak best. Sila jangan baca. AMARAN: Kisah ini mengandungi unsur-unsur dewasa. Pembaca mesti melebihi umur 18 tahun! 🔞. Kalau ada yang rasa diri tu suci bak kain putih, tak perlu nak baca atau report cerita aku ye, sedara...