Olivia's POV
"Baaako." Povikala sam sa osjehom na licu.
"Oh tišina! Čuvala sam to da bih mogla to dati svojem najdražem unučetu. Ššš, nemoj nikome reći, jesi li me čula?" Prošaputala je, davajući mi ogrlicu koju bih trebala čuvati. Opet sam joj se nasmješila,
"Ok, neću." Pomogla mi je da ga stavim oko vrata. Divila sam joj se dok Matt, moj brat, nije utrčao u kuhinju gdje smo svi bili,
"Olivia! Olivia! Tvoj dečko je na-" Brzo sam mu stavila ruku preko usta.
"Olivia, koji dečko?“ Mama me je upitala sa strogim pogledom. Otvorila sam usta smišljajući šta da joj kažem,
"Tako Matt zove boxere kada," lomila sam prste pokušavajući se sjetiti nečega, "kada ja mislim da je neki boxer sladak?" Rekla sam, pa, upitala.
"Šta? Ne tvoj pravi poznati dečko Niall Horan ima meč na nacionalnoj televiziji!" Matt me je odao kada je maknuo moju ruku sa usta. Pogledala sam ga sa šta-do-đavola pogledom. Iskreno nisam znala da on ovo sve zna.
"Olivia Marie Jones! Šta sam ti rekla o tom dečku! Zvao me je i rekao mi je da se nešto tebi desilo! To ne zvuči zaštitnički.“ Bjesno je rekla.
"Uredu sam! Nije kao da sam bila u bolnici!" Odgovorila sam. Tako sam ljuta da bih mogla otkinuti nekome glavu. Čula sam Mattovo kikotanje, što me je još više razljutilo. On će dobit svoje kasnije.
"Ne želim da moja kćerka izlazi s nekim tko ne može naći bolji posao!"
"A daj Marie, pusti djevojku da ima dečka. Kako ono mladi sada kažu? Oh, da! Samo jednom se živi!" Baka se zauzela za mene.
"Hvala ti bako!“ Zahvalila sam se joj s očajem pokušavajući i da mama shvati moju vezu s Niallom.
Mama je uzdahnula i promislila neko vrijeme prije nego što je rekla, "Neću ti zabraniti da se viđaš s njim ali i dalje ga ne odobravam." Prevrnula sam očima te potrčala u dnevni boravak. Sjela sam i gledala kako Niall tuče svog protivnika. Colton-šestogodišnjak, utrčao je u sobu i sjeo mi u krilo.
"Koji je tvoj dečko?" Gabby me upitala sjedajući do mene. Zagrlila sam ih oboje prije nego što sam odgovorila,
"Ovaj koji drži ruku u zraku." Nasmijala sam se.
"Zašto dečko u crno-bijelom odjelu drži njegovu ruku u zraku?" opet je upitala. Nasmijala sam se još više,
"To je sudac i drži Niallovu ruku u zraku jer je Niall pobjedio meč." Rekla sam joj. Nikada prije nije gledala box. TV je počeo puštati reklame, uzdahnula sam, želeći da sam pored Nialla.
"Djeco, večera!" Mama je vikala iz kuhinje. Ustala sam te nosila Coltona u kuhinju dok nas je Gabby pratila. Sjeli smo te se pomolili.
Kada sam htjela da stavim špagete u usta mobitel mi je počeo vibrirati. Odložila sam vilicu i pogledala u mamu. Bila je zauzeta pričajući sa djedom. Polako sam izvadila mobitel i pročitala poruku,
Od: Niall:
Hej princezo, pobjedio sam. Da si tu izljubio bih te cijelu! Nedostaješ i trebam te u svom zagrljaju baby. Xx
Blago sam se nasmješila i počela mu odgovarati kada sam čula nekoga kako čist grlo. Podigla sam pogled i vidjela da svi gledaju u mene. Stidno sam se nasmješila mami koja me je , ponovno, bjesno gledala.
"Ostavi mobitel Olivia." Naredila mi je. Klimnula sam te brzo odgovorila Niallu,
Za : Niall
Ahhh!! Znam, gledala sam !! I ti meni nedostaješ :) xoxo
YOU ARE READING
Bad Boy Horan » Prijevod
FanfictionNiall Horan je poznati boxer. Njegova ljubav je bila box. To je bilo sve do jedne večeri, kada je Olivia nekako dospjela doći do njega da ga upozna, ali ne na način na koji je ona željela. Nitko nije mogao ukrasti njegovo srce. Nitko... osim nje.