Gurauan Kasar.

68.2K 313 17
                                    




"Dummm!", pintu apartment Rudy ditutup setelah mereka berdua masuk ke dalam.

"Welcome to my apartment, dear. Duduklah, buat macam rumah sendiri", kata Rudy.

"Thank you..", balas Aliya yang masih menoleh kiri kanan atas bawah memandang setiap inci apartment yang didiami Rudy sementara dia belajar di negeri itu.

"You nak minum apa-apa tak? kalau nak, ada air jus dalam fridge tu, make yourself at home okay?", Rudy menjelaskan sambil tersenyum.

Rudy kemudian meninggalkan Aliya di ruang tamu apartmentnya, dan masuk ke dalam bilik. Rudy membuka baju dan seluar lalu berdiri di hadapan cermin. Rudy pusing ke sisi dan melihat tubuhnya.

"Hmm, bolehlah. Boroi jugak aku ni.. barang pun biasa-biasa je. Ah, boleh mam*** la. Tak penting pun. Hehe.", bisik hati Rudy. Rudy kemudiannya menyarungkan singlet dan boxer Pierre Cardin yang dibeli bersama dengan Kate dahulu.

"Klakk!", pintu bilik Rudy dibuka. Rudy berjalan keluar dari bilik dan menghala kepada Aliya yang masih duduk di ruang tamu sambil jarinya rancak scroll skrin smartphone nya. Aliya mendongak dan senyum kepada Rudy. Rudy juga begitu.

"You buat apa tu?", Rudy memulakan bicara.
"Nothing, I cuma baca whatsapp group dengan switch off location je.", jawab Aliya.
"Switch off location?", tanya Rudy yang kehairanan.
"Of course la, mana la tau orang boleh detect I kat sini dengan you.", jawab Aliya lagi.
"Haha, ok. Pandai juga you ni..", puji Rudy.

Rudy kemudiannya bingkas bangun dan duduk bersebelahan Aliya. Aliya cuba mengelak dengan mengalihkan dirinya dari sebelah Rudy. Mereka berdua diam menyimpan kata-kata. Rudy bersandar dan menoleh kepada Aliya. Aliya hanya menunduk ke lantai. Rudy melihat Aliya yang nampak nervous.

"Hmm, nervous dia ni. Maybe aku tak patut buat apa-apa pada dia. Tak sampai hati la pulak. Tak best kang dia tak nak. Tak pasal-pasal aku kira rogol pulak.", getus hati Rudy.

"Aliya, erm.. kalau you nak tidur, bilik sebelah ada tau. Jangan tidur kat ruang tamu ni. Tidur dalam bilik ok? Kalau takut, kunci je pintu. Esok pagi I ketuk.", kata Rudy kepada Aliya. Aliya mengangguk-ngangguk kecil.

Rudy mengusap rambut Aliya dan menggosok atas kepalanya seperti menggosok kepala anak kecil lalu bangun dan berjalan ke arah biliknya. Terbantut hasrat Rudy untuk melepaskan nafsunya.

**********************************************************************

Aliya kini berada dalam bilik. Tadi selepas Rudy masuk ke dalam biliknya. Aliya menutup lampu depan dan segera masuk bilik lalu dikunci pintunya. Aliya begitu menggeletar sekali. Aliya berperang diantara mahu dan tak mahu.

"Jangan Aliya, dara kau bukan untuk lelaki yang tak sah bagi kau. Kau kena simpan dan jaga baik-baik.", sifat baik Aliya berpesan pada dirinya.

"Come on girl, bila lagi kau nak rasa? Kawan-kawan kau kat sekolah lagi dah rasa. Kau tu jangan baik sangat. Alah, dara je beb. Lelaki sekarang bukan kira kau dara ke tak? Entah-entah kau pun dapat lelaki yang tak teruna, kau nak jaga dara untuk dia buat apa? Kau kena rasa beb..", hasut sifat jahat Aliya.

Aliya menggosok-gosok mukanya. Nafasnya ditarik dalam-dalam. Kepalanya digeleng-geleng perlahan, tetapi periginya mula kebasahan, lebih-lebih lagi tadi dia nampak bahagian yang timbul di balik celahan peha Rudy. Seorang wanita muda seperti Aliya dah tentu nafsunya menggelupur apatah lagi pernah mendengar cerita rakan-rakannya yang mempunyai pengalaman bersama dengan teman lelaki mereka. Aliya begitu dilema sekali, samada ingin mencuba atau tidak. Otaknya kata tidak, hatinya mengiyakan. Ah tidakkk!

Aliya berdiri. Aliya duduk kembali. Aliya berdiri semula. Apa yang hendak dilakukan? Aliya sendiri tidak tahu. Matanya merenung keluar tingkap yang penuh dengan kegelapan malam. Perlahan-lahan Aliya menghela nafasnya. Aliya cuba membulatkan hatinya dan kali ini Aliya tak lagi cemas. Aliya menutup lampu biliknya.

The ApartmentWhere stories live. Discover now