Rudy tersedar daripada lena yang nyenyak tadi. Dia merasakan tidurnya tadi mula hilang nyenyak dan cuba memperbetulkan posisi tidurnya yang sedang mengiring ke kanan memeluk Aliya. Rudy membuka mata dan hanya rambut Aliya yang kelihatan di depannya. Dia sedang bertelanjang, begitu juga Aliya. Terasa bagai baru tadi benih-benihnya dipancutkan ke dalam dua lubang senggama wanita-wanita yang kehausan. Air mani yang meleleh pada kepala batangnya juga sudah mengering.
"Ahhhh! Ahhhhh! Fuckk meee! Cum deeep insideee me, you fuckerrr!", erangan Jasmin kedengaran dalam mindanya.
"Uhhh.. uhhhh sayannggg.. lepaskan kat dalam sayanggg.. ahh, we're on the pills!", suara erangan Aliya pula menyinggah di dalam minda Rudy.
Rudy menggosok-gosok matanya. Sedarnya sudah semakin jelas. Lantas Rudy menoleh ke belakangnya. Ahh, tiada kelibat Jasmin di situ. Rudy melepaskan dakapannya pada tubuh Aliya dan segera terlentang, lalu memandang siling. Begitu indah malam ini apabila dia dilayani dan melayani kehendak nafsu dua wanita biseksual tadi.
Rudy kemudiannya duduk dan mencapai Iphonenya di atas meja. Punat Home ditekan untuk melihat jam. Jam di Iphone nya menunjukkan waktu sekarang adalah pukul 4 pagi.
"Hmmm.. ergh, sakit pinggang aku. Gila betul tadi.. apa aku dah buat? First time aku kena threesome macam ni, ganas pulak tu aku.. aku bukan macam tu selalunya?", bisik hati Rudy.
Rudy bangun dan mengeliat membetulkan pinggangnya dan menuju ke arah tandas. Jalannya juga tidak tetap, kerana lututnya bergoyang dan terasa begitu longgar sekali. Rudy melepaskan air kencingnya di dalam mangkuk tandas sambil mendongak kelegaan.
Selesai dengan melepaskan hajat kecilnya, Rudy mencuci dan menyabun batangnya sehingga menanggalkan kesan-kesan kering air mani bercampur cecair pelincir Jasmin dan Aliya tadi. Baru terasa bersih batangnya kini. Rudy mengeringkan batangnya dengan tuala kecil yang tersidai di dalam tandas, lalu membuka pintu tandas dalam keadaan berbogel. Perlahan-lahan, Rudy berjalan ke arah Aliya.
"So, Aliya was right. Your short dick memang kuat..", kata Jasmin.
Terkejut Rudy! Lalu mencari-cari dari mana datang sumber suara itu. Rudy menoleh ke kiri dan kanan tapi Jasmin tidak langsung kelihatan. Rudy terus melutut di atas sofa dan menghendap ke belakang sofa. Jasmin sedang bersandar pada belakang sofa sambil kakinya terkangkang, manakala kedua-dua lengannya sedang memaut lutut kiri dan kanannya sendiri.
"Apa you buat kat belakang sofa ni?", bisik Rudy pada Jasmin.
"Nothing, I tak boleh tidur..", jawab Jasmin.
"You still feeling it, huh?", kata Rudy.
"Yeah.. inside my cunt..", balas Jasmin sambil menunduk.
Rudy mengusap kepala Jasmin dan mengajaknya duduk bersamanya manakala Aliya masih lena di atas cadar pada lantai. Jasmin segera bangun dan beralih ke tempat duduk di sebelah Rudy.
"Why duduk kat sebelah I?", tanya Rudy.
"Then? Nak duduk mana?", balas Jasmin.
"Sit on top of me..", jawab Rudy dengan lembut.
Jasmin tersenyum dan terus duduk di atas ribaan Rudy dan memeluk Rudy. Rudy juga membalas pelukan itu. Wajah Rudy melepek di lurah payudara Jasmin, manakala Jasmin memautkan dagunya pada atas kepala Rudy. Rudy sangat berpuas hati apabila si Jasmin yang liar ibarat singa, kini berjaya dilembutkan ibarat seekor kucing parsi yang tidak keluar rumah.
"I'm sorry for what I've said..", bisik Jasmin.
"Shhhh.. let the past be past..", balas Rudy.
Rudy terus mencium lurah payudara Jasmin tanpa banyak berkata. Nafsunya kini terangsang semula. Jasmin pula semakin kuat memeluk kepala Rudy dan desahan lembut keluar dari bibirnya. Mata Jasmin terpejam menikmati kenikmatan kucupan Rudy pada lurahnya dan perlahan-lahan naik ke lehernya. Tiada sedikit pun bahagian yang terlepas dari bibir Rudy.
Batang Rudy mula bangkit dari tidurnya. Begitu cepat sekali aliran darah masuk ke setiap pembuluh darah pada batang Rudy. Nafsu kini mula mengawal diri Rudy semula. Apabila batangnya cukup tegang, ia mencucuk-cucuk daerah larangan Jasmin.
"Ahhhh, Dy.. batang you.. ssssuuuussss... kerassss..", bisik Jasmin yang semakin kebasahan.
Jasmin tidak menunggu lalu mengalihkan tangannya ke belakang, dan membetulkan posisi batang Rudy pada pintu lubang mengawannya. Jasmin menekan punggungnya sendiri ke bawah..
"Ploopp!", kepala batang Rudy bagaikan ular yang sedang memasuki sarangnya.
"Aaaaakkkhhhhh!", Jasmin yang tidak kurang cantiknya daripada Aliya itu kini sedang sekali lagi disetubuhi oleh Rudy.
Jasmin perlahan-lahan menggelekkan punggungnya menguli-uli kekerasan batang Rudy yang sudah terbenam sehabisnya ke dalam liang senggama itu.
"Ploooppp! Plllooopppp! Ploopppp!", setiap henjutan daripada Jasmin menghasilkan bunyi becak akibat campuran air mazi dan air mani yang tadi sudah kering, tapi basah kembali. Rudy semakin galak menghisap puting kiri dan kanan Jasmin secara bergilir-gilir. Sesekali dia menggigit lembut puting-puting Jasmin dan menguyah lembut.
"Awwww.. shiiittt. Arghhhh! I'm cumming, Dy.. I'm cumming again!", erang Jasmin. Batang Rudy terasa seperti dipancutkan cecair dingin dari dalam lubang Jasmin, lalu dia menghentikan henjutan dan terpacul keluar batang Rudy. Rudy dapat merasakan Jasmin telah squirt sekali lagi kerana batang yang terkeluar itu disiram oleh air yang meleleh seperti shower.
"Arrrrrhhhhhhhh!", Jasmin mengetapkan gigi dan bibirnya tatkala mengalami orgasme yang maha itu. Matanya terbeliak dan terapat sendiri sambil tergeleng-geleng kepalanya.
"Wow! So wet! Hehe..", kedengaran suara seorang perempuan.
Nampaknya Aliya sudah bangun dan tersenyum kepada mereka berdua yang menoleh kearahnya apabila mereka terdengar suaranya.
"Aliya, you dah bangun?", tanya Jasmin yang masih tersengguk-sengguk tubuhnya akibat klimaks tadi.
"Dah lama.. I dengar apa you buat dengan Rudy. I even masturbate but both of you tengah sedap sampai tak perasan.. hehe", balas Aliya selamba.
Mereka bertiga terdiam sebentar. Aliya lalu berdiri dan terus melangkah ke arah mereka berdua.
"Now it's my turn, tepi sikit.", arah Aliya pada Jasmin.
Aliya terus menolak Rudy dan membaringkan Rudy di atas sofa. Batang Rudy yang masih terpacak terlalu basah akibat airnya sendiri dan disiram air dari pancutan Jasmin. Aliya menghalakan batang Rudy yang tegang ke arah lubang mengawannya, lalu duduk di atas Rudy.
"Herrkkk!", Rudy menahan kesenakan akibat pussy Aliya yang jauh lebih ketat daripada Jasmin tadi. Aliya menahan tangannya pada dada Rudy dan mula menghenjut atas.. bawah.. atas.. bawah.. atas dan bawah.
"Ssssssss.. sedapnya baby batang youuuuu.. arrrgghhh.. that's why I love your dick babyy..", kata Aliya.
Rambut Aliya yang terturun ke depan diselakkan oleh Rudy. Ahh! Terlalu seksi Aliya apabila hanya sebelah matanya sahaja yang kelihatan pada pandangan Rudy. Lebih seksi lagi apabila mata itu merenung tepat ke mata Rudy. Kedua-dua tangan Rudy memegang pipi Aliya dan membawa muka Aliya hampir kepada mukanya. Mereka bercumbuan penuh nafsu. Lidah dengan lidah dipertemukan, kulit dan kulit disatukan.
Jasmin yang berada dibelakang Aliya sedang menonggeng diatas Rudy itu mula menjilat-jilat punggung Aliya sambil jari-jemari tangan kirinya meramas-ramas kantung telur Rudy.Rudy masih gagah menyetubuhi Aliya walaupun telah berminit-minit berlalu. Bagi Rudy, Aliya mestilah dilayan sebaiknya kerana dia adalah wanita pertama yang disetubuhi Rudy di negeri ini. Rudy kemudiannya menahan punggung Aliya dari bawah untuk menghentikan henjutan Aliya. Apabila Aliya telah berhenti, maka bermulalah penguasaan Rudy pada tubuh Aliya. Rudy mengangkat-angkat punggungnya dan mula menghenjut pussy Aliya dengan perlahan-lahan. Kelajuan henjutan itu meningkat sedikit demi sedikit seiring dengan perubahan reaksi wajah Aliya yang semakin menghampiri klimaksnya.
"Pappp! Paaaapppp! Pappppp! Paaapppp! Papppp!", dari satu henjutan ke satu henjutan dihadiahkan Rudy pada pussy Aliya yang semakin kehilangan warasnya.
"Ahhh.. ahhhh.. nooo.. babyy, I nak cummm sayanggg.. arrghhh!", serentak itu, Rudy menghentikan henjutannya dan memeluk tubuh Aliya rapat kepadanya. Aliya menggigit bahu kanan Rudy dengan kuat di kala mencapai puncak nafsu yang tertingginya.
"Woooooo! Damnnn!", raung Rudy apabila batangnya terasa dialiri cecair klimaks Aliya.
Aliya perlahan-lahan melepaskan gigitannya dan beralih ke atas lantai semula lalu melutut. Jasmin mengikuti jejak Aliya.
"Damn girl, not bad for a kampung girl! Hehe..", kata Jasmin yang dibalas dengan senyuman lemah daripada Aliya.
Rudy segera duduk di atas sofa dan bersandar. Kedua-dua kakinya dikuak seluas yang boleh untuk memudahkan kedua-dua gadis itu berada di tengah. Jasmin dan Aliya kedua-duanya mula menjilat batang Rudy yang tersandar dan mendongak ke siling sambil memejam mata.
Jilatan daripada kedua-dua lidah itu dinikmati oleh Rudy. Jasmin mengusap-usap perut boroi Rudy, manakala Aliya meramas-ramas kantung telur Rudy.
"Cum for us, baby..", kata Aliya kepada Rudy.
"Yeahhh.. ahhh..", Rudy masih tidak percaya akan batangnya yang pendek itu berjaya melemahkan dua wanita dalam satu masa. Mereka menjilat dan mengucup-ngucup batang tegang Rudy itu di kiri dan kanan batang. Tersengguk-sengguk batang Rudy dibuatnya kerana kenikmatan yang tiada tara itu.
Aliya menyedari bahawa Rudy bukan semudah itu untuk dikalahkan, lalu dia memulakan hisapan pada kepala batang Rudy. Hisapannya dikuatkan menjelang kekerasan batang Rudy yang kian terasa.
"Glukkk.. Gluukkk.. Gluukkkk", maka terkeluarlah bunyi-bunyian mengghairahkan dari bibir Aliya apabila batang itu dihisap sedalam yang boleh, sesekali terkena tekak Aliya. Jasmin pula sedang sibuk menjilat dan menghisap kantung telur Rudy dengan penuh kenafsuan..
Rudy masih bertahan.. bertahan.. bertahan dan bertahan. Akan tetapi, nikmat yang ditanggungnya terlalu berat. Malangnya, beban itu bukan pada bahunya tapi pada batang kemaluannya.
Rudy semakin tidak keruan.. tangan-tangannya kini menggenggam rambut kedua-dua gadis itu. Rudy memilih untuk memancutkan air maninya ke dalam mulut Aliya. Rudy menekan kepala Aliya sehingga batangnya masuk ke dalam sepenuhnya lalu..
"Arrrrrgghhhh!! Arrrrrrggggghhhhh!! Arrrrrggghhhhhhhhh!!! FUCCCKKKKKK!!!", teriak Rudy dalam terpejam akibat kenikmatan yang terpancut dari hujung mulut batangnya. Rudy tidak sempat mengira berapa banyak das yang dipancutkan. Muka Aliya berubah merah kerana tidak cukup oksigen dan kerut di wajahnya jelas kelihatan menahan pancutan-pancutan padu yang melalui rongga mulutnya.
Apabila Rudy selesai melepaskan segala bebanannya, dia perlahan-lahan menarik muka Aliya dan mengeluarkan batangnya. Aliya kemualan dan itu kali pertama air mani seorang lelaki bersarang di dalam mulutnya, tanpa sebarang amaran! Aliya tidak marah, tetapi ia tetap merasa mual.
Muka Aliya tampak menahan mualnya lalu mengeluarkan semua air mani Rudy di atas perut Rudy.
"Arkhhhh.. uhukkk uhuukkk.. mmmmmm", terbatuk-batuk Aliya sambil cuba menghela nafas semula. Jasmin yang menonton itu tergelak kecil.
"Aliya, darling. It's not good to waste a good source of protein.. let me show you how..", kata Jasmin sambil mengusap-usap pipi Aliya.
Jasmin merapatkan mukanya pada perut Rudy dan mula menjilat sisa air mani Rudy yang bercampur air liur Aliya, dan mula menelan sedikit demi sedikit sehingga tiada langsung kelihatan sisa melekit pada perut Rudy.
Rudy mencium dahi Aliya, sedang Aliya meletakkan dagunya di atas peha kanan Rudy dan melihat perbuatan Jasmin itu.
Selesai saja Jasmin 'membersihkan' sisa-sisa air mani Rudy dengan lidahnya, Rudy terus mencengkam kedua-dua belah pipi Jasmin dengan tangan kirinya. Pandangan tajam dan tepat pada mata Jasmin diberikan.
"Now, you dear.. how about tonight? Siapa kata si singa tak boleh jadi kucing parsi? It takes skills, not size", kata Rudy.
"Meoowww..", balas Jasmin.
Mereka bertiga ketawa awal pagi itu. Rudy kemudian memeluk Aliya di sebelah kanan dan Jasmin di sebelah kirinya. Rudy amat berbangga kerana dapat menakluki seorang gadis yang pada mulanya memandang rendah kemampuannya, tapi tidak lagi.. hanya dalam satu malam sahaja..
YOU ARE READING
The Apartment
RomanceSebuah cerita yang sangat tak best. Sila jangan baca. AMARAN: Kisah ini mengandungi unsur-unsur dewasa. Pembaca mesti melebihi umur 18 tahun! 🔞. Kalau ada yang rasa diri tu suci bak kain putih, tak perlu nak baca atau report cerita aku ye, sedara...