1,134 KİŞİYE SEVGİLERİMLE!
İyi okumalar diliyorum hepinize, yorum yapanızı istiyorum, yorumlarınızı esirgemeyin, beğenmediğiniz yanlarımı eleştirebilirsiniz, bekliyorum ve hepinizi öpüyorum!
""O etek uzayacak!" dedi. Odun!"
---------
Eve girdiğim de babam ile annem televizyon izliyordu. Sessizce merdivenlerden çıkacaktım ki"Nerdesin sen?" diyen annemin sesiyle kaldım. Hiç salona gitmeyerek cevap verdim.
"Burdayım annecim"
"Hadi ya!" dedi dalga geçercesine.Tekrardan cevap gelmediği için odama çıktım ve üstümü değiştirdim, elimi yüzümü yıkadım ve pijamalarımla yatağın üstüne atladım. Şuan ki rahatlığı hiçbir şeye değiştirmem, bunu yapmayı cok seviyorum. Bugün olanları düşünürken aklıma bir soru takıldı 'Mert ile sevgili miydik?' tabiki sevgiliydik çocuk bana aşkını itiraf etti sonuçta! Daha ayrılmamız üzerinden 15-20 dakika geçmesine rağmen deli gibi özlüyordum. İçimde ki İyi Hira vs Kötü Hira konuşmaya geçti.
-Mesaj atmalısın Hira!
-Atma, o atsın!
-Gurur yapmanın zamanı değil!
-Sana çıkma teklifi bile etmedi ne mesajı.
-Aşkını ilan etti ne teklifi, hem de annesinin yanında!
Kapımın tıklanmasıyla İyiliğim ile kötülüğüm sustu!
"Gel" kapımın aralanmasıyla babamı gördüm ve onu ne kadar çok sevdiğimi tekrardan fark ettim. Yanıma oturdu
"Nasılsın kızım? Kolunu incittiğini duydum" diyince şoka girdim fakat belli etmemeye çalıştım.
"Nereden duydun ki sen?"
"Babanım, her şeyden haberim olur" diyip ayağa kalktı ve kapıdan çıkarken
"Her şeyden" dedi. Aklıma gelmedi değil he Mert'ten falan da mı haberi var? Yok ya nereden olacak. Mesaj atmaya karar verip telefonu elime aldım. Mert'i bulduktan sonra onu ismiyle kaydettiğimi fark ettim. Şuan böyle dursun aklıma bir şey gelirse değiştiririm.
-Ne yapıyorsun? ilk mesaj böyle mi atılır Hira!
-Dışardayım halı saha maçına gidiyorum! NE! BANA HABER VERMEDEN!
-Anladım. Trip attığımı anlamaz inşallah!
-Sen ne yapıyorsun? Anlamadı!
Odamın balkonuna geçip cevap verdim.
-Ben de balkondayım oturuyorum.
-Uyusana Sen halı sahaya giderken önünden geçen tüm kızları kesmek istiyorum! Uyku girmez bugün sen eve dönene kadar!
-Niye uyuyım ki?
-Yorgunsundur.
Dayanamıcam!
-Sende yorgunsundur ama maça gidiyorsun?
-Ben yorgun değilim hem çocuklar ısrar etti kıramadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEBESSÜM
Dla nastolatkówHira; Gülerken kafamı arkaya doğru çevirdiğim de gördüğüm iki ela göze kilitlendim, beni fark etmeyecek o iki göze… Mert; içime sevinç bırakan gülme sesine döndüğüm de o iki mavi göze kilitlendim, bana bakmayacağını bildiğim halde…