Rezeki Si Dayus. (X)

35.4K 207 31
                                    

"Malam ni abang balik rumah Irah tau, sayang..", kata Halim kepada isteri pertamanya di telefon.

"Iyalah bang, kesian Irah tu abang jarang ada dengan dia.. pergilah rumah dia pulak", jawab Noraini, isteri pertama Halim.

"Iyalah, bukan apa, Irah tu dah berapa bulan abang kahwin dengan dia tanda pun tak nampak..", kata Halim lagi.

"Laa, sabarlah abang. Baru berapa bulan..", jawab Noraini.

"Abang nak tambahkan umat Nabi, supaya pahala abang cukup bawa awak berdua masuk syurga..", jelas Halim.

"Aih, abang ni.. pahala saja. Cuba la buat sesuatu tu ikhlas kerana Dia. Jangan berkira dengan Tuhan, bang..", tegur Noraini.

"Haih, awak ni ceramah saya pulak. Kat luar saya dok ceramah orang, kat belakang bini ceramah saya pulak..", ngomel Halim.

"Biasa la bang, abang kat luar tu ceramah politik, bukan ceramah agama punnn..", sindir Noraini.

"Iyalah, iyalah.. ok, abang dah nak sampai rumah Irah ni.. nanti abang balik sana pulak ya.. assalamualaikum..", ucap Halim.

"Jaga Irah baik-baik bang, waalaikumsalam..", jawab Noraini sebelum meletakkan telefon.

"Haih, bini dua ni macam ni lerrr.. hehe. Tahan jela telinga kena ceramah..", ngomel Halim seorang diri sambil memandu keretanya masuk ke perkarangan apartment.

Selesai meletakkan keretanya, Halim mengambil sejambak bunga yang diletakkan pada kerusi sebelah penumpang, yang ingin dihadiahkan pada isterinya, Thahirah. Halim mencium bunga tersebut dan mencampakkan kopiahnya ke tepi. Halim menyikat rambutnya sambil memandang cermin sisi belakang. Hilang sudah imej ustaznya, yang kelihatan cuma seorang lelaki tua acah-acah romeo yang sedang membuka pintu kereta lalu keluar. 

Halim berjalan menuju ke lobi lif sambil ditangannya membawa jambangan bunga, manakala pakaiannya begitu kemas sekali. 

"Malam ni abang nak beri nafkah batin kat Irah.. hehe", bisik hati Halim yang tak sabar-sabar ingin memadu asmara dengan isterinya, Thahirah.

Apabila lif sampai di tingkat 16, Halim segera berjalan menuju ke arah rumah yang dibelinya untuk Irah. 

"Eh, kenapa gril tak berkunci ni??", tanya diri Halim.

Perlahan-lahan tombol pintu apartment itu dipulas oleh Halim tapi sayangnya berkunci.

"Hmm.. pelik?", Halim berkata pada dirinya.

Halim tidak mahu mengetuk, kerana pada sangkaannya dia ingin membuat kejutan pada Thahirah. Halim tidak memberitahu Irah bahawa dia akan pulang untuk bermalam bersama Irah.

"Ah, sayanggg.. ganasnya you main ikat-ikat", desah Irah.

"Haaa? sayang? main ikat-ikat??", kata Halim yang terkejut apabila mendengar suara isterinya mendesah dari luar pintu rumah.

"Shut up! You yang nak sangat kan? You ingat I nak lepaskan you lepas apa yang you buat petang tadi kat I??", kedengaran suara seorang lelaki berada di dalam rumah bersama Irah.

"Macam suara Rudy je tu? Eh, apa yang Irah buat kat Rudy petang tadi?", kata Halim yang masih kekeliruan.

Sebagai seorang suami, sepatutnya Halim sudah mengetuk atau memecahkan pintu rumahnya apabila mendengar isterinya diancam oleh lelaki lain, tapi yang berlaku adalah sebaliknya. Halim cuma mendiamkan diri dan cuba mencuri dengar perbualan di antara Irah dan Rudy. Halim merapatkan lagi telinganya ke muka pintu. Pelbagai bunyi yang ditangkap telinga Halim pada ketika itu. 

"Hougghh yeahh! I want more! I want more!", raungan Irah semakin menjadi-jadi. 

"I nak biar TV on.. you imagine hubby you tengah tengok apa kita buat sekarang.. hehe", kata Rudy. 

"Oh my God, my wildest imagination!", balas Irah.

Halim tercengang sebentar apabila mendengar ayat yang ditutur dari mulut Rudy. Lebih mengejutkan lagi apabila Halim tidak menyangka bahawa Irah sendiri yang berfantasikan satu perlakuan seks antara dirinya dan lelaki lain, sambil disaksikan oleh Halim. Terkebil-kebil mata Halim seakan tidak percaya akan apa yang didengarinya sebentar tadi. Halim berasa cemburu, tetapi cemburunya bukan menerjah fikiran, tetapi menerjah nafsu!

Halim merasa amat pelik sekali apabila memandang ke bawah, batang pelirnya mengeras malah apabila cuba ditenangkan, pelir itu semakin garang menegang!

Semakin lama, semakin melekap telinga Halim pada muka pintu itu..

"Hai, Uncle Halim.. apa you buat tu?", tanya seorang gadis cina yang lalu di hadapan pintu rumah Halim. 

"Ehhh.. hai Jessie, tak ada apa maa.. saya tengah check ini pintu sulah rosak maa..", balas Halim kepada Jessie, si amoi tadi.

Jessie seorang perempuan muda, masih berumur 20 tahun, mempunyai wajah yang lebih kurang seiras aktres Hong Kong, Fan BingBing. Kulitnya yang sangat cerah dan berambut pendek separas bahu yang lurus.

"Hadui, itu pintu rosak aa, you bagitau sama management maa.. nanti dia orang betulkan.", jelas Jessie. 

"Yalah, Jessie. You apa macam baru balik ka? Tadi keluar pergi mana?", kata Halim.

"I baru balik dari makan sama kawan.. sudah penat mau tidur maa.. hehe", balas Jessie.

Halim hanya tersenyum saja pada Jessie. Entah apa yang dia terlepas dengar tadi suara di dalam rumahnya. 

"Haiyaa, Uncle Halim, apa pasal ituuu..", celah Jessie mematikan lamunan Halim.

"Apa dia??", tanya Halim.

"Ituuu..", kata Jessie sambil menunjukkan bonjolan di celah kangkang Halim dengan muncungnya.

"Errr.. ini aa? He he he.. tak ada apa maa.. biasa la dia malam-malam mau bangun jugaa..", jawab Halim kemiangan.

Jessie hanya tersenyum lalu membuka pintu apartmentnya yang berdepan dengan apartment Halim. Jessie berdiri di belakang pintu apartmentnya, lalu mengintai Halim dan tersenyum nakal. Jessie kemudiannya menutup pintu.

"Adui, kantoi pulak burung aku ni naik..", bisik hati Halim.

Halim serta-merta kembali ke pintu apartmentnya dan mencuri dengar lagi..

"Argghhh! I'm cumming!", desah Irah dengan agak kuat.

"I wanna cum!!", desah Irah lagi.

Tahulah akan Halim isterinya sedang bermain kayu tiga di belakangnya. Halim terdiam sebentar. Penumbuknya digenggam, giginya diketap. Begitulah mindanya merespon kepada perbuatan isterinya, Thahirah itu bersama Rudy. 

Akan tetapi, Halim masih tidak mahu masuk ke dalam apartmentnya. Perlahan-lahan genggamannya melerai, geraham giginya juga semakin melonggar. Halim terasa akan satu kelainan perasaan apabila menyedari isterinya sedang ditunggang lelaki lain. 

"Kenapa jealous aku hilang?", tanya hati Halim sendiri.

"Dayusnya aku seorang suami, mempunyai 'keinginan' melihat isteri aku yang cantik dikerjakan lelaki lain..", Halim terus bermonolog dalam hati. 

Semakin lama, semakin Halim hilang pedulinya. Fikiran nakalnya menerjah.

"Tak apa, Irah. Kau buatlah dengan si Rudy. Aku pun tak peduli. Bolehlah aku cari peluang untuk main perempuan lain.. hehehe", fikir Halim. 

Serta-merta Halim terbayangkan kemulusan peha Jessie tadi, alangkah indahnya jika Jessie menjemput Halim masuk ke apartmentnya sekarang, mahunya Jessie dikerjakan. Hanya di depan khalayak saja Halim melaung-laung "hidup melayu, hidup Islam", tetapi di belakang mereka Halim peduli apa. Halim juga berkeinginan tinggi pada amoi cina. 

"Kreekk!", pintu apartment Jessie dibuka oleh Jessie sendiri.

"Uncle, you punya 'bird' sudah turun ke?", tanya Jessie yang berselindung di balik pintu apartmentnya.

"Haa? Belum lagi maa, banyak degil ini bird tak mau turun. Sudah pujuk pun tak mau turun.. hehe", kata Halim sambil mengusap-usap pelirnya dari luar seluar.

"Hmm, apa kata kalau Jessie kasi tolong uncle turunkan?", kata Jessie yang membuatkan Halim terkejut besar!

"Hah?? Betul ke Jessie?", tanya Halim yang dalam keadaan terkejut.

"Come in, parents Jessie tak ada, uncle..", jemput Jessie.

Halim tidak menunggu lama. Si tua miang terus saja meninggalkan pintu apartmentnya tanpa mempedulikan apa yang sedang berlaku di dalamnya. Si suami dayus kini mencari 'kebahagiaan' daripada amoi cina di depan rumah. 

Sebaik saja Halim masuk, Jessie terus menutup dan mengunci pintu. Jessie kemudiannya menjemput Halim duduk di ruang tamunya.

"Kejap ya uncle, Jessie buatkan air untuk uncle..", kata Jessie sambil tersenyum.

"Ok Jessie..", balas Halim.

Air kopi dihidangkan pada Halim, lalu Jessie duduk di sebelah Halim yang dipanggil 'uncle'. 

"Uncle, Jessie mau tanya sama uncle..", kata Jessie. 

"Ya, Jessie?", jawab Halim.

"Uncle punya bird naik sebab tengok Jessie ke tadi?", tanya Jessie yang mula menampakkan riak wajah keghairahan. Matanya kuyu memandang Halim.

"Iya Jessie, uncle suka tengok peha Jessie putih melepak, gebu..", tipu Halim. Padahal sebenarnya dia terangsang mendengar desahan Irah dan Rudy di dalam apartmentnya tadi. Tak guna punya orang tua. "Tak sedar diri, tua kutuk", bak kata petikan dari filem-filem P. Ramlee.

"Kalau uncle mau, uncle boleh pegang maa..", kata Jessie sambil memegang tangan Halim si tua kutuk, dan memandunya ke arah peha kirinya. Matanya memandang tepat ke mata Halim membuatkan si tua kutuk itu membeliakkan matanya, dan beralih arah ke peha mulus Jessie.

Halim secara automatik mengusap-ngusap lembut peha Jessie.

"Mmmmmm..", desah Jessie.

Halim kemudiannya menarik muka Jessie dan terus melekapkan bibir Jessie pada bibirnya. Cumbuan demi cumbuan dilepaskan, walaupun Halim terasa kekok kerana pemikiran seks konservatifnya membuatkan dia tidak tahu sebenarnya apa yang mahu dilakukan. Harap isteri saja dua, tapi bodoh juga si tua kutuk dayus ni sebenarnya. 

Dilekapkan saja bibir itu. Cumbuannya pun tidaklah terlalu mengghairahkan Jessie. Halim bernasib baik kerana Jessie ingin merasai kenikmatan batang pelir melayu yang diceritakan kawan-kawan amoinya, lebih besar dan keras daripada pelir lelaki cina, kata mereka.

Jessie tidak mahu membuang masa, lalu melepaskan bibir Halim yang melekap dan berdiri di hadapan Halim. Halim hanya melihat dan menunggu tindakan selanjutnya dari Jessie. Jessie melutut di hadapan Halim seperti melutut di hadapan maharaja cina, dan memposisikan dirinya di celah kelangkang Halim. Butang seluar Halim dibuka dan Jessie melurutkan seluar Halim. 

Maka terpacaklah batang pelir yang sudah sekian lama menegang.

"Fuhh!", Halim melepaskan lelah apabila pelirnya kini bebas 'terbang' dari sangkar. 

Jessie tidak memandang muka Halim, matanya ditumpukan pada sebatang pelir yang sedang separuh keras. Jessie menggenggam batang pelir itu, dan menggoncang-goncangnya perlahan.

"Hehe, uncle.. uncle punya lancau lembik hujung maa..", ketawa Jessie apabila separuh batang pelir Halim melintuk-liuk apabila digoncangkan, tidak seperti pangkalnya yang masih kukuh.

"Jessie tak suka ke?", tanya Halim.

"Jessie tak cakap tak suka, Jessie rasa pelir uncle cute macam dancing-dancing.. hehe", gurau Jessie bernafsu.

Selama perkahwinan Halim dengan Irah, tidak sekali pun Irah mengatakan batang pelirnya 'cute'. Malam ini Halim mendapat pujian daripada seorang amoi. Halim merasa bangga. Halim melupakan Thahirah sepenuhnya, dia tidak peduli.

"Cuuupp..", Jessie mencium kepala pelir Halim.

"Ahhh.. Jessie.. kotorlah sayang.. jangan cium, itukan tempat kencing..", kata Halim.

"Uncle diamlah, Jessie mau..", Jessie tidak mempedulikan rayuan Halim, lalu terus mencium dan disertakan dengan jilatan pada batang pelir itu.

"Ahh, sedapnyaaa..", desah Halim.

"Kalau aku tahu sedap macam ni, dah lama aku suruh Irah buatkan. Kenapa aku selalu halang bila dia nak buat? Sekarang dia dah buat dengan orang lain.. ahh, pedulilah. Lepas ni suruh Jessie je buatkan..", cetus hati dan fikiran Halim.

Jessie mula memasukkan batang pelir itu ke dalam mulutnya. Perlahan-lahan sensasi yang dirasakan Halim berubah menjadi nafsu yang tak lagi terbendung. Halim mengangkat-angkat punggungnya seolah-olah dia sedang menjolok cipap Jessie dengan pelirnya itu.

Facefuck yang dilakukan Jessie terhadap pelir Halim semakin laju. Halim sudah berhenti dari menyondol, tetapi Jessie masih meneruskan sisa 'perjuangan'. Kepalanya ditarik dan ditolak oleh lehernya..

Kopi panas yang diletakkan di atas meja semakin sejuk..

"Arghhh! Arrrghh uncle tak tahan Jessie, uncle mau pancuttt", erang Halim. 

Air maninya kini terasa deras menuju dari kawasan pengumpulan dan semakin pantas menuju ke hujung penamatnya di lubang kencing. Terketar-ketar Halim cuba menahan asakan mulut Jessie yang terlalu sedap itu. 

Jessie mengeluarkan batang pelir Halim dari mulutnya dan mula mengocok-ngocok laju pelir berkarat itu. Mukanya dilekapkan pada batang pelir Halim.

"Pancut uncle, pancut sama muka Jessie!", rayu Jessie.

"Argghhhh! Tak tahan arghhh!", erang Halim sambil memancutkan air maninya sebanyak 3 das pekat, dan selainnya cuma meleleh mengenai pipi Jessie. 

Muka Jessie dipenuhi oleh air mani Halim dan dia terus menggesel-gesel mukanya pada pelir itu agar air mani yang membasahi wajahnya di ratakan.

"Emmmm.. Jessie mau biarkan jadi facial mask malam ni, uncle.. hehe.", kata Jessie.

Halim yang masih tersandar dan terdampar hanya mampu memejamkan mata dan tersenyum sambil mendongak kesedapan.

"Ahhh.. Jessie, nanti uncle mau lagi boleh?", tanya Halim.

"Hmmm.. kalau Jessie bagi, uncle mesti bagi lebih maa.. takkan ini macam saja?", tanya Jessie dengan nada menggoda.

"Iya, nanti uncle bagi sama Jessie sampai tak boleh jalan..", bukan main lagi si ahli politik tua kutuk memberi janji yang dia sendiri tak pasti boleh tunaikan, asalkan keinginan nafsu tuanya dipenuhi.

"Hehe.. ini malam uncle tidur sofa ea? Jessie masuk bilik dulu.. goodnight uncle.", kata Jessie sambil berdiri dan memasuki biliknya.

Halim terbaring di atas sofa, kepalanya merewang entah ke mana. Kenikmatan hisapan amoi lebih menggila dari lubang cipap dua isterinya. Ah! Sudah! Baru saja Jessie meninggalkannya, dia sudah mula ketagih akan Jessie.

"Takkan nak ganggu Jessie pula sekarang ini? Tak apalah, baik melancap je..", Halim mula mengocok-ngocok laju batang pelirnya yang baru saja dipuaskan oleh mulut amoi cina tadi. Orang tua bernafsu kuda, tapi tak mampu bertahan lama. "Apaa daa", bak kata P. Ramlee lagi.

Walau bagaimana pun, bagaikan pucuk dicita ulam mendatang bagi Halim. Satu rezeki Halim terbang, satu rezeki lain pula yang mendarat bagi Halim. Halim tersenyum sendiri tatkala tempo melancap batangnya bertukar perlahan. 

"Rezeki si dayus.. hehe. Nak buat macam mana? Bini dah kena kongkek dengan orang lain, kita kongkek la orang lain pulakk.. hehehehe", bisik hati Halim.







 

The ApartmentWhere stories live. Discover now