OLIVIA'S POV
Baš kada pomisliš da postaje bolje, to postaje gore.
"Bitće ti zabavno. Obećajem!" Carly je ponovila. Uzdahnula sam u prevrnula očima.
"Govoriš to iznova i opet iznova! Sada smo u autu, možeš izazvati nesreću." Puknula sam.
"Uf, znaš li koliko je to bilo teško! Samo se zezam! Ovdje ćeš umrijeti." Nancy je progovorila dok je parkirala auto sa strane.
"Nemoj govoriti to Nan! Zeza se s tobom Liv." Hailey mi je rekla.
"Da, mogla bih reći." Promrmlja sam i uzdahnula dok smo izlazili iz auta. Uputili smo se prema ulazu u klub. Napravila sam lice u gađenje zbog strašnog smrada. Anthem od Pitbull-a ( Feat Lil Jonh) bio je stvarno preglasan. Pratila sam pozorno skupinu djevojaka koje su me dovele ovdje.
Svi su se odlučili podijeliti i otići svojim putem, ostavljajući da izaberem svoj put. Uzdahnula sam, ne sviđa mi se ova ideja ni malo. Otišla sam do praznog stola i sjela u separe. Iskoristila sam svoje prste u ritmu glazbe i pjevušila. Odjednom nečija ruka je udarila od stol, praveći da skočim i pogledam gore.
Tamo je stajao, Niall Horan, izgledajući pijano.
"Tko je bio taj dečko?" Pitao je nerazumljivo.
"Koji dečko?" Pitala sam ga, podignuvši obrve. Tko je ovdje s njim? Oni bi ga trebali gledati, budući da se on iskreno ne može odvesti kući večeras.
"Taj - taj dečko, koji je upravljao u tebe!" Viknuo je. Upravljao? Je li mislio buljio? Mislim da je. Da...
"Ne znam o čemu govoriš Niall, ovdje ima milion dečki i puno cura u koje bulje, možda je buljio u nekoga pokraj mene." Rekla sam mu, iako to možda neće doći do njegovog glupog mozga. Da, to je točno, nazvala sam njegov mozak glupim.
"Nije bitno naći ću nekoga kao ew!" Pjevao je dok mu je glava poskakivala na drugu stranu. Ustala sam i zgrabila njegov zglob, spremna da odem iz ovog jebenog mjesta. "Gdje idemo?" Pitao je.
"Kući." Odgovorila sam.
"Ohh. Mislim da znam gdje ovo ide." Preo je.
"Da. Ti zbilja ne razumiješ da si pijan." Navela sam.
"Tko je rekao da jesam?"
"Tvoj zadah, kada govoriš i kako hodaš."
"De da ti kažem nešto" prestao je hodati i uperio prst u zrak. "Zavolio sam te otkad si mi ukrala sat." Podigla sam obrve. Ovaj dečko, je ludo pijan.
"Reci to svojoj mami kad dođeš kući ok? Poručila sam. Mislim da je uzeo moje rijeci pri srcu jer su mu se oči pretvorile u tamniju nijansu plave. Gurnuo me uza zid i pritisnuo čelo na moje.
"Mrtva je." Stisnuo je zube. Odmah sam se osjećala krivom.
"J-ja ž-žao mi je-"
"Trebalo bi ti biti!" Teško je disao, "Živim po svome." Lecnula sam se kada se približio, samo inč dalje od moga lica. Vjerovatno sam izgledala kao mala kukavica. "Stvari koje ri mogu napraviti Olivia. Stvari koje želim napraviti više od ičega, ali odabrao sam ne napraviti, želiš li znati zašto?" Klimnula sam, čekajući njega da nastavi, "Jer si nevina, ljubazna i preljepa. To nebi bilo u redu da uništim sve to. Pomutila si mi put u glavi, i želim te van. Pokušao sam sve, da napustiš moj um, ali ti imaš nesto što ja želim." Zgrabio je moje obje ruke i isprepleo ih sa svojima. Vidjelo se u njegovim očima da je bio tužan i izgubljen. Zatvorio je čvrsto oči i izdahnuo u boli.
"Jesi l-li ok?"
"Samo glavobolja." Jednostavno je odgovorio.
"Ajde idemo te odvesti kući," bilo je kao da je njegovo pijano stanje nestalo. Stavila sam mu ruku preko moga ramena kako bi ga pridržala dok smo hodali niz pločnik. Pokušala sam se sjetiti smjera od zadnji put kad sam napustila njegovu kuću druge noći. Bilo je čudno kako je njegova kuća u šumi. . . Kako sam hodala putem i izašla iz šume, bila sam na nekakvom stopu (možda autobusnom).
YOU ARE READING
Bad Boy Horan » Prijevod
FanfictionNiall Horan je poznati boxer. Njegova ljubav je bila box. To je bilo sve do jedne večeri, kada je Olivia nekako dospjela doći do njega da ga upozna, ali ne na način na koji je ona željela. Nitko nije mogao ukrasti njegovo srce. Nitko... osim nje.