Ekin Vs Hira

186 9 0
                                    

Arkadaşlar ksuura bakmayın baya geç geldi tatil işleri falan derken bir de dersler ağır oldu. Hepinizden tekrardan özür diliyorum 

İyi okumalar diliyorum

"Şimdi de odunluk yapamazdım.

"Seni Seviyorum Hira!""

----------

"Hira bu Kerim'e gerçekten anlam veremiyorum, Mertlere gidip duruyor"

İçtiğim limonatayı masaya tekrar koyarak sorarcasına Derin'e bakıyordum.

"Ne alaka?"

"Ne mi alaka? O güzel kuzeni oradayken ve birlikte sigara içerlerken içim rahat etmiyor!"

"Benim gibi medeni ol!"

"Sen de Hira bir haftadır medeniyim ayaklarına yatıyorsun evde kırılmadık vazo kalmamış"

Gözlerimin büyümesine engel olamadım.

"Sen nereden biliyorsun ya!"

"Canım benim, annenle konuşuyorum!"

Ah anne ah! Her şeyi neden anlatıyorsun ki.

"Hem en iyi arkadaş anlar!"

"Haklısın Derin ya! Ama ne yapıyım Mert'i kıskançlığa boğmak istemiyorum!"

"Ben dayanamıyorum valla her şeyin hesabını soruyorum, sen iyi dayanıyorsun"

"Ne oldu Derin hanım önceden öyle demiyordunuz"

"Yaşamadan bilinmiyormuş gerçetken"

Telefonuma gelen mesajla gözlerimi telefonuma çevirdim.

-Nerdesin?- Mert

-Terminusdayım hayatım.

-Kim var yanın da?- Mert

-Neden beni sorguya çekiyorsun?

-Merak -Mert

-Sen nerdesin?

-Evde -Mert

"Evdey-miş bak sen. Kuzeninden sonra evde kalmaya başladı bu. İyice ev kuşu oldu, ben dayanamıyacam kalk gidelim Kerim'de oradaysa sen de gel!"

"Dur öyle direkt gidilmez, gelelim falan de!"

Derin'in dediği gibi yapmak için telefonu elime aldım.

-Aşkım Kerim de yanındaysa gelelim Derin'le.

-Tamam hayatım -Mert

"Kalk, hadi beklemeye gelmez!"

Hesabı alıp Kafe'yi terk ettikten sonra taksiye bindik. Evin biraz gerisin de indik ki ne meraklısın demesinler. Aslında öyle bir şey demezler ama Türk düşüncesi.

Kapıyı tıkladıktan sonra içeriye girdik. Dayanamayıp ne yapacakalarını soracaktım ki Derin benden hızlı davrandı.

"Ne yapıyordunuz? Bölmedik ya!"

"Yo niye böleceksiniz?"

"Ne biliyim önemli işiniz falan vardır?"

Derin de benden beter çıktı. Birkaç hafta önceki Derin ile alakası yok! Bu haline gülmek istesem de yapamıyordum. Zaten Mert'in bir eli omzum da diğer eliyle de saçımla oynarken başka bir şeye konsantre olmak çok zordu.

TEBESSÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin