OLIVIA'S POV
Probudila sam se uz zvono kraj mojih ušiju. Otvorila sam oči, vidjevši upaljeni mobitel kraj mene. Uzdahnula sam te otključala pozadinu i pročitala poruku.
Od: Nepoznat pošiljatelj(ili kako vec lol):
Hej princezo. Hoćemo nešto raditi danas zajedno? Nije bitno. Danas radimo nešto zajedno.
- N. H.
Podigla sam obrve gledajući na vrijeme. 6:48. Sranje, imam dvije minute da dođem do škole.
Ustala sam se i dovukla se do ormara. Uzela sam običnu bijelu majicu kratkih rukava, crne uske traperice, moj par smeđih čizmica i ljubičasti duks. Počešljala sam se i gledala u poruku, misleći da je N. H. možda Niall Horan. Uh, idiote, tko bi te drugi zvao princezom nego on!
Za: Nepoznati pošiljatelj:
Ne mogu! Moram u školu. Žao mi je!!
Dotrčala sam dolje, do kuhinje dok mi je ruksak skakutao po leđima. Uzela sam bocu vode, a moj telefon je odmah zavibrirao.
Od: Nepoznati pošiljatelj:
Ne napuštaj svoju kuću babe. Doći ću po tebe i odvesti te pred školu. ;)
Zakolutala sam očima. Stvarno sam željela hodati, iako bi predugo trajalo. Dok sam čekala, stavila sam Niallov broj u imenik i uzela par gutljaja vode. Čula sam kako trubi te sam brzo istrčala iz kuće zaključavajući vrata. Đogirala sam do pločnika gdje sam vidjela Niallovog zelenog mustanga. Stajao je kraj suvozačevih vrata koja su bila otvorena. Zahvalila sam mu i ušla stavljajući ruksak u krilo i vežući se. On je kimnuo i zatvorio vrata te se prošetao do svoje strane i ušao.
"Znaš li ti gdje je uopće moja škola?" Pitala sam ga, kimnuo je,
"Ovdje je samo jedna srednja škola, i ja sam tamo išao," Odgovorio je.
"Gdje si išao?" Zar nemaš 19 godina?" Upitam.
"Ja sam napustio školu babe." Smijuljio se.
"Zašto?" Podigla sam obrve.
"Imam svoje razloge." Niall kaže i upali radio kada je odjednom zasvirala Sexy And I Know It od LMFAO. Pojačao je zvuk, ja sam ga pogledala i gledala ga kako pleše u svom sjedalu. Pokušala sam se ne smijati, ali osmijeh je rastao na mom licu.
"Evo tog osmijeha!" 'Čestitao si je' za postignuće nečega glupog.
"Ja sam seksi i ja to znam!" Pjevao je tekst pjesme. Ja sam se nasmiješila i protresla glavom. "Curo gledaj na to tijelo, curo gledaj na to tijelo, curo na to tijelo, ja, ja, ja vježbam u teretani!" Smijala sam se i primjetila da smo na parkiralištu ispred škole.
"Oh, točno. Uh, hvala za vožnju Niall." Rekla sam nakon što sam progutala knedlu u grlu.
"Ne tako brzo, idem s tobom da kažem učitelju/profesoru zašto kasniš." Izašao je iz auta i ja sam ga slijedila.
"Znaš da to mogu i sama." Napomenula sam ga.
"Da," smijao se."ali želim vidjeti reakciju tvojih vršnjaka kada me vide. Bit' će zabavno."
"Oh, u redu." Rekla sam. Nakon što sam rekla uredu(ured) da sam ovdje išla sam na prvi sat s Niallom. Praktički je cijeli razred uzdisao i buljio u dečka kraj mene, koji se borio da se ne smije.
"Znači tako... Vaše prvo zakašnjenje Gđice Jones." Učitelj/profesor kaže.
"Oprostite-"
"Whoa, whoa," Niall je počeo. "Pusti curu, ponedjeljak je!" Pogledala sam ga i napravila ono koji-je-ovo-vrag facu. On je samo slegnuo ramenima i omotao svoje ruke oko mog struka, što je natjeralo još par uzdisaja da se dogode. Sada je bilo malo dosadno, da budemo iskreni.
YOU ARE READING
Bad Boy Horan » Prijevod
FanfictionNiall Horan je poznati boxer. Njegova ljubav je bila box. To je bilo sve do jedne večeri, kada je Olivia nekako dospjela doći do njega da ga upozna, ali ne na način na koji je ona željela. Nitko nije mogao ukrasti njegovo srce. Nitko... osim nje.