Panjang Ceritanya. (X)

30.8K 221 14
                                    

"Ahhh.. ahhh.. sssss.. ahh.. Rudy.. awwhhh", desah Eyka sambil jari-jemarinya ligat menggentel biji kelentitnya sambil terkangkang di atas katil miliknya dan suami, Abang Halim. Jari hantu tangan kirinya diputar perlahan.. semakin lama semakin rancak temponya. Biji sensitif itu menyerap masuk segala sentuhan jari runcing Eyka.

Desahan-desahan halus itu bertukar kepada erangan-erangan nafsu Eyka yang tergendala akibat ditinggalkan suami yang sibuk dengan ceramah politik di negeri lain. Kegersangan Eyka tidak mampu ditahan lagi, maka hanya jari hantu itu menjadi pemuas nafsunya. 

"Arghh! Rudy, fuck me honeyy! Faster! Harder! Ahhhh.. fuccccckkkkk I'm cumminggggg!!!"

Erangan erotika Eyka menjadi-jadi tatkala cipap lembapnya berubah menjadi basah dengan lelehan air nafsu yang tiada terbendung. Baru 2 hari lepas, Abang Halim memberikan bekalan seks secukupnya pada Eyka, tetapi Eyka tidak lagi puas. Ini kerana Abang Halim kembali ke performance asalnya tanpa bantuan ginseng yang hanya mampu digunakan apabila melayari keindahan bersama Jessie. 

Eyka begitu bosan sekali berhubungan seks dengan suaminya sendiri. Hambar, keras separuh walaupun lebih panjang pelirnya daripada Rudy. Eyka akui, walaupun pelir Rudy tidaklah panjang, tapi ketebalan dan kekerasan pelir itu jauh lebih memuaskan daripada pelir suaminya sendiri.

Eyka baru sahaja mencuci cipapnya di tandas dan terus keluar untuk menyarungkan jubah muslimahnya. Eyka sebenarnya tidak berapa gemar memakai jubah, tapi diatas desakan Abang Halim, maka Eyka menurut perintah walaupun hanya berada di rumah sendiri. Eyka segera keluar daripada bilik tidurnya dan berjalan menuju ke arah ruang tamu. Punggungnya dilabuhkan pada sofa merahnya. 

"Fuuu~ bosan la duduk rumah, nak buat apa hari ni ya?", decit mulut Eyka. Eyka tiba-tiba mendapat satu idea..

"Hurm, kan best kalau aku pergi apartment Rudy. Mana tau dapat la aku henjut batang konek dia tu.. hehehe! Kau tunggu la Rudy, hari tu kau seksa aku, kan? Hmmm..", niat jahat Eyka mula merasuk mindanya. Matilah Rudy kali ini, ada saja idea gila si Eyka yang ingin 'membalas dendam' kerana ditinggalkan terkapai-kapai tanpa kepuasan tempoh hari.

Eyka berdiri sambil membetulkan pakaiannya, lalu menyarung sehelai tudung satin berwarna ungu. Eyka membelek-belek wajahnya di hadapan cermin untuk memastikan godaannya menjadi pada Rudy yang begitu keras layanannya pada Eyka. 

"Patutlah Rudy panggil aku Eyka, memang muka aku ada iras-iras Eyka Farhana. Hehe.. nama Thahirah, tapi panggil Eyka. Apa-apa jelah, Rudy.. yang pasti, kau memang akan terima nasib kau kejap lagi. Ha ha ha..", Eyka terus dengan bebelannya seorang diri.

Langkah Eyka diatur keluar dari pintu rumahnya. Eyka menutup pintu dan menguncikan gril pintu rumahnya, tiba-tiba..

"Eh, hai sis Irah.. wah, so beautiful today, mau pergi mana lor?", sapa seorang gadis cina yang baru membuka pintu rumahnya untuk keluar juga.

"Eh.. hey, hai Jessie. No la, I just nak keluar kejap. Boring duduk rumah. I mau amik angin sikit maa.. wah, you banyak hot today, jumpa boyfriend yeaaa? Hehe..", balas Eyka sambil bertanya.

Hidup berjiran mestilah kena tegur-menegur, kan? Lagi-lagi bila kau tak tahu jiran kau ada skandal dengan suami kau sendiri. Hahaha. Sorry, author 'ter'feeling story sendiri pulak. Okay, sambung..

"Hehe. Ya lor.. boyfriend ajak I date. Makan-makan maa..", jawab Jessie.

"Horr.. okay lor, makan-makan.. jangan 'makan-makan' aaa.. hehe", kata Eyka sambil bergurau.

"Aiyaa.. no laa, I sudah kenyang 'makan', hehe..", balas Jessie dalam nada bergurau yang amat sinis. Kalaulah Eyka tahu.. 

"Okay la sis, Jessie mau pergi dulu ya.. have a good day! Byee!", lambai Jessie sambil berjalan dengan pantas untuk mengejar lif.

"Haiya, amoi aa.. banyak nakal punya budak.. hehe. Apa beza dengan aku? Hehe..", bisik hati Eyka.

Langkah Eyka mula diatur perlahan-lahan berjalan menuju ke apartment Rudy yang masih berkunci gril. Setiap langkahnya diiringi lenggokan punggungnya yang agak mantap bagi seorang isteri orang. 

"Adui kuncilah pulak!", getus hati Eyka. 

"Tongg.. tongg.. tong..", Eyka memegang mangga gril apartment Rudy, dan mengetuk-ngetuk perlahan. 

Eyka memandang ke arah bawah pintu, dan melihat ada bayang-bayang orang yang semakin menghampiri pintu. 

"Siaplah kau Rudy.. hehe!", sinis sekali senyuman yang terukir dari bibir Eyka.

"Iya, cari siapa?", tanya Danny sebaik saja membuka pintu.

"Eh, awak siapa?", tanya Eyka dalam keadaan terkejut.

"Saya Danny, saya tinggal kat sini. Awak cari siapa?", tanya Danny lagi sekali.

"Oh, bukan ke apartment ni apartment Rudy?", tanya Eyka kembali.

"Oh, cari abang Rudy ke? Iya, kak. Dia tinggal kat sini juga. Saya housemate dia..", jawab Danny dengan mesra.

"Hmm, sejak bila pulak la Rudy ada housemate ni? Dah la macam budak nerd je. Muka innocent..", tanya hati Eyka.

"Hmmm.. okay. Rudy ada?",
tanya Eyka kembali.

"Abang Rudy tak ada. Dia keluar dengan girlfriend dia dari semalam lagi. Dia cakap dia balik malam ni.",
jawab Danny lurus.

"Girlfriend? Sial kau Rudy! Rupanya dalam diam kau ada girlfriend baru! Ini mesti tak lain tak bukan si Aliya tu!", marah Eyka dalam hati.

"Oh, girlfriend dia? Macam mana rupa girlfriend dia tu?", Eyka berpura-pura musykil.

"Err, boleh saya tahu kenapa akak tanya macam tu?", jawab Danny ragu-ragu.

"Oh, tak la. Saya ni kakak Rudy. Panggil saja kak Eyka..", Eyka mula membohongi Danny yang lurus bendul.

"Ohh.. kakak abang Rudy rupanya. Girlfriend dia cantik, cerah, muka macam Elvina Mohamad..", jawab Danny.

"Putih, cantik, macam Elvina Mohamad? Jangan-jangan lecturer yang selalu datang tu tak? Aisyah la tu. Oh, Aisyah girlfriend kau, ya Rudy..", hati Eyka lebih tak senang apabila mengetahui kekasih Rudy yang lebih cantik daripada dirinya. Maka, dia tahu harapannya untuk menakluki Rudy kembali lebih tipis. Eyka tahu akan Aisyah pun adalah dari hasil mengintipnya terhadap gadis-gadis yang keluar masuk apartment Rudy sebelum ini.

"Akak? Oh kak Eyka..", sapa Danny.

"Ehh.. ya ya..", jawab Eyka sambil menggeleng-geleng kepalanya baru tersedar dari lamunan.

"Akak okay?", tanya Danny.

"Erm, akak rasa pening sikit. Mungkin sebab travel jauh kot dari KL. Boleh akak masuk kejap?", Eyka berpura-pura dengan memicit-micit dahinya.

"Masuklah kak, nanti saya bukakan gril kejap..", jawab Danny sambil membuka pintu grilnya. 

Eyka melangkah masuk ke apartment Rudy dengan perlahan sambil terus berlakon pening. Danny cuba membantu dengan memapah Eyka ke ruang tamu. Danny hanya menolak pintu dengan menggunakan kakinya. Danny yang lurus itu benar-benar menyangka bahawa Eyka sedang sakit, padahal dia tak sedar yang Eyka mempunyai rancangan lain.

"Ahhhh!", Eyka berpura-pura mahu pitam dan terus merebahkan tubuhnya ke arah Danny. Danny yang terkejut terus menyambut Eyka.

"Akak! Akak teruk ni, duduk dulu. Sandar, nanti Danny bawakan air..", kata Danny.

Danny meletakkan Eyka dengan perlahan di atas sofa, lalu berlari menuju ke pantry dan mengambil segelas air, lalu dibawa semula kepada Eyka.

"Nah kak, minum air ni..", Danny cuba menyuapkan gelas itu pada bibir Eyka.

Eyka meminum sedikit air itu, lalu Danny meletakkan gelas itu di atas meja. 

"Tak best la air tu..", tiba-tiba Eyka bersuara seperti sediakala.

"Eh, akak dah ok?", tanya Danny yang terkejut dengan perubahan Eyka.

"Hehe.. akak nak rasa air lain pulak..", jawab Eyka sambil tersenyum nakal.

"Err.. akak nak air jus ke?", Danny betul-betul tak faham dengan kiasan Eyka.

"Ha'ah! Akak nak air jus. Jus Danny! Hahaha!", balas Eyka sambil menarik Danny terus terduduk di atas sofa. Eyka terus memanjat ke atas peha Danny dan memeluk leher Danny.

"Eh! Akak! Akak nak buat apa ni??", Danny tiba-tiba gugup dan jantungnya berdebar laju.

"Rudy akak tak dapat, Danny pun boleh.. hehe", Eyka tersenyum nakal. Eyka membenamkan wajahnya ke arah leher Danny.

"Ahh, akak geli kak.. janganlah! Tak baik macam ni.. urghh! Nanti abang Rudy tahu, matilah Danny! Erghh kak, jangan..", raung Danny apabila lehernya dijilat-jilat.

"Diamlah kau! Rudy tu ex-boyfriend akak, bukan adik akak pun! Diam dan nikmati rasa ni.. slurrpp slurrppp slurrppp", paksa Eyka sambil terus menjilat-jilat leher Danny. Tangan kirinya diseluk masuk ke dalam singlet Danny dan menggentel-gentel puting Danny.

Nafsu Eyka yang tak lagi terbendung memerlukan seorang lelaki menjadi mangsanya. Eyka tak lagi peduli akan siapa dan apa, asalkan nafsunya dilunaskan, maka Eyka rempuh semuanya.

"Slurrpp.. slurrpp mccuuppp.. uhhh..", Eyka terus menjilat.

Danny tidak lagi meronta-ronta sebaliknya seperti menyerah saja tubuhnya untuk digomoli nafsu Eyka yang buas. Kini nafsu Danny pun terbangkit jua setelah dibakar, dan terus dibakar oleh Eyka. Menggigil-gigil tubuh si teruna yang tidak pernah mengenal erti seks itu menahan setiap asakan daripada Eyka yang cukup berpengalaman bersama Rudy dan Abang Halim.

Eyka kemudiannya turun ke bawah lantai dan melutut di celah kangkang Danny. Singlet Danny disingkap dan Eyka mula menjilat-jilat perut Danny. 

"Ahh, akak.. hahaha. Geli la akak!", ketawa Danny apabila terasa kegelian di bahagian perutnya yang kempis. Tubuhnya masih bergetar, sedang pelirnya mula mengeras di bawah celananya. Eyka terus menjilat, menjilat dan sekali-sekala mengucup dada Danny. Tangannya begitu aktif sekali meraba-raba peha kiri Danny yang terdedah.

Danny yang hanya berseluar pendek itu tidak menyangka sensasi seks itu terlalu hebat walaupun pada mulanya dia agak ketakutan kerana tiada langsung pengalaman. Eyka memulakan aksi serangan yang bakal membuat Danny menyerah diri kepadanya..

"Mccuupp.. ccuupp.. ccuuppp", berdecap-decup kucupan yang diberi kepada batang pelir Danny yang sudah tegang dibalik seluar pendek itu. Pelir Danny yang tegang tapi terlentok pada pehanya terus dicumbui oleh bibir Eyka yang menggiurkan. 

"Ahhh! Kak Eyka.. uhhh uhhh.. tak tahan kak..", Danny merasa terlalu keras batang pelir terunanya tatkala itu. Mahu saja terpancut air maninya, tapi Eyka lebih bijak menahannya dengan menggenggam pangkal pelir itu dari luar seluar.

Eyka tidak mahu menunggu lama, maka seluar Danny dilorotkan dan tersembullah batang pelir keras itu keluar dari sarangnya.

"Wow, panjang.. tapi tak tebal macam Rudy, tapi lagi baik daripada si longlai tu..", kata hati Eyka yang merujuk kepada pelir suaminya.

Batang pelir Danny didirikan lalu Eyka membenamkan wajahnya pada telur Danny..

"Ahhh.. sedapnya, Danny tak pernah.. uhhh.. uhh.. tak pernah rasa macam nii..", tersekat-sekat nafas Danny.

"Mcuupp.. mccuupp..", Eyka mencium dan memasukkan telur Danny ke dalam mulutnya, lalu disedut-sedut buah pelir itu secara bergilir-gilir. 

"Popp!", bibir Eyka secara lajunya berpisah dengan telur Danny yang terhayun-hayun. 

"Danny, are you a virgin?", tanya Eyka sambil mengocok-ngocok lembut batang pelir Danny.

"Ya, kak. Huhh.. Danny.. uhh tak pernah buat macam ni..", jawab Danny dalam tercungap-cungap.

"Kalau macam tu, biar akak keluarkan jus Danny..", kata Eyka.

Eyka tahu, belum masanya lagi untuk batang pelir 6 1/2 inci Danny meneroka cipapnya, kerana si teruna mesti dipancutkan dahulu. Jika tidak, pelir itu pasti akan terpancut dalam 5 henjutan. Pastinya wanita berpengalaman seperti Eyka tidak akan puas tanpa pelir yang begitu gagah.

Eyka mula menjilat telur Danny, dan naik ke pangkal batang pelir. Lidahnya bermain-main di sekitar kawasan dimana telur dan batang pelir itu bercantum.

"Slurrpp.. slurrpp.. slurrpp..", jilatan diteruskan sambil tangan kanan Eyka menggomol kepala takuk pelir itu seperti menguli-uli tepung untuk membuat kuih. Semakin basah tangan Eyka dengan air mazi Danny yang meleleh-leleh deras keluar daripada lubang kencingnya. 

"Uhhh.. jilat lagiii.. uhhhh oohhhhh!", Danny semakin tenggelam dalam nikmat seks oral pertamanya. Suaranya dierang agak kuat daripada tadi. Pelirnya terlalu sensitif dan kenikmatan itu menjalar begitu pantas dari nerve system di kepala pelirnya, terus ke otak bagaikan ada highway tanpa tol di sepanjang jalan. Sensasi blowjob yang diberikan Eyka mampu menggoyangkan lelaki berpengalaman seperti Rudy, inikan pula si teruna Danny.

Eyka menjilat dari pangkal pelir, terus naik menyusuri batang pelirnya hinggakan lidahnya bertemu dengan lubang kencing Danny. Lidah Eyka menjilat-jilat setiap aliran air mazi yang keluar. Lidah yang sama juga diputar-putar disekeliling kepala takuk pelir itu dari sisi depan, belakang, kiri dan kanan. Begitu seksi sekali pemandangan yang dilihat oleh Danny apabila seorang wanita bertudung sedang mengerjakan batang pelirnya dengan begitu rakus sekali. 

Bibir Eyka dirapatkan pada kepala takuk itu dan kemudiannya mengemam-ngemam. 

"Ahhh! Kak.. Danny tak tahaann! Arghhh!!", tanpa sebarang amaran, air mani Danny terpancut-pancut pekat pada bibir dan muka Eyka. Tubuh Danny mengesot-ngesot pada sofa di ruang tamu itu. Sekejap ke kiri, sekejap ke kanan.. merasakan kenikmatan pertama yang tidak akan dilupai sampai bila-bila.

"Uhhhh! Hurghhh!! Cum baby.. cum as much as you want!", Eyka memejamkan mata tatkala mukanya terus hujani air mani pertama si teruna. Eyka seronok melihat si teruna menggelepar kenikmatan mendapatkan klimaks pertamanya walaupun hanya dengan menggunakan mulutnya sahaja.

Eyka tersenyum sinis dan nakal melihat wajah Danny yang kini keletihan tersandar pada sofa. 

"Kreekk..", pintu terbuka tiba-tiba.

"DANNY!!", teriak Aliya yang baru sampai.

"Kak Irah??!!!", sambut Jasmin yang mengikuti Aliya ke apartment Rudy.

"What the hell were you thinking, Danny??!", marah Aliya.

"Err.. err...", itu saja yang mampu diucapkan Danny. Danny benar-benar terlupa yang dia mengajak Aliya dan Jasmin untuk lepak di apartment Rudy itu sebelum kedatangan Eyka. Malah dia terlupa untuk mengunci pintu apartmentnya!

"Kak Irah, apa Kak Irah buat ni? Macam mana boleh akak boleh ada kat sini??", Jasmin benar-benar terkejut dengan kelakuan sepupunya itu. 

"Hmm.. panjang ceritanya.. huh", jawab Eyka dengan selamba tanpa sedikit rasa bersalah sambil membersihkan muka dan tudungnya dari kesan sisa air mani Danny dengan menggunakan tisu di atas meja.



The ApartmentWhere stories live. Discover now