Bir Bu Eksikti!

242 11 0
                                    

 İyi okumalar diliyorum herkese!

 Multimedia da Hira ile Ekin var

"Mert'in ne yapacağını merakla bekliyordum....."

---------------

Gerçekten inanmıyorum bir bu eksikti, kıskançlığımı yenmek için uğraşırken Mert'in güzel kuzeni çıkıyor başımıza. Üstelik aynı yaştayız! 

Kızın sarılması aklıma geldikçe sinirleniyorum he bir de Mert'in karşılık vermesine! Aslın da bakarsanız ben biriyle sevgili olsam 'Asla kıskanmam!' diyordum, işte büyük lokma ye büyük konuşma demiş büyüklerimiz! 

 Saatime bakıp kendime kalkma zamanı seçtim bir saat daha oturabilirdim.

"Hira yavrum daha nasılsın?" 

"İyiyim Kadriye teyzecim, öyle okul falan"  Ana! ben anneme çıktığımızı daha söylemedim gebertecek beni!

O sıra karşım da ki Mert'in kuzeni Ekin'e bakınca küplere bindim. Mert'e bakıyor! Sonra koltuğumun koluna oturmuş Mert'e bakıp gülümsedim.

"Ee Ekin sen nasılsın beğendin mi buraları?" 

Gözlerini Mert'ten alıp, göz devirerek cevap verdi

"Ben buraya her zamna geliyorum canım" 

O nasıl bir cevaptır. Bu kadar soğuk bir insan görmedim yani! Bu buraya hep geliyorsa Mert ile aynı evde kalıyorlar!

Hafif tebessüm edip cevap verdim

"Hmm, anlıyorum. Nerede kalıyorsun ki?" 

"O nasıl bir soru? Tabiki anneannemde" 

Ne yaptı bu, o nasıl bir cevap, beni ezdi!

"Bilmem belki başaksında kalıyorsun diye"

"Yok canım kalmıyorum" 

Bu kız beni düşmanı bellemiş belli! Canım demiyor, sanki 'sen nasıl bir malsın?' diyor gibi. Ben bu kızla anlaşamıyacağım herhalde! Kızı bir deneyelim bakalım Mert'i seviyor mu? Sonuçta olabilir! 

Mert'e yaklaş dediğim de kulağını getirdi ben de hemen bir şey sallayarak "akşam dışarı çıkalım" dedim. Ne kadar salağım! Ya annem izin vermezse! O da tamam dedi. O sıra Ekin'e baktım tip tip beni süzüyordu! 

"Ben kalkıyım artık"

"İyi olur" İyi mi olur? Bu kız kafayı yedi herhalde. Annesinin uyarısına ne var gibisinden başını salladı. 

"Hira'cım tekrardan görüşelim"

"İnşallah Ela abla çok isterim" diyerek kapıya yöneldim, dolaptan ayakkabılarımı alıp ayağıma geçirdim ve dışarı çıktım. Bütün aile benimle gelmiş kapıya kadar,Ekin haricinde

"Her şey için teşekkür ederim"

"Ne demek kızım ne yaptık ki?" diyince gülümsedim. Kadriye teyzenin elinden öpüp alnıma koydum. Ela abla'yı da öptükten sonra Mert'in teyzesi Esra'yı da öpüp sıranın Mert'te olduğunu farkettim ve utandım. Sağ olsun Esra teyze topladı

"Gençleri yalnız bırakalım" ona bakıp gülümsedim. Ela abla da teyze mi desem ya, abla diyince de bir garip oluyor içeriye gitti. En son Kadriye teyze söylenerek gitti. Tatlı kadın ya. Ee nerede kalmıştık? 

"Kaçta alıyım seni?"

"Mesaj atarım ben sana"

"Ne bu istek biranda?"

TEBESSÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin