Masih Terselamat. (X)

79.9K 290 19
                                    


Samar-samar bilik Rudy ditembusi cahaya dari luar. Pandangan Aliya terlekap pada bonjolan kekar di celah pangkal peha Rudy. Rudy yang masih tergamam dengan kata-kata Aliya tadi hanya berdiam diri sambil menunggu erti sebenar kata-kata itu samada direalisasikan atau tidak.

Tiba-tiba Rudy bersuara,

"Betul ke apa you cakap tadi, baby?"

"Erm, apa I cakap?", kata Aliya yang dalam kebingungan. Dia sendiri tak sedar apa yang diperkatakannya baru sebentar tadi. Walaupun demikian, matanya masih tak lepas dari kawasan larangan Rudy. Bibirnya sedikit terbuka sedang matanya sedikit pun tak berkelip. Ia masih termangu di sebuah daerah yang tidak sepatutnya dia pandang.

"You cakap.. err, you nak tilam I basah malam ni?", Rudy sendiri kaget dan tidak pasti dengan 'keberanian' Aliya meluahkan kata-kata keramat itu. Aliya tidak membalas pertanyaan Rudy.

Minit demi minit berlalu. Jam menunjukkan waktu itu pada pukul 2 pagi. Tidak ada sebarang soalan mahupun jawapan. Yang ada cuma samar cahaya, keheningan malam dan dua orang insan yang masih termangu menunggu gerak pertama.

"Fuck it! Dia dah cakap, let me start..", bisik hati Rudy.

Rudy yang masih berbaring mula menggerakkan tangan kirinya ke arah bahu Aliya yang sedang melutut di sebelah kiri katilnya. Rudy mengusap bahu Aliya perlahan-lahan kerana ingin melihat respon daripada Aliya. Rudy sendiri dalam keadaan yang sangat insecure. Dia risau jika Aliya tiba-tiba menolak dan beredar, mau kempunan tahap dewa Rudy malam itu. Harapan palsu dicurahkan sekali lagi ke atas kepalanya yang sedang banjir.

Nampaknya Aliya hanya mendiamkan diri dan mula memejamkan matanya. Tangan Rudy bergerak dari bahu kanan Aliya mula menyusur ke leher Aliya. Aliya mula respon dan perlahan-lahan mendongakkan lehernya yang semakin terdedah kepada sentuhan-sentuhan hangat Rudy. Rudy menguncupkan tangannya dan hanya menggunakan jari telunjuknya untuk menuruti dari tulang selangka kanan Aliya dan naik melalui lehernya ke arah rahang kanan Aliya.

Aliya mula menggigil. Entah samada nafsunya mula dinyalakan atau dia benar-benar takut?

Gerakan jari telunjuk Rudy mula menyinggah di rahang kanan Aliya dan menyusurnya sehingga ke dagu Aliya. Aliya menundukkan sedikit wajahnya dan cuba menyampaikan bibirnya pada jari telunjuk Rudy. Rudy mengelakkan bibir itu dan mengubah haluan tangan kirinya ke belakang leher Aliya. Rudy menarik leher Aliya semakin hampir, hampir dan hampir ke muka Rudy. Aliya dan Rudy bertentangan mata dibantu samar cahaya dari luar itu. Rudy tidak menunggu lama lalu terus membuka bibirnya sendiri dan mengeraskan rahangnya. Rudy menggigit lembut dagu Aliya yang tidaklah berapa runcing. Tangan Aliya kini bagaikan terbangun dari lenanya. Ia mulai aktif dan menyambut pipi kanan Rudy.

Aliya menggosok-gosok lembut pipi Rudy dan bermain di sekitar pipi dan lehernya. Rudy kemudiannya melepaskan dagu Aliya dan menggigit pula di bahagian bawah bibir Aliya yang nipis. Perlahan-lahan Rudy menarik dan mengalihkan badannya ke arah dinding untuk memberi ruang di katil single itu. Aliya yang seolah-olah mengerti mula menaiki ke atas katil Rudy. Rudy sudah mengagak bahawa satu hari nanti, dia mahu meratah tubuh seorang wanita di universiti itu jadi dia telah sediakan sebuah katil yang diperbuat daripada kayu yang agak kukuh, cuma Rudy tidak percaya bahawa dia mampu dapat dalam sepantas seminggu dia di kawasan baru ini.

Aliya mula berbaring di sebelah Rudy. Gigitan tadi sudah mula bertukar cumbuan yang mengghairahkan. Aliya tampak kekok kerana ini pertama kali baginya bercumbuan dalam suasana yang meniup-niup api nafsunya. Rudy yang lebih berpengalaman cuba menyelesakan Aliya supaya api itu tidak dipadam. Rudy tahu arang mesti dicampakkan lagi agar api itu terus marak.

Aliya dan Rudy sedang bercumbuan dalam posisi yang bertentangan. Rudy melepaskan cumbuannya lalu memulakan bicara nafsu..

"I tahu you nak tengok ni, kan?", bisik Rudy kepada Aliya sambil membawa tangan kiri Aliya ke arah senjatanya.

"Ermm.. I tak tau..", jawab Aliya dalam getaran suaranya. Tangan Aliya seperti terkena renjatan elektrik apabila hujung jari-jarinya tersentuh batang Rudy yang sedang menegang. Sekejap dibiarkan, sekejap ditarik semula. 

"It's okay, you can see it if you want.. you boleh sentuh.", Rudy cuba membakar lagi nafsu Aliya.

"Err.. ermmm.. ermm..", itu saja yang mampu Aliya keluarkan dari mulutnya.

Fikiran Aliya masih terbagi dua. Ia berada di dalam situasi antara takut dan mahu.

"Aliya, pegang jelah! Kau ni bodoh ke apa? Ni peluang kau nak rasa batang lelaki. Dah sampai ke atas katil macam ni, kau nak teragak-agak apa bodoh?!", marah nafsu jahat Aliya yang tampak mula memenangi perang psikologinya.

Aliya memejamkan matanya dan menghela nafas panjang untuk menenangkan fikirannya. Aliya memberanikan diri dan tangannya serta-merta dilekapkan diatas batang Rudy dari luar boxernya.

Tangan kaku itu cuma melekap tanpa sebarang gerak. Mata Rudy semakin kuyu dihembus nafsu, nafasnya pula makin terasa gugup. Batang Rudy berdenyut dan tersengguk-sengguk tapi terhalang oleh tangan Aliya yang melekap kaku. Rudy mengusap rambut di dahi Aliya dan mula mencumbui Aliya kembali. Cumbuan demi cumbuan ditubikan pada bibir comel Aliya dan Rudy mula menjilat di pipi kanan Aliya..

"Sssss.. ahhhh", keluhan pertama Aliya dikeluarkan. Itu keluhan pertama Aliya dalam dakapan seorang lelaki. Rudy yang tahu Aliya sedang dilambung gelombang nafsu mula terkapai-kapai kelemasan. Rudy tahu peluangnya kini tiba, dan dia tidak membuang masa lalu menanggalkan boxernya. Aliya sudah tidak peduli akan tangannya yang tidak lagi dilapik dengan boxer. Dia meneruskan lekapan dan kini mula menggenggam batang Rudy yang berukuran 4 1/2 inci itu ditahap ketegangan maksimum. 

Rudy menggenggam lembut pergelangan tangan kiri Aliya dan mula menarik nolak tangan itu, seirama dengan kocokan lembut pada batangnya yang kekerasan. Aliya yang sedang leka dengan permainan jilatan Rudy yang kini berada di leher kanannya berada di awang-awangan. Aliya tidak pernah rasa sensasi sesedap itu selama hayatnya. 

"Emm.. Rudy.. ssss.. lick my neck moree syg.. oohhh", desah Aliya.

"Sllurrrrr.. slluurrrrr.... slurrrrrrr", lidah Rudy giat menjalankan kegiatan menjilat di leher Aliya. Kata-kata desahan itu bagaikan menggamatkan lagi keinginan Rudy.

Aliya merasakan tangannya begitu kesat sewaktu mengocok batang Rudy. Aliya melepaskan batang itu dan meludah di tapak tangannya lalu mengocok semula batang kekar Rudy yang sudah lama tidak dipuaskan oleh mana-mana wanita. 

"Ahhhh.. shit..", Rudy melepaskan keluan dengan desahan nikmat. Kelicinan kocokan itu semakin terasa. Berdenyut-denyut batang Rudy menahan kenikmatan yang tiada tara itu.  
Aliya mula pandai sedikit demi sedikit dalam bidang kocok-mengocok batang. Semakin lama tangannya semakin laju. Bukan apa, Aliya terangsang melihat wajah Rudy yang berkerut menahan nafsu dan ia semakin jelas apabila kocokannya semakin laju. Penangan tangan seorang wanita langsung tak mampu dibandingkan dengan tangan sendiri seperti yang Rudy lakukan di dalam bilik air tempoh hari. 

"Ahhhh.. Aliya.. oohh shit fuckkkkk!", Rudy semakin tidak keruan. Leher dan wajah Aliya sudah dilepaskan dari tadi. Tangannya juga tidak mampu menyentuh-nyentuh. Apa yang ada cuma tubuhnya yang mula mengejang. Terasa segala urat di bahagian pehanya begitu tegang sekali bagaikan satu senaman stretching yang telah terlebih had. Aliya menambah lagi air liur di tapak tangannya dan mula mengocok dengan semakin laju. Aliya tersenyum sinis kepuasan melihat Rudy yang mula tergeleng-geleng. 

"Ahhh.. noo.. noooo.. fuckkk ahhh noooo..", erangan Rudy semakin menjadi-jadi. Telurnya menghasilkan benih-benih yang tersimpan sejak beberapa hari tapi dibayangi keenakan tangan wanita yang sudah berbulan-bulan tidak dirasai. Aliya pula semakin seronok melihat situasi mula berpihak padanya, oleh itu kocokannya dihentikan dan menggenggam batang Rudy seerat-eratnya. Rudy tidak langsung merasakan kesakitan malah batangnya yang digenggam kini ibarat sebuah empangan yang bakal terlebih isipadu dan tidak mampu bertahan lagi. Sekiranya 'empangan'nya tidak melepaskan air, maka boleh merekah dan runtuh kenikmatannya.

"Argghhhh! Baby.. arghhhhh! shitttt!", Rudy mengerang kesedapan dikala benih-benihnya mula terbit di pangkal batang dan dihujung lubang kencingnya. Pancutan demi pancutan padu mula dilepaskan. 7 das pancutan benih pekat memancut bersepah-sepah. Ada yang di atas dada Rudy, di atas tilam dan ada juga yang terkena pada seluar Aliya. Aliya melekapkan ibu jari dan jari telunjuknya di pangkal batang Rudy dan perlahan-lahan mengurutnya ke hujung kepala batang. Masih terdapat sisa-sisa benih yang meleleh keluar dari lubang kencing Rudy.

Rudy memeluk Aliya malam itu dan mula tidur semula. Aliya hanya memandang wajah Rudy yang keletihan dan tersenyum. Aliya merapatkan tubuhnya dan meletakkan pipinya pada bahu Rudy. Mereka berdakap seperti pasangan yang baru bernikah siang tadi, kini mengalami 'malam pertama' mereka berdua. Aliya menguntumkan sebuah kucupan pada pipi kiri Rudy. 

"Hmm.. begini rupanya batang lelaki macam Nadia dengan Diana cerita tu", bisik hati Aliya. Aliya terus tersenyum dan cuba melelapkan mata di sisi Rudy. Aliya bagai baru terbangun daripada mimpi yang melayang. Tiba-tiba, jari-jemari Aliya digosok pada tapak tangannya.

"Err, apa aku buat tadi?", tanya Aliya pada dirinya sendiri. Aliya terkejut apabila melihat tangan kirinya penuh dengan lekitan air mani seorang lelaki. Dalam masa yang sama, Aliya teruja kerana dia rasa dia mampu memuaskan seorang lelaki dalam pengalaman pertamanya. Tilam Rudy benar-benar basah malam itu kerana mereka berdua.

Walau bagaimanapun, daranya masih 'terselamat' malam itu.. 



The ApartmentWhere stories live. Discover now